Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Pole tänu väärt. Küsi julgelt kui midagi segane on. Seletan hea meelega.
Pole olemas lolle küsimusi:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Ja siis tuleb mõni minusugune ja küsib kas sõidate autoga või vaid pesete ja imetlete? 
Ok kuni uus on auto ja rahakott kannatab seni käib vist küll.
Järgmise omaniku jaoks on võibolla vaid tarbeese ning peale vihma pesu ja tuulekuivatuse see auto ehk ei näegi.

Ok kuni uus on auto ja rahakott kannatab seni käib vist küll.
Järgmise omaniku jaoks on võibolla vaid tarbeese ning peale vihma pesu ja tuulekuivatuse see auto ehk ei näegi.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Inimesi on erinevaid. MInu seisukoht on see, et kui kinga pittu jalga paned, siis tõmbad ka viksi peale. Still on see kingapaar tarbeese. Kui pealehakkamist ja tahtmist on, siis miks mitte ka autot viksida? Still on see tarbeese, aga miks ei võiks ka see puhas olla.
Kui autotootja on autole kandnud peale kauni värvi mis osadel puhkudel (Nt: VW White Onyx) maksab paar tonni või rohkemgi ja teinud sinna vägevad tuled ja vigurid kerele, siis annan oma osa, et see ka märgatav oleks:)
Puhas auto on ilus auto.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Apr 2018, 13:07
- Telefon: 5530360
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Sõidan, aga vähe!
Aastas max 15K tuleb vast...
Igal juhul on siin hää olla... Eks olen vaikselt end üritanud juba pikemat aega uue auto rõõmude ja muredega kurssi viia (heh, endal pole auto veel käeski
ja tuleb tunnistada, et siinne foorum on ainus mõistlik koht. Eksirännakutes olen rohelisena sattunud muidugi ka nt. auto24 foorumisse - algaja asi - õnneks võin selle koha rahuliku südamega arvutist ära blokkida.
Ööd kõigile!

Igal juhul on siin hää olla... Eks olen vaikselt end üritanud juba pikemat aega uue auto rõõmude ja muredega kurssi viia (heh, endal pole auto veel käeski

Ööd kõigile!
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Ma ei tee maha kedagi praegu. Ei saa öelda, et liigne pesu või vahatamine autole liiga teeks.
Olen ise vwboy käest klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
Lust oli vaadata isegi kui sõitsid kerges vihmas ja klaasilt vihm niisama maha jooksis.
Eelminegi auto oli tegelt erilisema värviga, aga minuni jõudes oli palju kahju saanud.
Aga värv ei olnud niitähtis kui heas korras auto see hetk.

Olen ise vwboy käest klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
Lust oli vaadata isegi kui sõitsid kerges vihmas ja klaasilt vihm niisama maha jooksis.

Eelminegi auto oli tegelt erilisema värviga, aga minuni jõudes oli palju kahju saanud.
Aga värv ei olnud niitähtis kui heas korras auto see hetk.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Klaasi keemia on ju külgeesmeesteteema- välk sa ei ole ju sedaMustVälk kirjutas: ↑31 Aug 2018, 02:04 Ma ei tee maha kedagi praegu. Ei saa öelda, et liigne pesu või vahatamine autole liiga teeks.![]()
Olen ise vwboy käest klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
Lust oli vaadata isegi kui sõitsid kerges vihmas ja klaasilt vihm niisama maha jooksis.
Eelminegi auto oli tegelt erilisema värviga, aga minuni jõudes oli palju kahju saanud.
Aga värv ei olnud niitähtis kui heas korras auto see hetk.

Teema algatajale soovitan kindlasti katta ja ära unusta tsekki võtta!
Seda värvi peab hoidma, kuna isegi värviparanduspulka kivitäkete jaoks sellisele 3 x värvile ei tehta, kuid olenemata aastaajast lendab meil kive palju

Olen kokku puutunud ARS Autoteeninduse pakutava, Krown'i ja nende kõrval veel mingi noname, see noname on väga asjalik. Tänapäevased materjalid ja töövõtted- ei puurita miskeid auke, vaid kasutatakse olemasolevaid.
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Et jah, kui tahta nö isalt pojale kere mõistes autot pärandada, on oluline teha kõik võimalik et see kere ka kestaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Vanal heal vene ajal kui said peavõidu e. õnnestus autoostuluba saada siis oli juhuseid kus mindi selle pesemisega juba niikaugele et peale iga sõidust tulemist pesti auto lisaks pealt ka põhjaalt piinlikkuseni puhtaks (kõik detailid ja käsitsi loomulikult kuna mingeid survekaid siis polnud) kuna auto oli siis varandus mida hoiti, silitati ja anti edasi isalt pojale.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Esimesest lumest kuni viimase lumeni iga hooaeg!

