Aru ma ei saa. Turbo puhub sul 1,5bar rõhku, leidsid vigase või lahtitulnud lõdviku - kas lõdviku parandamisega on veel limp mode läinud? Ja see, et turbo lõdvikud on seest kergelt õlised, siis teadmiseks, et kõigil on need sellised, eriti mis 250 tuh. ja rohkem sõitnud. Äkki tahab see ettevõtte, kus ulme rõhku pakuti, sulle lihtsalt uut turbsi pähe määrida?
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Lõdvik vahetati ära ja praegu ei ole enam limp modesse läinud. Küllap nad ajasidki jama selle rõhu kohta.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
No kui kõik hetkel ok, siis mina küll mingi "Antsu" arvamise peale uut turbot ostma ei jookseks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kui need härrased just ei rääkinud rõhuanduri näidust, mis koos 1 bari atmosfääri rõhuga seda näitab. Ehk siis kui arvutis on näit 2.5, siis reaalne on 1.5. Mul on chipitud 1.9 110kw "bora" ja sellel käib ka kell kuskil 1.6-1.7ni ainult.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ehk siis kui minu auto puhul näit oli 1,6 siis tegelikult puhub ainult 0,6bari??
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ma ei kujuta ette, kas ja kuidas neil see diagnostikaseade seda rõhu teemat näitas/mõõtis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
VCDSis näitab jah actual all +1 väärtusena.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Avstati, et turbo on korras aga vigane pidi olema Solenoid control valve. Keegi oskab täpsustada, milline see täpsemalt on. Olels hea, kui keegi saaks öelda selle varuosa koodi. Siis on lihtsam otsida. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasutatud varuosa, siis andke märku. Uus pidi maksma 220€.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Selline asi siis nagu siin pildil: https://i.ebayimg.com/images/g/TTAAAOSw ... s-l300.jpg
Täpset OEM koodi kahjuks ei tea.
Täpset OEM koodi kahjuks ei tea.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Siin skeemil detail nr 28: http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... g/e#sec_28
Oem kood: 3C0906625
Oem kood: 3C0906625
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Enda moodulil on kood 1k0906279 BRoccatX kirjutas: ↑25 Sept 2018, 12:33 Selline asi siis nagu siin pildil: https://i.ebayimg.com/images/g/TTAAAOSw ... s-l300.jpg
Täpset OEM koodi kahjuks ei tea.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ma ei tea, vb sobib ka teise koodiga. Kuskohast seda välja selgitada?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kui auto on korras e. töötab, veakoode pole ja limpi ei lähe siis miks seda solenoidide blokki vaja järsku vahetada? Kas need diagnooside panijad on nõus valesti diagnoositud varuosa hinna sulle kinni maksma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Nad välistasid turbo vea. Mõõtsid kõik vaakumid üle ja selgitasid välja, et juhtmoodul on vigane. Olels vaja selle juhtmooduli OEM koodi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Mis nüüd siis tõde on?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Enne kui kohe hakkad mooduleid vahetama, mine lase kõik vaakumi liinid korralikult ära mõõta.
Kas turbo vea välistamisega välistati ka geomeetriat liigutava vaakumklapi leke?
Kas turbo vea välistamisega välistati ka geomeetriat liigutava vaakumklapi leke?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Vaakumklapp on korras. Kõik vaakumid kontrolliti viimseni üle. Leidsin ka selle vaakumsüsteemi juhtploki kasutatud ja töökorras. Reedel vahetatakse ära, eks siis näis.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Vahetati ära vaakumsüsteemi juhtplokk. Midagi paremaks ei läinud. Prooviti ka uut turborõhu andurit, midagi ei muutunud paremaks. Vaakumid on kontrollitud, kõik vaakumid toimivad nagu vaja. Maanteel proovisõitu tehes, kui 5nda käiguga lasta kiirus üle 100km/h, siis tõmbab hinge kinni. Suretan auto välja ja uuesti käima, siis jälle toimib, aga kui uuesti lasta kiirus üle 100, siis sama jama. Enam ei oska midagi arvata.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kiirusest ei tohiks ju asi sõltuda? Ikka mootori pöörded mängivad rolli?
P.S 100 ongi juba hea, ei teki pollaritega sekeldusi
P.S 100 ongi juba hea, ei teki pollaritega sekeldusi

- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kuna enda sarnase mootoriga autol sai suvel ka turbovahetus ette võetud, ja sellest tulenevalt natuke asja kohta uuritud/eeltööd tehtud, siis pakuks, et seda ülerõhku tavaliselt tekitab ikka ju tahma täis olev turbo ja kinnine või ebakorrektselt toimiv geomeetria. Kas need turbo "kontrollijad" selle ka üldse lahti võtsid või auto küljest eemaldasid, et said nii kindlalt väita, et see korras? Äkki peaks proovima mõnd pädevamat autoremonditöökoda? Soovitaks kontrollida ka veel EGR süsteem üle, eriti mootori eesotsas olev sisselaske/egr klapp, ka see võib olla täis tahmanud ja igasugu ägedaid jamasid tekitada.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Geomeetria liigub ilusti. Tegelikult see teema hakkas üldse pihta pärast hammasrihma vahetust. Eelmise hammasrihmaga oli olnud see teema, et üks nukkvõllidest oli ühe hamba võrra paigast ära. Vahetati hammasrihm ära ja pandi kõik märkide järgi paika nagu peab. Ei tea, kas neid asju saab 100% seostada, aga kahtlus on. Kuidas saab pööretest asi sõltuda? Lasen 4nda käiguga pöörded üles ja kiirendan. Panen 5nda käigu ja siis on pöörded natuke madalamad ja kiirus läheb üle 100 natuke ja ongi hing kinni.