2001 aasta sharan sai manuaalkasti.
Tehti mis tehti aga spidomeeter ei näita kiirust...ülejäänud pidi toimima nii nagu peab.
Auto saan varsti kätte siis näen lähemalt
Äkki keegi oskab aidata alguses nõu ja siis võib olla ka jõuga?
Tere.
Minuteada tuleb VCDS kaabliga ajus kodeerida Atm >> Manuaaliks ümber. (Oletame et on tehtud) Kas VCDS ei näita mingit veakoodi.. antud juhul siis VSS (sõiduki kiiruse sensor) signaali puudumist vms?
See kiiruse näitamist ei tohiks mõjutada. Kiiruse signaal vähemalt Passatil ja Golf4-l tuli minuarust otse kasti küljest. Eraldi andur selleks, mitte läbi kastiaju. Kodeering jah vajalik et veakoode ei oleks. Samuti vaja ABS ilmselt ringi kodeerida jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Kunagi sai tehtud g3 atm to manual ja ei kodeerinud keegi midagi. Ja tagatipuks eemaldasime automaadi juhtmed mootori juhtmete kimbust katseeksitus meetodil ja töötava mootoriga lõikasime viimaseid mitte teada olevaid vajalikke juhtmeid läbi ja viskasime kogu atm aju koos juhtmetega minema. Õnnestus nii et yhtegi valet juhet läbi ei lõiganud. Praktikas oli teine selline teostus.
Erkkin kirjutas: ↑12 Sept 2018, 14:23
Kunagi sai tehtud g3 atm to manual ja ei kodeerinud keegi midagi. Ja tagatipuks eemaldasime automaadi juhtmed mootori juhtmete kimbust katseeksitus meetodil ja töötava mootoriga lõikasime viimaseid mitte teada olevaid vajalikke juhtmeid läbi ja viskasime kogu atm aju koos juhtmetega minema. Õnnestus nii et yhtegi valet juhet läbi ei lõiganud. Praktikas oli teine selline teostus.
Natuke erinevad autod G3 vs. kõnealune Sharan.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Erkkin kirjutas: ↑12 Sept 2018, 14:23
Kunagi sai tehtud g3 atm to manual ja ei kodeerinud keegi midagi. Ja tagatipuks eemaldasime automaadi juhtmed mootori juhtmete kimbust katseeksitus meetodil ja töötava mootoriga lõikasime viimaseid mitte teada olevaid vajalikke juhtmeid läbi ja viskasime kogu atm aju koos juhtmetega minema. Õnnestus nii et yhtegi valet juhet läbi ei lõiganud. Praktikas oli teine selline teostus.
Natuke erinevad autod G3 vs. kõnealune Sharan.
Volkswagen on volkswagen ja eriti veel sellel ajal. Räägiti ka siis et peab seda ja teist tegema aga sõidab juba 5 aastat muredeta