2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Täna siis juhtus selline asi. Sõitsin maanteel püsikaga 90km/h. Paarikümne km pärast tuli maanteelt mahasõit kõrvalteele. Võtsin hoo maha, pöörasin kõrvalteele ja panin 4nda käigu kuna kiirus oli 50km/h. Lisasin gaasi ja auto kogus kiirust nagu tigu. Võtsin korraks tee serva ja hakkasin kohalt liikuma. Isegi teise käiguga auto ei tahtnud liikuda. Suretasin siis auto välja ja panin uuesti käima. Siis liikus edasi nagu peab. Ühesõnaga kummaline teema. Praegu ka töötab ja sõidab nagu vaja. Kellegil ehk ideid, et mida kontrollida kõigepealt?
Ette tänades
Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Suure tõenäosusega peaks ka veakood yleval olema kui niinimetatud limp mode lõi. Arvuti järgi ja näeb ära. Armatuuris yhtegi märgutuld ei syttinud? Ja kas kahe liitristel ikka on enam geomeetria?
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Enda 103 kw bkd on olnud paar korda visanud limpi äkiliselt talda andes, ja seisma jättes ja uuesti käima pannes oli kõik korras. Veateade oli:
ossible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Paar asja tuleks ülevaadata, enda turbo läks taastamisse kuna eluiga sai otsa, läbisõit oli siis 260t.
ossible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Paar asja tuleks ülevaadata, enda turbo läks taastamisse kuna eluiga sai otsa, läbisõit oli siis 260t.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Mul praegu läbisõit peaaegu 340 000km. Pärast uuesti käivitamist oli kõik tip top jälle. Veakoode pole saanud veel lugeda.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Uuesti käivitades ta nullibki korraks ennast ära ja kõik andurid loevad seda mida vaja. Võid proovida uuesti tekitada sama olukorra ja vaadata mis teeb. Kui viga on sees kuskil siis arvatavasti kordab sama e. peaks limpi lööma aga ei pruugi.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Täna korra proovisin. Pärast esimest käivitamist sõitsin paar km ja 5nda käiguga üle 100 kiirus ei läinud, pedaal vastu põrandat. Tõmbasin teeserva, suretasin välja ja proovisin uuesti. Siis lasin 4nda käiguga sajani ja panin viienda, siis kiirus kasvas ilusti üle 100 ja oleks veelgi edasi läinud. 2 korda proovisin nii ja siis ei visanud "limp modesse". Reedel vahetati autol hammasrihma kompl ja mootori õli + tosool. Aga see ei tohiks küll kuidagi mõjutada ju. Plaanis on minna esmaspäeval sinna tagasi autoga. Vb tagasi kokku pannes unustati midagi lahti või ma ka ei tea. Sest enne seda hooldust polnud kordagi probleeme maanteel sõites ega linnas.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Vaata turbo alumised radika külge minevad lõdvikud (eriti vasak) üle. Need kiirkinnituse otsad kuluvad ära ja lõdvik võib välja hüpata, kuigi jääb oma pessa sisse. Suurema rõhu korral tekib rõhuleke ja viskab limpmodesse. Kui rõhk maas vajub lõdvik tagasi pessa kuni järgmise suurema rõhuni.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Võta põhjakate alt, all vasakus esinurgas kõige jämedam lõdvik (arvatavasti õline).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Palju turbo taastamine maksma läks? Kui kauaks ilma autota jäid?laurioja kirjutas: ↑22 Sept 2018, 06:43 Enda 103 kw bkd on olnud paar korda visanud limpi äkiliselt talda andes, ja seisma jättes ja uuesti käima pannes oli kõik korras. Veateade oli:
ossible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Paar asja tuleks ülevaadata, enda turbo läks taastamisse kuna eluiga sai otsa, läbisõit oli siis 260t.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Enamlevinud turbod br turbos kohapeal, kui eelnevalt vajaminev kokku kogutud on turbo vahetus paari tunni töö.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ma ise asun Tartus ja ma arvan, et Tartus pole kohta, kus turbosid taastatakse? Arvan, et võetakse turbo maha ja saadetakse kusagile mujale taastamisse ja seega jääb auto mitmeks päevaks seisma.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kindlasti saab ka Tartust sellist teenust, et saad osta taastatud turbo, klausliga enda oma vastu. Kuid seal ka omad nõuded - tiivik ei tohi olla korpusesse käinud, jne. põhiline ongi korpuse korrasolek, kuna sisu läheb vahetusse.
Tuleb vaid see ettevõte üles otsida, kes sellise asjaga meil Tartus tegutseb

2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Hinda ei oska siis keegi öelda, kui palju umbaudu see teenus maksma läheb?
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Mina lasin omal taastada sellise härra juures nagu Jaak Kuul Tallinnas. Võtsin ise maha ja saatsin smartpostiga, hinda küsis 350€.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ainult?

Kas auto chippitud, tundub kergelt ülerõhk, peaks stock sinna 1.4 bari juures olema!
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ei tea, seal teeninfuses kus ma käisin öeldi, et 2 bari pidi olema norm, aga minu autol pidi vähem puhuma, kui vajalik ehk siis 1,5bari
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Tahaks näha seda meest, kes ütleb et sinu föönil 2 bari stock turbol on norm.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ju siis jama jutt.
Aga lõdvikud olevat seest õlised olnud ja turbo ka ilmselt. Öeldi jah, et turbo pidi õhtal olema omadega jne.
Aga lõdvikud olevat seest õlised olnud ja turbo ka ilmselt. Öeldi jah, et turbo pidi õhtal olema omadega jne.