275 lai rehv lumel oleks nagu vahatatud!


Äiale on selline jäetud. Ma vist mingi hetk kolin selle ühest garaazist teise garaazi!GTI kirjutas: ↑31 Aug 2018, 07:40 Vanal heal vene ajal kui said peavõidu e. õnnestus autoostuluba saada siis oli juhuseid kus mindi selle pesemisega juba niikaugele et peale iga sõidust tulemist pesti auto lisaks pealt ka põhjaalt piinlikkuseni puhtaks (kõik detailid ja käsitsi loomulikult kuna mingeid survekaid siis polnud) kuna auto oli siis varandus mida hoiti, silitati ja anti edasi isalt pojale.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 266
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 38 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Omal käis peast läbi mõte see protseduur enne talve ette võtta, kuidas profid arvavad?
https://www.autofresh.ee/vahatamine-paint-sealantiga/
https://www.autofresh.ee/vahatamine-paint-sealantiga/
-
- Veteran
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 20 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Ei kesta see eriti kauem proovitud !Vvariant kirjutas: ↑02 Sept 2018, 16:09 Omal käis peast läbi mõte see protseduur enne talve ette võtta, kuidas profid arvavad?
https://www.autofresh.ee/vahatamine-paint-sealantiga/


Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Tere,
Esimene sõit ei pea olema otse keraamika töötlusesse. Liivatolm jm keskkonnas tingitud reostus auto värvkatet ei kriimusta(va. jää/lume libisemine) + keraamika kivitäkete ja kriimustuste eest ei kaitse.
Kui tahad odavat ja head asja, siis pead ostma 2 asja. Ühe odava ja teise hea.
ATM pesulad sobivad kiirelt suurema sopa maha loputamiseks. On keelatud aga tegelikult võib oma keemia kaasa võtta. Autot reaalselt puhtaks neis kohtades ei saa.
Miks keraamikat reklaamitakse aasta, 2, 3, 4+? Vastus lihtne, tegemist tarbija ja turumajanduse lollusega. Mida ilusam jutt paki peal, seda paremini müüb.
Keraamikal ja keraamikal on muidugi vahe sees. Peamine erinevus on ainete keemiline koostis, läike omadused, libedus(isepuhastus efekt) ja hüdrofoobsus. See viimane on null näitaja. Terve sotsiaalmeedia läbi imbunud videodest, kus näidatakse kui hästi vesi auto pealt maha jookseb. Kõik algab sellest, mis keraamika on alla alusvahaks paigaldatud. Neid on erinevaid, 1-2e kihilised aga keskmine kodanik sellest aru ei saa.
Kokkuvõte, mida madalama pinnaenergiat omav aine peale kanda, seda puhtamad pinnad edaspidi püsivad. Hüdrofoobsed ained annavad kõiki neid efekte veel rohkem juurde, et oleks veel ägedam.
Kes ise pesevad, soovitan otsida hülgimüüja ning 10L pakendites osta. Tuleb odavam, kui jaemüügist liitri kaupa tarbida.
Liivatolm kriime ei tekita. Keraamika on oma olemuselt nii õhuke, et 99% kriimudest lähevad siiski keraamikast läbi. Samas, mis sa selle teadmisega peale hakkad, et keraamika peale võib tekkida mikrokriimustusi? Ilma poleerimata kriime eemaldada pole võimalik.
Keraamika kriimude vastu ei kaitse ning tänasepäeva seisuga pole olemas ühtegi nö. kuulikindlat kaitset. Osad ettevõtted müüvad kerekaitset
kriimustuskindlana, vähem kriimustuv vms. Puhas marketingi trikk.
Osad margiesindused pakuvad ka keraamika paigaldust. Vw kohta ei tea aga tasub uurida.Toy kirjutas: kas esimene sõit peaks olema esindusest keraamilisse töötlusse?
Esimene sõit ei pea olema otse keraamika töötlusesse. Liivatolm jm keskkonnas tingitud reostus auto värvkatet ei kriimusta(va. jää/lume libisemine) + keraamika kivitäkete ja kriimustuste eest ei kaitse.
Defineerige sõna "kirves" ?Toy kirjutas: Kui just väga kirves selga ei lööda, siis see ilmselt kõige turvalisem.
Kui tahad odavat ja head asja, siis pead ostma 2 asja. Ühe odava ja teise hea.
Tegemist on linnalegendiga või rumala müüdiga. Kõik uued autod käivad tehastes läbi kuivatusahjudest, sellest piisab et kasvõi 24h keraamika selga uhada. Lisaks, enamus tuntud tootjate keraamikad on gaasiliselt hingavad. Isegi, kui laki all hakkab mingi elu mitu kuud/aastat hiljem toimuma, siis on tegemist kehva eeltööga. Uuel autol neid jamasid kartma ei pea.Auto värv liiga uus, liiga värske?
