Tere!
Selline mure vw passat b5 1.9tdi 85kw piduri pedaal vajub vahest esimese vajutusega läbi kuid mitte päris põhja.. Korra vajutades siis teistkorda on juba parem aasta tagasi vahetatud kettad klotsid ja õhutatud. Piduri vedelikku ei leki. Ise kahtlustan piduri pumba mansette.
Või ehk on veel mingeid anomaaliaid?
Ette tänades: thunder
Täpselt nii, kusagil süsteemis veel õhk sees, vahetasin kunagi b5.5 tagumisi supporte(läksid tutikad+kettad), pimedad said ette pandud(anum kordagi tühjaks ei saanud) aga võta näpust ikka tõmbas õhu vahele ja alles peale teist õhutamist (arvuti sai appi võetud) oli asi korras. Kahtlus oli, et abs pumpa jõudis ikka õhk ja ilma seda aktiveerimata (võisid 1l läbi pumbata aga tolku polnud, seda siis ilma arvutita) ei tulnud õhk välja. Peale seda on pidurid nagu kännu taha
Boral/G4-l jah tuleb arvutiga sunidada nn abs osa toimetama. Siis saab nendest klappidest õhu välja. Alternatiiv on kuskil korralikult pidurdada nii et ABS rakenduks, aga arvutiga on seda hulga lihtsam teha. Tean et päris mitmed jupiostjad on tahtnud ABS pumpa nii, et torud küljes kinnipigistatult, et kuivaks ei jookseks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Kuskilt olen ka lugenud seda et kruusa peal pidurdada et abs hakkaks toimetama. Olen ühekorra proovinud nii ja peale seda tundus nagu pidurid tsipa paremad. Kuigi õli potsik pole kordagi tühjaks jooksnud kui eelnevalt õhutanud olen. Ehk abs õhk võib sees olla?
Ninelt tagumine parem pidur jääb peale ketas kuum kuigi on uued klotsid uus piduri kinnitus tihendid puhatatud ilusti. Oli mingiaeg korras ei jääänud peale. Nüüd jälle jääb pidur peale sama tagumine. Õõõh
thunder kirjutas: ↑01 Aug 2018, 06:23
Ninelt tagumine parem pidur jääb peale ketas kuum kuigi on uued klotsid uus piduri kinnitus tihendid puhatatud ilusti. Oli mingiaeg korras ei jääänud peale. Nüüd jälle jääb pidur peale sama tagumine. Õõõh
thunder kirjutas: ↑01 Aug 2018, 06:23
Ninelt tagumine parem pidur jääb peale ketas kuum kuigi on uued klotsid uus piduri kinnitus tihendid puhatatud ilusti. Oli mingiaeg korras ei jääänud peale. Nüüd jälle jääb pidur peale sama tagumine. Õõõh
Tagumine jääb peale, seega liugurid ? Kolb?
Soovitaks klotside liugpinnad korralikult ära puhastada, puhastada liugurid ja uue määrdega kokku teha, veenduda et kolb liigub(suruda max välja, NB! vaikselt! ja puhastada karukeelega, kontrollida et kaitsekumm oleks korras). Veendu, et käsipiduri toss liigub ja supporti küljes olev hoob liiguks korralikult! kokku pannes, panna vastavat määret/sprayd klotside ja supporti kontakt pinnale (ka kolvi äärele, mis puutub vastu klotsi). Peale seda peaks sinu mure lahendatud olema ja pidur ei tohiks kuidagi peal olla. (anumas ei tohi pidurivedeliku ääreni täis olla, vaid lubatud jooneni!)
Lisaks! Kui oled vw tagumiste supportidega kursis siis peaksid teadama, et kolb läheb tagasi sisse keerates ja surudes, selleks on olemas vastavad tööriistad või ehitad ise.
thunder kirjutas: ↑01 Aug 2018, 06:23
Ninelt tagumine parem pidur jääb peale ketas kuum kuigi on uued klotsid uus piduri kinnitus tihendid puhatatud ilusti. Oli mingiaeg korras ei jääänud peale. Nüüd jälle jääb pidur peale sama tagumine. Õõõh
Tagumine jääb peale, seega liugurid ? Kolb?
Soovitaks klotside liugpinnad korralikult ära puhastada, puhastada liugurid ja uue määrdega kokku teha, veenduda et kolb liigub(suruda max välja, NB! vaikselt! ja puhastada karukeelega, kontrollida et kaitsekumm oleks korras). Veendu, et käsipiduri toss liigub ja supporti küljes olev hoob liiguks korralikult! kokku pannes, panna vastavat määret/sprayd klotside ja supporti kontakt pinnale (ka kolvi äärele, mis puutub vastu klotsi). Peale seda peaks sinu mure lahendatud olema ja pidur ei tohiks kuidagi peal olla. (anumas ei tohi pidurivedeliku ääreni täis olla, vaid lubatud jooneni!)
Lisaks! Kui oled vw tagumiste supportidega kursis siis peaksid teadama, et kolb läheb tagasi sisse keerates ja surudes, selleks on olemas vastavad tööriistad või ehitad ise.
Kolvi sissekeeramise komplekt nüüd hingehinda ka ei maksa kuna lisaks keeramisele on vaja kolbi ka sisse suruda - vajalik tööriist isetegijale.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Sellest rakisest ,pitskruvist tegin ju pilti 2008 A. Kuid poisike Argo oli siis 23.ja kustustas mind ,kui tõe ütleja foorumist. Vaatame mis edasi saab,tehniliselt?
t6nis3 kirjutas: ↑06 Aug 2018, 22:12
Sellest rakisest ,pitskruvist tegin ju pilti 2008 A. Kuid poisike Argo oli siis 23.ja kustustas mind ,kui tõe ütleja foorumist. Vaatame mis edasi saab,tehniliselt?
Vaevalt see Argo oli kes kustutas 2008, ta ju liitus meie 2009.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
2008 oli Tõnn mäletamist mööda ju esinduse lukksepp? Samas kuidas sa said siis mingist fignjaaast pilte teha kui sa liitusid foorumiga 2012 aastal?
Viimati muutis GTI, 07 Aug 2018, 08:22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Sain piduri maha nimelt arvan et käsipidur jamab kuna tollel poolel on tutikas liugur ja kolitsid kummi tihendid. Aga pedaal ikka vajub läbi vahepea. Ja mõnikord on normaalne. Nt siukse rõske ilmaga on pidurid paremad. Pole jõudnud veel õhutada ja teha käsipidurit hetkel ei kasuta. Kuna alles nv jõuan uurida ja puuurida. Piduro vedelik on täpselt märgini niinagu peab.