Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Tere,
Ehk on kellelgi analoogsete sümptomitega kogemust või peidab siin end diagnostikavõlur.
Autoks Passat 2,0 85kw (AZM), 2001.
Alustuseks hakkas mootor justkui vahele jätma tugeva jõnksatusega ning jõud kadus hetkeks. Edasi lisandus mootori välja suremine keset sõitu, ei puterdanud, lihtsalt suri ära. Esialgu käivitus kohe uuesti. Hiljem pidi minutikese ootama. Toimus see enamasti kui mootor oli soe ning sõitnud olin linnatingimustes umbes 10km. Esialgu ei olnud ühtegi veakoodi. Esimesena lisandus veakood P0172: System too rich.
Esialgu juhtus seda nii harva, et ei pidanud mõislikuks veel töökotta minna, sest potensiaalseid põhjuseid mitmeid. Küll käisin sumpa sukka vahetamas ja rääkisin surevast autost. Kokkuleppel sai nõustutud süüteküünalde vahetusega. Sellega seoses vahetati ka süütejuhtmete komplekt kuna üks piip väidetavalt ei püsinud küünlal. Edasi töötas auto 2 päeva laitmatult. Sealt edasi juhtus auto välja suremist juba 1-2x per 10km. Nüüd ilmus viga koodiga P0341: Camshaft Position Sensor. Sai vahetatud nukkvõlli asendi andur. Viga on ikka alles. Täna hakkas auto alguses korralikult puterdama ja lõpuks suri maha, kohe ei käivitunud aga hetke pärast ja sõitis edasi ilusti. Siiamaani pole mootorituli süttinud.
Viimase nädalaga vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, nukkvõlli asendi andur. Paari aasta jooksul vahetatud MAF sensor, vaakumlõdvik.
Mis võivad veel olla tõenäolised allikad? Kuidas veel diagnoosida?
Parimat,
Teet
Ehk on kellelgi analoogsete sümptomitega kogemust või peidab siin end diagnostikavõlur.
Autoks Passat 2,0 85kw (AZM), 2001.
Alustuseks hakkas mootor justkui vahele jätma tugeva jõnksatusega ning jõud kadus hetkeks. Edasi lisandus mootori välja suremine keset sõitu, ei puterdanud, lihtsalt suri ära. Esialgu käivitus kohe uuesti. Hiljem pidi minutikese ootama. Toimus see enamasti kui mootor oli soe ning sõitnud olin linnatingimustes umbes 10km. Esialgu ei olnud ühtegi veakoodi. Esimesena lisandus veakood P0172: System too rich.
Esialgu juhtus seda nii harva, et ei pidanud mõislikuks veel töökotta minna, sest potensiaalseid põhjuseid mitmeid. Küll käisin sumpa sukka vahetamas ja rääkisin surevast autost. Kokkuleppel sai nõustutud süüteküünalde vahetusega. Sellega seoses vahetati ka süütejuhtmete komplekt kuna üks piip väidetavalt ei püsinud küünlal. Edasi töötas auto 2 päeva laitmatult. Sealt edasi juhtus auto välja suremist juba 1-2x per 10km. Nüüd ilmus viga koodiga P0341: Camshaft Position Sensor. Sai vahetatud nukkvõlli asendi andur. Viga on ikka alles. Täna hakkas auto alguses korralikult puterdama ja lõpuks suri maha, kohe ei käivitunud aga hetke pärast ja sõitis edasi ilusti. Siiamaani pole mootorituli süttinud.
Viimase nädalaga vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, nukkvõlli asendi andur. Paari aasta jooksul vahetatud MAF sensor, vaakumlõdvik.
Mis võivad veel olla tõenäolised allikad? Kuidas veel diagnoosida?
Parimat,
Teet
Viimati muutis J.Aru, 04 Sept 2018, 14:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
Passat b5.5 sureb soojalt
Saaga jätkub...