Harjumaal on 400+ käsipesulat(koos remondi asutustega). Neist 400+ võib ühel käel ette lugeda ettevõtted, kes reaalselt oskavad ja teavad mida ja miks nad teevad. Kellelegile reklaami ma tegema ei hakka.Toy kirjutas: korralikumas käsipesulas, kuni ilmad vähe stabiilsemad. Automaatpesulat ilmselt üritan vähemalt 5-6 aastat vältida, kuigi ega need ka vist ei tohiks tänapäeval olla väga värvikahjustavad asutused
ATM pesulad sobivad kiirelt suurema sopa maha loputamiseks. On keelatud aga tegelikult võib oma keemia kaasa võtta. Autot reaalselt puhtaks neis kohtades ei saa.
Kui keraamika on õigesti paigaldatud, siis võib pidada teda lõplikuks kaitsekihiks lakipindadel ehk keraamika ei kulu mitte kunagi maha. Aja, keskkonna ja edaspidise kehva hoolduse käigus kulub maha vaid hüdrofoobsust(vett ja mustust hülgav) tekitav efekt. Aga, see efekt on võimalik uuesti taastada. Keraamika saab lõplikult maha vaid autot poleerides, kahjustada saab keraamikat käijes pidevas harjapesulas.SanderSPS kirjutas:Keraamikat on poole aastast, aastast, kahe aastat jne. Sõltuvalt sellest mida sa soovid sõltub ka hind.
Miks keraamikat reklaamitakse aasta, 2, 3, 4+? Vastus lihtne, tegemist tarbija ja turumajanduse lollusega. Mida ilusam jutt paki peal, seda paremini müüb.
Keraamikal ja keraamikal on muidugi vahe sees. Peamine erinevus on ainete keemiline koostis, läike omadused, libedus(isepuhastus efekt) ja hüdrofoobsus. See viimane on null näitaja. Terve sotsiaalmeedia läbi imbunud videodest, kus näidatakse kui hästi vesi auto pealt maha jookseb. Kõik algab sellest, mis keraamika on alla alusvahaks paigaldatud. Neid on erinevaid, 1-2e kihilised aga keskmine kodanik sellest aru ei saa.
Kokkuvõte, mida madalama pinnaenergiat omav aine peale kanda, seda puhtamad pinnad edaspidi püsivad. Hüdrofoobsed ained annavad kõiki neid efekte veel rohkem juurde, et oleks veel ägedam.
Eestis on testitud aastaid erinevaid leotus -ja pigiaineid. Polar on selles valdkonnas turuliider. Nii pigi kui leotus on ph-neutraalsed, ei kuiva pindadel ära ning töötavad ka märja auto peal. Ei lisa mingit ekstra läiget ega petlikut hüdrofoobsust efekti.Polari pesuained
Kes ise pesevad, soovitan otsida hülgimüüja ning 10L pakendites osta. Tuleb odavam, kui jaemüügist liitri kaupa tarbida.
Mis iganes kriimud, mis tekivad suurte kogumikena(näiteks svamm või nühkides auto kuivatamine) ehk mis ei ole eraldi ja erisuunalised, siis on tekitatud kellegi poolt pinda puudutades. Välja arvatud lumetüki libisemine, mis on pindala raskuse liikumine ühes samas suunas.3. Järgnevad kriimud (loe: Mikrokriimud ja loomulikult tekkivad kahjustused, nt. liivatolm jne.) tekivad keraamika pinnale, mitte värvipinnale.
Liivatolm kriime ei tekita. Keraamika on oma olemuselt nii õhuke, et 99% kriimudest lähevad siiski keraamikast läbi. Samas, mis sa selle teadmisega peale hakkad, et keraamika peale võib tekkida mikrokriimustusi? Ilma poleerimata kriime eemaldada pole võimalik.
Keraamika kriimude vastu ei kaitse ning tänasepäeva seisuga pole olemas ühtegi nö. kuulikindlat kaitset. Osad ettevõtted müüvad kerekaitset
kriimustuskindlana, vähem kriimustuv vms. Puhas marketingi trikk.
Täpselt sama on klaasivahadega. Õigesti paigaldatud ning edaspidi võimalikult vähe kojamehi kasutades, võib vabalt aasta+ kesta. Tähtis on muidugi edaspidine hooldus(välipesu ohutu keemia + õiged töövõtted/vahendid).MustVälk kirjutas: klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
-
- Huviline
- Postitusi: 266
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 38 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Täitsa paneb mõtlema kuhu siis auto viia, et talvehooaja kestev kate peale lasta, sa reklaamids kedagi ei taha, aga järsku siis mõni vihje?
Lisaks mis võiks olla mõistlik hind sellise katte eest. Keraamikast me ilmselgelt ei räägi.
Kodupesul, siiani on alati pestud suure svammiga ja kuivatatud seemisnahkse lapiga mis kenasti väljaväänates kuivab. Mida võiks muuta?

