
Passat b7 4motion vibra keres?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 24 Juun 2013, 22:09
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Passat b7 4motion vibra keres?
Nii masin siis 2011 passat 4motion manuaal kastiga. Kuskil 80 km kuni 100 km sujuvalt kiirendades hakkab midagi värisema kuskil mootori ruumi tulemüüri poolses otsas suht kesekelt tundub. Ei ole vahet kas sõita käik sees v lasta vabaga veereda selles kiiruse vahemikus ikka väristab. Värinat ei tunne ainult siis kui kiirendada kohe jõuliselt üle 100 ja kuskil 120 km peal tuleb tagasi see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] värin. Vahetatud juba viga otsides esimesed laagrid, amordid-vedud, välimised veovõlli otsad, käigukasti padi. Sõites kuulda muidu pole ühegi laagri undamist ega raginat v kahinat isegi. kõik on nii nagu peab ainult värinaga
Ise kaldun arvama, et midagi kardaaniga seoses valesti aga kunagi omal enne 4 vedu pilli pole old ja ei saa kindel olla. Lisan faili etka st kardaanist ja selle lülidest äkki on kellegil kogemust kas on võimalik et seal mõni lüli läbi või vahetusega kehvasti tsentrisse saadud?

-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b7 4motion vibra keres?
Vahepukk terve seal kardaani keskel?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2307
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 24 Juun 2013, 22:09
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Passat b7 4motion vibra keres?
ei oska vahepuki kohta kosta midagi kuna pole näppinud kunagi yhtegi aga netist leitu kohta viitab juba päris palju sinnapoole.
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 24 Juun 2013, 22:09
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Passat b7 4motion vibra keres?
aga kas siis ots tegi ka mingit häält ? v väristas rooli ? olengi nüüd kahe vahel kas veel vahetada sisemised otsad ka ära v otse gardaani kallale minna

aga pm kui ots läbi oleks siis ju viskaks juba väiksel kiirusel ka värina sisse v mingi hääle vähemalt. Ja veel siis kui keeran premale v vasakule maanteekiirusega läheb ka värin veits suuremaks. Olen veel tähele pand , et värin suureneb kui kuskilt jõnksust läbi sõita ja siis vaibub vaikselt. Seda sisemine ots teha ju ei saaks kuna puhas metall kõik ?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat b7 4motion vibra keres?
Vahepuki kontroll suht kodustes tingimustes ju? Kanali peale ja kanguta/loksuta kardaani ja vaata, mis elu seal vahepukis on? Mina kahtlustaks ka "arvutipõhjal" ikkagi sisemist veovõlli otsa(d) (samuti saad ise kontrollida, alla pead nii või naa ronima). Veovõlli otsi just sellep., et räägid kurvides vibra muutust, mida vahepukk ei paku, küll aga koormuste langemine ühelt rattalt teisele.
-
- Huviline
- Postitusi: 2307
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Passat b7 4motion vibra keres?
Minu masinal tehti korduvaid proovisôite ja isegi nendel hetkedel ei suudetud vibra tuvastada ning arvati, et panen villast. Siis pika jonni peale tôsteti masin yles ja teine mehhaanik, kes kallale làks tuvastas sisemise vasaku otsa alles.
.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b7 4motion vibra keres?
Tagasild üle vaadatud?
Tuttaval otsiti ka tükk aega vibrat. Lõpuks tuvastati taga difri vasaku väljundvõlli (tule t6nis appi, ühtegi paremat EESTI keelset nimetust ei karanud pähe) laager kõva loksuga ja koos lödiks muutunud difri puksidega hakkas aegajalt kummalist vibrat keresse viskama.
Tuttaval otsiti ka tükk aega vibrat. Lõpuks tuvastati taga difri vasaku väljundvõlli (tule t6nis appi, ühtegi paremat EESTI keelset nimetust ei karanud pähe) laager kõva loksuga ja koos lödiks muutunud difri puksidega hakkas aegajalt kummalist vibrat keresse viskama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b7 4motion vibra keres?
Kui välistuse teed minna, siis ise vahetaisn sügisel tüki nr 7 sinu jooniselt. Sümptomid olid kumin-vibra (pigem kumin/resonants, mitte väristamine) väga konkreetses pööretevahemikus, umbes 1800-2400 pööret. Tõenäoliselt kumistas iga käiguga, aga linnakiirusel lihtsalt ei tunne seda. Eriti hästi oli tunda 4-5-6 käiguga. Kumistas nii kiirendustel kui ka allavahetustel kui pöörded allavahetusel täpselt sinna kanti langesid. Visuaalsel vaatlusel viga ei tuvastatud, seega sai suht huupi see jupp vahetatud ja oligi ikkagi katki. PS. mul DSG, aga see ei mängi rolli
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 24 Juun 2013, 22:09
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Passat b7 4motion vibra keres?
Autoall pole nagu väga loksu kuskil tähendanud aga kardaan on peidus ka pole sinna veel roninud.Ja tagaots masinal on täiesti vaikne ei mürinat, kolinat ega värinat. Ega siis ei olegi vist midagi kui peab ikka esialgu sisemise otsa vahetama kuna see kõvasti lihtsam ettevõtmine ja kui kasu pole siis pole muud kui kardaanini ronima ja ülevaatama.