1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.
Hey!
Täna siis toimus huvitab asi, kui tavalisel vaakum lekke korral ei ole autol üldse jõudu(kunagi läbi elatud teema, vaakumvoolik oli lahti) siis nüüd alates 3000rpm-4000rpm vahemikus läheb auto limp mode-i ja jõud puudub.
Kõik läheb jälle normaalseks, kui jääd seisma, keerad süüte välja ja paned auto uuesti tööle ja seda seni kuni jälle lased pöörded üle 3000rpm-i, alla selle kuni 3000rpm-ni on jõudu ja kõik toimib nagu peab, üle 3000 kiirendades kaob jõud või kui 90km/h pealt 5dalt 4dale panna.
Kas on kellegil sellist viga esinenud ja kui on siis mis oli veaks?
Ise kahtlustan N75 klappi, kuidas klappi kontrollida?, väljamaa foorumis mainitakse, et takistus peaks olema 14-20 ohm.
Arvutit pole veel järgi jõudnud panna, värske viga...
Tänud!
Viga oli kinnises turbo geomeetrias.
Täna siis toimus huvitab asi, kui tavalisel vaakum lekke korral ei ole autol üldse jõudu(kunagi läbi elatud teema, vaakumvoolik oli lahti) siis nüüd alates 3000rpm-4000rpm vahemikus läheb auto limp mode-i ja jõud puudub.
Kõik läheb jälle normaalseks, kui jääd seisma, keerad süüte välja ja paned auto uuesti tööle ja seda seni kuni jälle lased pöörded üle 3000rpm-i, alla selle kuni 3000rpm-ni on jõudu ja kõik toimib nagu peab, üle 3000 kiirendades kaob jõud või kui 90km/h pealt 5dalt 4dale panna.
Kas on kellegil sellist viga esinenud ja kui on siis mis oli veaks?
Ise kahtlustan N75 klappi, kuidas klappi kontrollida?, väljamaa foorumis mainitakse, et takistus peaks olema 14-20 ohm.
Arvutit pole veel järgi jõudnud panna, värske viga...
Tänud!
Viga oli kinnises turbo geomeetrias.
Viimati muutis OneWheel, 13 Mai 2018, 18:51, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode
Kas sinu autol oli enne 3000 jõudu ja pärast kadunud või oli enne 3000 kadunud ja siis tuli jõud?
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode
Algul kiirendas ilusti ja siis viskas limpi, pöördeid ei jälginud. Mõne päevaga hakkas päris kiiresti limpi viskama, siis sai vahetatud voolikud ja oli juba parem, siis turbo puhastatud ja umbes aasta pole probleemi olnud. Voolikud olid pragulised, ehk vaakumi leke.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode
Okei, varsti varst saan arvuti järgi, vaatan kas näitab midagi. Voolikuid muidu olen juba sirka 4000km tagasi vahetanud...kuid mitte neid plastik voolikuid, ei välista et kusagilt läbi hõõrdunud aga pidurid on küll kännu taha...aga N75 kontrollimise kohta ootan küll infotPurjekas kirjutas: ↑05 Mai 2018, 15:49 Algul kiirendas ilusti ja siis viskas limpi, pöördeid ei jälginud. Mõne päevaga hakkas päris kiiresti limpi viskama, siis sai vahetatud voolikud ja oli juba parem, siis turbo puhastatud ja umbes aasta pole probleemi olnud. Voolikud olid pragulised, ehk vaakumi leke.

