Auto: VW Caddy 2006 SDI 2.0, 55 kw
VIga: Mootoriõlisse jookseb kütus sisse - 1. soovitati vahetada Pihusti tihendid (tihendikomplekt), vahetatud aga mure endine, õlivarras tõusnud märgatavalt üle normi/algse taseme. Võibolla on siit keegi sarnase problemiga silmitsi seisnud, sellest siis küsimus: Millele peaks veel tähelepanu pöörama enne kui tervet plokikaant süüdistama hakata. Aitäh vastuste eest!
Mootoriõlis kütus (Aitäh vastajad)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootoriõlis kütus (Aitäh vastajad)
Viimati muutis HawkHill, 26 Juul 2018, 22:28, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Suurtähed = karjumine! CAPS off.
Põhjus: Suurtähed = karjumine! CAPS off.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
MOOTORIÕLIS KÜTUS (AITÄH VASTAJAD)
DPF i pärast ei või olla?vwcaddy kirjutas: ↑26 Juul 2018, 20:08 Auto: VW Caddy 2006 SDI 2.0, 55 kw
VIga: Mootoriõlisse jookseb kütus sisse - 1. soovitati vahetada Pihusti tihendid (tihendikomplekt), vahetatud aga mure endine, õlivarras tõusnud märgatavalt üle normi/algse taseme. Võibolla on siit keegi sarnase problemiga silmitsi seisnud, sellest siis küsimus: Millele peaks veel tähelepanu pöörama enne kui tervet plokikaant süüdistama hakata. Aitäh vastuste eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
MOOTORIÕLIS KÜTUS (AITÄH VASTAJAD)
Siiski,probleem on sisselaskes ja plokikaanes,kuid mitte väljalaske DPF is. Antsin vastajatele konti närida,kuid ise nõu ei andnud. Nii need asjad käivad. tito. Miks peaks tahmafiltri põletus protsess kahjustama ploki kaant?
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
MOOTORIÕLIS KÜTUS (AITÄH VASTAJAD)
Kas ma ütlesin, et tahmafiltri põletusprotsess kahjustab plokikaant?
Vanade euronõuete puhul anti põletusprotsessi käigus lisa kogus kütust kõrgema temperatuuri saavutamiseks. Kui keegi on midagi süsteemis manipuleerinud antakse ikka lisa küttekogus, näiteks kui keegi on luuavarrega filtri tühjaks löönud ja töötsükli ajust välja kirjutamata jätnud- eks neid odavaid remondikodasi terve maailm täis, autoremont ju (ime)lihtne. Aga kui "katel" puudub kuhu puid alla loopida, võib lõpuks korstnast välja ajada. Ma ei tea miks ma vaevusin Sind pimedat sel teel valgustama, aga ma tegin seda siiski. Võta kui tasuta koolitust.
Kas antud autol DPF filter üleüldse küljes ripub, puudub mul igasugune aimdus- väga ei koti ka, mu 5 minutit kuulsust sai just täis
