Pealkirjas ära öeldud- kahel korral tule vilkuma löönud ja tosoolipaak tühi. Käivitades voolab natuke tagasi aga ikka olen juurde valanud nii liitri jagu paari nädalaga.. Plokikaane tihend vahetatud sügisel ja õli praegu korras. Loiku all pole täheldanud ja sumbutist ka üleliigset vedeliku nagu pole.
Küsimus järgmine-kas tosooli kadumine võib olla seotud praeguse ilmaga ja tuleks ära kannatada või peab viga mujalt otsima?
Mul naine kimab pea samasuguse autoga (´07 Jetta 1.9 tdi) igapäevaselt ringi ja pole veel kunagi jahutusvedelikku lisama pidanud (ettenähtud hoolduses väljaarvatud, kui välja vahetatakse). See kadu pole kindlasti normaalne.
Jahutusvedelik kuivab sul sooja mootoriga, radikaga jne väikse lekke korral juba mootoriruumis ära. Mingit laiku ei jäägi. Eks tuleb otsima hakata, kas kuskilt on märg. Võib juhtuda ka see, et pritsib ainult sõites (kõrgetel pööretel).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Nii suure kao puhul peab sul leke olema või siis peaks sul valget suitsu tulema käivitustel. Kuuma mootori puhul ei jää sulle mingit loiku, kuna see aurab ära.
Võid ju vahepeal peale sõite kapoti alla vaadata.
Või siis sõida ja vala peale
Punane jahutusvedelik jätab ilusa jälje kui ära kuivab. Kas sel motol kaane küljes plastikflantsi pole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Oli sama situatsioon ,peale tihendi vahetust 60000 km kui vedelik hakkas kaduma,paar nädalat kadus vaikselt ja siis üks kord lõi süsteemi tühjaks .Laiali lammutamisel sai tuvastatud kaane tihendil peaaegu et luubiga nähtav defekt, liigitasin vea põhjuse ebakvaliteetseks tihendiks ,peale vahetust 130000km ja edasine saatus teadmata.Kusjuures lõi viga välja kui ilmad läksid kuumaks
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mul vahetatud ca 20k tagasi sügisel tihend koos pumba, hammasrihma ja turboga kui viimane otsad andis, ei taha kohe üldse uuesti laiali lammutada..No ei eruta see asi. Ja ei tossa ning sumbuti peaaegu kuiv, ma proovin sõita ilma kliimata paar päeva mul ikka sisetunne kohe ütleb, et see kuidagi sellega seotud..
Muidu loiku all oma parklas ei näe kuna freesi pealt ei näe muhvigi aga tööl korralik parkla ja loiku pole. Põhjakattelt ei saa midagi aru kuna see õline alates sügisest kui turbo lõpu leidis.
GTI - kus see flants olema peab ma vaataks järgi kui võimalus on, et see vigane, ma ausalt ei ole näinud küll..
Esteix kirjutas: ↑01 Aug 2018, 00:41
GTI - kus see flants olema peab ma vaataks järgi kui võimalus on, et see vigane, ma ausalt ei ole näinud küll..
Tavaliselt on see plokikaane küljes/otsas aga nagu ütlesin, kus ja kas see sellel mootoril küljes on jään vastuse võlgu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..