Eile lugesin välja jälle P0172 ja P0341, kustutasin. Sõitsin töölt koju ja nii 10 minuti pealt käisin tankimas. Pärast tankimist enam ei käivitunud... esialgu nagu lubas ja suri kohe, edasi enam ei lubanud ka. Vaatasin korra kapoti alla, näppisin akujuhtmeid, süütejuhtmeid ja nukkvõlli anduri juhet, mis väidetavalt ei tohiks ristuda või lähestikku olla... üsna kõrvuti on nad seal ikka ja enne pooli on ka ristumine... nii on nad juba originaalis suunatud. Pärast kapoti alla vaatamist läks masin poole pöörde pealt tööle ja sõitis õnnelikult koduni veel 15 mintti. Vahepeal tegin veel 5min poepeatuse, misjärel masin käivitus ilusti. ECUs mitte ühtegi viga!
Täna hommikul sõidan tööle, nii 15 minuti pealt tunnen et hakkab pidurdusteel jõud kaduma. Nii viienda foori juures sureb, õnneks läks kohe uuesti käima... saan veel paar foori sõita ja nüüd suri pärast puterdamist juba kapitaalsemalt. ECUs vigu ei ole. Käima ka enam ei läinud. Pärast 5 minutit käivitub uuesti. Saan veel 10 minutit sõita, et vahetult enne tööle jõudmist veel viimase foori all ära surra. Siin on vastumägi. Käivitub alles pärast mitut minutit ootamist. Tööjuures loen välja P0341: Camshaft position sensor.
Kas probleem võiks olla ka kütte pealeandmises? Umbes filter? Tõrkuv kütusepump? Kus kütusefilter asub? Kuidas tuvastada mittetöötavat pumpa. Bemari aegadest mäletan, et salongis oli kuulda kütusepumba pininat... kas ehk b5.5 puhul saab ka mingit lihtsat meetodit kasutada?
Eile lugesin välja jälle P0172 ja P0341, kustutasin. Sõitsin töölt koju ja nii 10 minuti pealt käisin tankimas. Pärast tankimist enam ei käivitunud... esialgu nagu lubas ja suri kohe, edasi enam ei lubanud ka. Vaatasin korra kapoti alla, näppisin akujuhtmeid, süütejuhtmeid ja nukkvõlli anduri juhet, mis väidetavalt ei tohiks ristuda või lähestikku olla... üsna kõrvuti on nad seal ikka ja enne pooli on ka ristumine... nii on nad juba originaalis suunatud. Pärast kapoti alla vaatamist läks masin poole pöörde pealt tööle ja sõitis õnnelikult koduni veel 15 mintti. Vahepeal tegin veel 5min poepeatuse, misjärel masin käivitus ilusti. ECUs mitte ühtegi viga!
Täna hommikul sõidan tööle, nii 15 minuti pealt tunnen et hakkab pidurdusteel jõud kaduma. Nii viienda foori juures sureb, õnneks läks kohe uuesti käima... saan veel paar foori sõita ja nüüd suri pärast puterdamist juba kapitaalsemalt. ECUs vigu ei ole. Käima ka enam ei läinud. Pärast 5 minutit käivitub uuesti. Saan veel 10 minutit sõita, et vahetult enne tööle jõudmist veel viimase foori all ära surra. Siin on vastumägi. Käivitub alles pärast mitut minutit ootamist. Tööjuures loen välja P0341: Camshaft position sensor.
Võta nüüd kinni kas see veakood tuleb sellest tulemuseta käivitamisest või sureb auto selle veaga seotud põhjusel. Hetkel tundub pigem esimene... Kuigi kunagi sai vahetatud veovõlli asendi andur ja asendus oli veel sitem kui see, mis maha sai keeratud :S Raske on töökojale põhjendada anduri asendamise nõuet... ise ei tahaks veel kord selle eest maksta.Kui sama veakood püsib, siis uus sensor võib vigane olla. Veakoode juurde tekkinud?
Kas sellisel juhul mingit viga ei kirjutata? Miks probleem just soojalt ilmneb?Ilmselt süütepool vaja ära vahetada, millele ajaga mikromõrad tekkinud.
Kas probleem võiks olla ka kütte pealeandmises? Umbes filter? Tõrkuv kütusepump? Kus kütusefilter asub? Kuidas tuvastada mittetöötavat pumpa. Bemari aegadest mäletan, et salongis oli kuulda kütusepumba pininat... kas ehk b5.5 puhul saab ka mingit lihtsat meetodit kasutada?
