Passat b6 103 või 125kw diisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Passat b6 103 või 125kw diisel
Olen lugenud siit-sealt ja keegi kogenum ja pädevam võiks sõna võtta siin kohal. Miks väidetakse, et 2.0 125kw mootor halvem, kui 103kw mootor. Kas peetakse silmas, et hoolduskulud suuremad, või laguneb ja kulub see mootor kiiremini, või sootuks tüüpvead sel mootoril? kas tasub välistada 125kw diiselmootor?
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:34, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
Kontakt: 58268664
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Passat b6 103 või 125kw diisel.
Lisan veel, et sotada soovin just diisel ja automaat kastiga kooslust.
Kontakt: 58268664
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat b6 103 või 125kw diisel.
Öeldakse kuna ei teata mida räägitakse.
Enamus selliseid väiteid tulid sellest, et Passati 125kw on 16v-PPD mootor millel surid pihustid ära, pinguti polt purunes ja DPF ummistus.
Täpselt sama viga vaevab ka passati 103kw-16vPPD mootorit, erinevusega DPF, mida sellel pole. Mootorit 103kw-8vPD vaevab nukkvõlli kulumine ja DPF.
Aga üldiselt vahet pole, sest kui tahad normaalses korras seda autot hoida maksad igakuu millegi eest. Või lased käest ja laguneb.
Enamus selliseid väiteid tulid sellest, et Passati 125kw on 16v-PPD mootor millel surid pihustid ära, pinguti polt purunes ja DPF ummistus.
Täpselt sama viga vaevab ka passati 103kw-16vPPD mootorit, erinevusega DPF, mida sellel pole. Mootorit 103kw-8vPD vaevab nukkvõlli kulumine ja DPF.
Aga üldiselt vahet pole, sest kui tahad normaalses korras seda autot hoida maksad igakuu millegi eest. Või lased käest ja laguneb.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat b6 103 või 125kw diisel.
Mille järgi arusaada, et nukkvõll vahetust tahab?R36 kirjutas: ↑26 Juul 2018, 12:47 Öeldakse kuna ei teata mida räägitakse.
Enamus selliseid väiteid tulid sellest, et Passati 125kw on 16v-PPD mootor millel surid pihustid ära, pinguti polt purunes ja DPF ummistus.
Täpselt sama viga vaevab ka passati 103kw-16vPPD mootorit, erinevusega DPF, mida sellel pole. Mootorit 103kw-8vPD vaevab nukkvõlli kulumine ja DPF.
Aga üldiselt vahet pole, sest kui tahad normaalses korras seda autot hoida maksad igakuu millegi eest. Või lased käest ja laguneb.
Please come back and tell us how your problem was resolved.