Jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Aug 2018, 00:22
- Auto: Volkswagen golf 3 1.8 66kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Tere!
Mul siis selline probleem ,et paisupaagist kaob jahutusvedelik ära ja mootor läheb keema ja siis hakkab paisupaagist tossu välja ajama ,ei saagi palju sõita kui jälle paisupaak tühi ja mootori temp üle 110. Kas keegi oskab öelda mis võiks viga olla ja mida peaks kontollima ? Radikas varem lekkis aga sai korda tehtud ja siid tuli selline probleem , aru pole saada küll ,et kusagilt välja ajaks . autoks vw golf 3 1.8 66kw
Mul siis selline probleem ,et paisupaagist kaob jahutusvedelik ära ja mootor läheb keema ja siis hakkab paisupaagist tossu välja ajama ,ei saagi palju sõita kui jälle paisupaak tühi ja mootori temp üle 110. Kas keegi oskab öelda mis võiks viga olla ja mida peaks kontollima ? Radikas varem lekkis aga sai korda tehtud ja siid tuli selline probleem , aru pole saada küll ,et kusagilt välja ajaks . autoks vw golf 3 1.8 66kw
Viimati muutis J.Aru, 04 Sept 2018, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 11 Nov 2015, 18:04
- Telefon: 51998898
- Skype: Djkaitz
- Auto: Passat b5 1.8 92 kw 1997a, passat 1.9 66kw tdi 1998. 1.9 96 kw tdi 2004.
- Asukoht: paidest trtu poole
- Kontakt:
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
veepump või siis termostaat kinni!
VW-ga saad sõidurõõmu- muudega aint närvikava!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Vana kooli 1,8-l veepumba veeratas tavaliselt probleeme ei põhjusta.
Kas jahutusvedelik suurele ringile üldse ei lähe? Ehk siis radiaatori alumine lõdvik ja radiaatori kärg jäävad jahedaks, ülemine lõdvik ja mootor kuumad kui temp juba üle 90 läheb? Sel juhul süüdistaks termostaati.
Veepumpa peaks saama välistada ka sellega et jälgida vedeliku liikumist paisupaagis. Peenikesest voolikust peaks töötava mootoriga ppidevalt vaikselt paaki voolama, kui pump toimib ja vedelikku piisavalt.
Või läheb kogu radikas kuumaks ja alumine lõdvik ka, aga ventikas ei rakendu?
Plokikaane tihend võib ka ju probleemne olla, aga enamasti on viga mujal.
Kas jahutusvedelik suurele ringile üldse ei lähe? Ehk siis radiaatori alumine lõdvik ja radiaatori kärg jäävad jahedaks, ülemine lõdvik ja mootor kuumad kui temp juba üle 90 läheb? Sel juhul süüdistaks termostaati.
Veepumpa peaks saama välistada ka sellega et jälgida vedeliku liikumist paisupaagis. Peenikesest voolikust peaks töötava mootoriga ppidevalt vaikselt paaki voolama, kui pump toimib ja vedelikku piisavalt.
Või läheb kogu radikas kuumaks ja alumine lõdvik ka, aga ventikas ei rakendu?
Plokikaane tihend võib ka ju probleemne olla, aga enamasti on viga mujal.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Kui sel autol on radiaatorisse minev ja õhutus voolik ühestükis,siis kontrolli õhutus voolikut,on juhuseid et jääb kinni.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Kas enne radika leket oli kõik korras? Kas õhutasid korralikult peale radika vahetust?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 22 Aug 2018, 00:22
- Auto: Volkswagen golf 3 1.8 66kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Ei õhtutanud vist nii korralikukt kui vaja ja ennem radika vahetust oli kõik korras ja
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
jahutusvedelik kaob ja mootor läheb keema
Õhutamiseks pane paisupaak vedelikku täis, pane küte sooja peale ja hoia pöördeid mingi aeg 2500-3000 juures. Kui töötemp. on käes kontrolli kas radika lõdvikud lähevad mõlemad soojaks ning kas salongiküttest hakkab sooja tulema. Jälgi et paisupaak ei jääks tühjaks, seda lisades arvesta et paisupaaki avades võib kuuma vedelikku välja pritsida. Kui vedeliku tase jääb püsima ning radika vent on käima läinud peaks asi korras olema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..