Passat b5.5 sureb soojalt
Isiklikult väga MAF-lugeja viga ei usu, kuna see on hiljuti vahetatud ja tol korral olid sümptomid midagi muud, sh veakoodid, mis viitasid selgelt MAF veale.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b5.5 sureb soojalt
On olnud juhuseid kus trikitav väntvõlli andur on andnud nuka anduri vea - seda siis nagu kombeks Mittevolksvaagenil. Nii mõnigi remondijuhis soovitab mõlemad korraga vahetada - arvatavasti raskuste tõttu vea allika tuvastamisel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b5.5 sureb soojalt
Possible Causes
Fuel system
Excessive fuel pressure
Leaking or contaminated fuel injectors
Leaking fuel pressure regulator
Low fuel pressure or running out of fuel
Vapor recovery system
Air leaks after the MAF
Vacuum leaks
Improper seated engine oil dipstick
Stuck EGR valve
Oil overfill
Cam timing
Cylinder compression
Exhaust leaks before or near HO2Ss.
Fuel system
Excessive fuel pressure
Leaking or contaminated fuel injectors
Leaking fuel pressure regulator
Low fuel pressure or running out of fuel
Vapor recovery system
Air leaks after the MAF
Vacuum leaks
Improper seated engine oil dipstick
Stuck EGR valve
Oil overfill
Cam timing
Cylinder compression
Exhaust leaks before or near HO2Ss.
Passat b5.5 sureb soojalt
MAF anduri eemaldamine ei muutnud suurt midagi peale uuete vigade ECUs ja mootoritule põlema mineku. Erinevus veel selles, et need eelnevad vead on minu odav hiina ODBII tester lugenud pending error code alt ja kunagi ei ole need jõudnud logged errorite alla. MAF sensori eemaldamisel jõudsid kohe kaks viga logged errorite alla. Sellest ka ilmselt mootoritule mittesüttimine.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b5.5 sureb soojalt
Aga sõitis sama kehvasti? Või ei sõitnudki ilma MAF i lahti ühendamata. Kas õhu/kütuse lekkeid pole kuulda/näha, need sellised lihtsamad asjad mida kontrollida. Siis juba sukelduks paagi kallale, uitmõte- mis kütust kasutad ja kus tangid, vb on kütusevõtturi ees see sõel sodi täis ( tänud biolisandile, ma armastan rohelisi )tharm kirjutas: ↑05 Sept 2018, 10:16 MAF anduri eemaldamine ei muutnud suurt midagi peale uuete vigade ECUs ja mootoritule põlema mineku. Erinevus veel selles, et need eelnevad vead on minu odav hiina ODBII tester lugenud pending error code alt ja kunagi ei ole need jõudnud logged errorite alla. MAF sensori eemaldamisel jõudsid kohe kaks viga logged errorite alla. Sellest ka ilmselt mootoritule mittesüttimine.
Passat b5.5 sureb soojalt
Suur erinevust ei tuvastanud, tühikäigul nagu ujus nati rohkem. Aga mootori välja suremine ikka samamoodi, 10mintti sõitu siis annab kergelt enne märku ja peagi puterdab nati ja sureb välja. Kalleid kütuseid ei kasuta, tavalised tanklad, tavaline 95.tito kirjutas: ↑05 Sept 2018, 10:42 Aga sõitis sama kehvasti? Või ei sõitnudki ilma MAF i lahti ühendamata. Kas õhu/kütuse lekkeid pole kuulda/näha, need sellised lihtsamad asjad mida kontrollida. Siis juba sukelduks paagi kallale, uitmõte- mis kütust kasutad ja kus tangid, vb on kütusevõtturi ees see sõel sodi täis ( tänud biolisandile, ma armastan rohelisi )
Mõtted on hetkel:
- kütusepump - ei tundu väga loogiline, et mootori temp antud juhul mängiks rolli, filtrid peaks samuti mõjutama üleüldist tööd
- süütepool - see põhjendaks suremist ja käivitamisraskuseid pärast suremist
- mõni releedest - internetiavarused pakuvad ka kütusepumba releed, mis pidavat enne otsa andmist soojalt vigu viskama
- katalüsaator - ehk on heitgaaside poolel kasvav ülerõhk, sellele räägib kaasa ka hiljutine suka purunemine
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Paak vaakumis?