-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode
Arvuti näitab viga:
17965 - charge Pressure Control
.........P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Teema ka foorumis läbi käinud aga lahendust seal ei paista olevat viewtopic.php?t=52900
"Charge Control" = the system that regulates the boost pressure ...
"Positive" = high ...
"Deviation" = difference from what it's supposed to be!
Õhufilter on korras(kontrollitud ja 8000km tagasi vahetatud), küt.filtr (8000km tagasi vahetatud), boosti lekkeid ei esine, egr puhastatud (sirka 3000km tagasi ja ei olnud halvas seisus)
Seega lähevad siis panused Pekkis N75 klapp, MAF näit tühikäigul 480 lubatud seal 250-300, kinnised turbo labad või vaakumvoolikud (kuna pole 100% uuesti kontrollinud aga said vahetatud 8000km tagasi)
17965 - charge Pressure Control
.........P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Teema ka foorumis läbi käinud aga lahendust seal ei paista olevat viewtopic.php?t=52900
"Charge Control" = the system that regulates the boost pressure ...
"Positive" = high ...
"Deviation" = difference from what it's supposed to be!
Õhufilter on korras(kontrollitud ja 8000km tagasi vahetatud), küt.filtr (8000km tagasi vahetatud), boosti lekkeid ei esine, egr puhastatud (sirka 3000km tagasi ja ei olnud halvas seisus)
Seega lähevad siis panused Pekkis N75 klapp, MAF näit tühikäigul 480 lubatud seal 250-300, kinnised turbo labad või vaakumvoolikud (kuna pole 100% uuesti kontrollinud aga said vahetatud 8000km tagasi)
Viimati muutis OneWheel, 05 Mai 2018, 21:14, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode
Selline teema siis veel, kui keegi otsib sama veaga siis leiab siit vähemalt linke viewtopic.php?f=145&t=108015
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Turbo saad puhastada turbo ja egr-i puhastus spreiga. Endal sellega saingi aru, et puhastust vajab. viewtopic.php?t=126007&start=50
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Tänud info eest, mis vahendit siis kasutada tuleks?(peaks juba kindluse mõttes ära puhastama) Seda Motipi oma või ahjupuhastus Mr.Muscle?Purjekas kirjutas: ↑05 Mai 2018, 21:24 Turbo saad puhastada turbo ja egr-i puhastus spreiga. Endal sellega saingi aru, et puhastust vajab. viewtopic.php?t=126007&start=50
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Motip-i oma peaks kiire vastuse andma, et kas läheb paremaks. Härra muskel on esimene kord tsipa pikem töö, aga puhastab kindlalt paremini kui igasugused spreid.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Selge proovin need 2 asja ära, n75 ja turbo puhastamine.
Kas silikoon vaakumvoolikutest oskab keegi midagi rääkida, peavad hästi vastu ja ei lähe pehmeks?
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Endal silikoon vaakumvoolikud ja väga rahul. Ei lähe rabedaks nagu tavalised kummivoolikud kuumaga. Pehmeks ka ei lähe, õige vooliku ostad siis sellel seinad suhteliselt paksud ja ei tõmbu vaakumiga kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
https://shop.aftermarket.ee/toode/vaakumvoolikud/
Seda 3mm voolikut võiks vast kasutada?
Seda 3mm voolikut võiks vast kasutada?
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Usun küll. Ise tellisin aliekspressist 3mm ja 5mm. Mõlemat 5 meetrit.
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Ülerõhu veakood 99% kinni jäänud geomeetria ja/või aktuaator!
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Vigase N75 ga võib ka positive devation visata !!
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Täna siis vahetasin N75 ära, ei muutunud midagi....Turbo klapp ise peab ja liigutab hooba, proovisin vaakumiga pumbates, kuid tundus et raskelt.
Homme peaks tellitud Mr.Muscle kohale jõudma, vaatab mis saab.
Oskab keegi öelda mis asendis voolikud(mis millise otsa küljes) N75 küljes peaksid olema või ei oma tähtsust?
Turbo geo. juhtimine -?
Tandempumbast tekitav vaakum - must
Vaakumi reserv -?

Homme peaks tellitud Mr.Muscle kohale jõudma, vaatab mis saab.
Oskab keegi öelda mis asendis voolikud(mis millise otsa küljes) N75 küljes peaksid olema või ei oma tähtsust?
Turbo geo. juhtimine -?
Tandempumbast tekitav vaakum - must
Vaakumi reserv -?

-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Täna tegin Muskliga puhastust, lasin voolikust spreid turbo kuuma poolele ja liigutasin hooba, seisis ja kordasin, nii sirka 1.5-2h. Peale torude puhtaks laskmist sõiduga võib öelda, et auto toimib. Enam ei lähe limp mode peale ja võid kõik käigud põhja lasta. Loodan et asi kestab!


- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.
Vana teema küll, kuid ma usun et info kunagi kellegile jätkuvalt kasulik. 1.9tdi 96kw - samuti limp mode sama erroriga ja ülerõhk.
Mr. Muscle kollektori EGRi toru august voolikuga sisse, geomeetria hoova liigutamine ja asi korras, saab pöörded lõpuni lasta ning turbo tuleb õigel ajal järgi.
Tänase päeva seisuga saab seda head vahendit Decora poest.
Mr. Muscle kollektori EGRi toru august voolikuga sisse, geomeetria hoova liigutamine ja asi korras, saab pöörded lõpuni lasta ning turbo tuleb õigel ajal järgi.
Tänase päeva seisuga saab seda head vahendit Decora poest.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.