Keera kork maha, vaata kas on veel suremisi.
Keera kork maha, vaata kas on veel suremisi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Kütusepaak? Huvitav mõte... proovin. Ma hetkel küll ei näe kuidas see peaks leevenema pärast mõningat peatumist... aga proovin.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Jääb seisma - vaakum kaob ära ja kütus annab ennast jälle kätte.
Vaakum võib tekkida söefiltri ummistusest, mille on põhjustanud kurguni täis tankimine. Filter asub parema esitiiva all.
Vaakum võib tekkida söefiltri ummistusest, mille on põhjustanud kurguni täis tankimine. Filter asub parema esitiiva all.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Sõitsin eile koju ja täna tööle ilma benapaagi korgita. Eile suri masin eeldatavas kohas... ära suremine tuleb järjest lähemale distantsi mõttes. Jätkasin siiski sõitu korgita. Pärast seda ühte suremist ja 5minutist jahtumist sõitis probleemideta koju.
Täna seevastu sõitsin tööle ilma, et auto oleks kordagi surnud. Kahes erinevas kohas küll jättis vahele aga ära ei surnud.
Ei teagi nüüd mis arvata... ilmselt proovin veel ilma korgita sõita, et näha, kas tänane paranemine oli juhuslik või ehk hoopis muudest tingimustest tulenev või ongi mingi mõju asjale.
Tahaks ka kütusepumba välistada, aga ei tea kuidas seda teha. Pump hakkab tööle alles koos mootoriga. Bemaril kunagi ammu mäletan, et pump hakkas pumpama juba süütega. Tahaks teada kas pump töötab, kui suremise järel käivitada üritan.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Väga lihtne vist teostada pole aga võiks olla kütusetrassil rõhukell vahel, et saaks kohe pilgu peale visata mis survega toimub välja suremisel. Teine asi kui on võimalik siis peale välja suremist vaata arvutiga kas starteriga käiates pöördeid näitab, kui näitab aga käima ei lähe siis peaks saama väntvõllianduri välistada.
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Selle peaks tegelt ära näitama ka tahhomeeter. Kui seier näitab mootori kustudes pöördeid edasi siis aju saab signaali, et mootor käib ringi. Järelikult on mootori elekter ja vändaandur tegevuses veel. Kiviaegsema tehnika puhul vähemalt nii oli, kui benopump enam voolu ei saanud ja mootor ära kustus.J.Aru kirjutas: ↑06 Sept 2018, 11:45 Väga lihtne vist teostada pole aga võiks olla kütusetrassil rõhukell vahel, et saaks kohe pilgu peale visata mis survega toimub välja suremisel. Teine asi kui on võimalik siis peale välja suremist vaata arvutiga kas starteriga käiates pöördeid näitab, kui näitab aga käima ei lähe siis peaks saama väntvõllianduri välistada.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Teagi kas teemaalgataja on probleemile lahenduse saanud, kuid mina sain ühel 2.0 Boral selle mure lahendatud küttepumba vahetusega. Kuumenes ilmselt mingi hetkel üle ja jooksis kinni. Sest peale 15 minutit seismist käis nagu viiul jälle.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Passat b5.5 2.0 85kw soojalt sureb välja
Tuli nüüd meelde siia asja edasine kulg ja lahendus kirja panna... ehk aitab kedagi edaspidi.
Kuna asi hakkas juba ära tüütama ja endal aega asjasse süvitsi minna polnud aega, siis pöördusin ühte Tallinnas asuvasse Saksa autosid teenindavasse salongi. Uskusin, et seal on teadmised ja vahendid asjale lahenduse leidmiseks.
Aega kirja pannes soovitati vahetada mootori juhtploki toiterelee, et see juba eos välistada. Põhjenduseks toodi, et kui mina seda ei tee, siis nemad ilmselt vaatavad seda kui üht esimest kandidaati. Vahetasin ise relee, asub teine ajuga ühes plastkarbis juhipoolse kojamehe all. Paraku see tulemust ei andnud.
Edasi ootas juba diagnostika. Diagnostikast tuli väga kiiresti kutse autole järele tulla. Mõtlesin, et kas mingi loll väike viga leitud või siis ei ole asjast aru saadud. Diagnostikas öeldi, et võeti maha lisaimmo katkestused süüteahela ja kütuseahela eest, küsiti tunni diagnostika eest raha. Lisaks öeldi, et masin käis pool tundi hoovi peal ja välja ei surnud. Suht selge oli juba teenindusest välja jalutades, et see lahendust ei too. Nii oligi, istusin tipptunniliikluses mitu korda teepeal jalus ja olin üsna ärritunud.
Pöördusin teenindusse tagasi ja see kord lasti isiklikult diagnostikute meistriga jutule. Rääkisin pikalt asja ära ning leppisime uue aja. Lisaks vahetasin kütusepumba relee... seda küll minu initsiatiivil. Ka antud relee asja ei parandanud.
Uuesti diagnostikasse. Täpselt ei teagi millest nad sellele järeldusele jõudsid, aga süütemoodul sai tervenisti vahetatud ja auto sõidab nüüd nagu kulda. Lisaks vahetati juba eelmises kohas vahetatud süütejuhtmed uuesti kuna üks ots olevat kärsanud... mina seda kaasa pandud juhtmetel ega moodulil tegelikult ei tuvastanud... aga kui nad nii ütlesid, siis see 25euri mind ka ei tapa. Lisaks selgus, et karteri tuulutuse voolik oli pragunenud. Seekord läks juppide ja töö raha, diagnostika eest raha ei küsitud.
Kuna asi hakkas juba ära tüütama ja endal aega asjasse süvitsi minna polnud aega, siis pöördusin ühte Tallinnas asuvasse Saksa autosid teenindavasse salongi. Uskusin, et seal on teadmised ja vahendid asjale lahenduse leidmiseks.
Aega kirja pannes soovitati vahetada mootori juhtploki toiterelee, et see juba eos välistada. Põhjenduseks toodi, et kui mina seda ei tee, siis nemad ilmselt vaatavad seda kui üht esimest kandidaati. Vahetasin ise relee, asub teine ajuga ühes plastkarbis juhipoolse kojamehe all. Paraku see tulemust ei andnud.
Edasi ootas juba diagnostika. Diagnostikast tuli väga kiiresti kutse autole järele tulla. Mõtlesin, et kas mingi loll väike viga leitud või siis ei ole asjast aru saadud. Diagnostikas öeldi, et võeti maha lisaimmo katkestused süüteahela ja kütuseahela eest, küsiti tunni diagnostika eest raha. Lisaks öeldi, et masin käis pool tundi hoovi peal ja välja ei surnud. Suht selge oli juba teenindusest välja jalutades, et see lahendust ei too. Nii oligi, istusin tipptunniliikluses mitu korda teepeal jalus ja olin üsna ärritunud.
Pöördusin teenindusse tagasi ja see kord lasti isiklikult diagnostikute meistriga jutule. Rääkisin pikalt asja ära ning leppisime uue aja. Lisaks vahetasin kütusepumba relee... seda küll minu initsiatiivil. Ka antud relee asja ei parandanud.
Uuesti diagnostikasse. Täpselt ei teagi millest nad sellele järeldusele jõudsid, aga süütemoodul sai tervenisti vahetatud ja auto sõidab nüüd nagu kulda. Lisaks vahetati juba eelmises kohas vahetatud süütejuhtmed uuesti kuna üks ots olevat kärsanud... mina seda kaasa pandud juhtmetel ega moodulil tegelikult ei tuvastanud... aga kui nad nii ütlesid, siis see 25euri mind ka ei tapa. Lisaks selgus, et karteri tuulutuse voolik oli pragunenud. Seekord läks juppide ja töö raha, diagnostika eest raha ei küsitud.