Kodupesul, siiani on alati pestud suure svammiga ja kuivatatud seemisnahkse lapiga mis kenasti väljaväänates kuivab. Mida võiks muuta?
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Svamm on küll asi, mille ma autost eemal hoiaks. Liivatera sinna alla ja muudkui rulli seda. Pigem Leopoldi kasuka moodi pesukinnas, ise seda kasutanud.
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Kui see keemiaga mässamine tundub juba ulme valdkonda minevat siis äkki lased oma uue auto üleni ära kiletada?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Õigesti käitud.
Mikrofiiber kinnas on ilmselt parim. Lisaks on ka olemas päris kuivatuslapid mis on metsiku imamisjõuga. väga head asjad. Paned autole ja tõstad üles. Ei pea nühkima. Need seemisnahksed asjad on jamad kahjuks jah. Kuigi on neid näha väga palju.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Kui autole mingi pikaajaline kaitse suure raha eest peale panna siis tasub alati ka paber küsida, kui midagi juhtub siis kindlustusremondi korral adekvaatse dokumendi korral hüvitatakse ka keraamika taastamine.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Osadel keraamikatel millega kokku puutunud olen ja mis ei ole mingid käkid on täitsa sertifikaadi kaart või kleeps vastava numbriga kaasas. See pannakse autole kenasti peale või antakse kaasa.

Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Tito,tito kirjutas: ↑31 Aug 2018, 05:55Klaasi keemia on ju külgeesmeesteteema- välk sa ei ole ju sedaMustVälk kirjutas: ↑31 Aug 2018, 02:04 Ma ei tee maha kedagi praegu. Ei saa öelda, et liigne pesu või vahatamine autole liiga teeks.![]()
Olen ise vwboy käest klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
Lust oli vaadata isegi kui sõitsid kerges vihmas ja klaasilt vihm niisama maha jooksis.
Eelminegi auto oli tegelt erilisema värviga, aga minuni jõudes oli palju kahju saanud.
Aga värv ei olnud niitähtis kui heas korras auto see hetk.![]()
Teema algatajale soovitan kindlasti katta ja ära unusta tsekki võtta!
Seda värvi peab hoidma, kuna isegi värviparanduspulka kivitäkete jaoks sellisele 3 x värvile ei tehta, kuid olenemata aastaajast lendab meil kive palju![]()
Olen kokku puutunud ARS Autoteeninduse pakutava, Krown'i ja nende kõrval veel mingi noname, see noname on väga asjalik. Tänapäevased materjalid ja töövõtted- ei puurita miskeid auke, vaid kasutatakse olemasolevaid.
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Et jah, kui tahta nö isalt pojale kere mõistes autot pärandada, on oluline teha kõik võimalik et see kere ka kestaks.
Esmaspäeval viidi keretöödesse ( Møller Peetrisse) B7, millel läheb tagauks vahetusse(kindlustusjuhtum). Auto on Krownis käinud eelmine sügis ja anti valjult teada ka kahjukäsitlejale. Kas Møller sellisel juhul mingisusust korrosioonitõrjet asendusdetailides ka kasutab, et taastada auto esialgne seisund?
Tegemist on "isalt pojale" auto projektiga...
Terv,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Uus Golf tehasest - peale püsivaha või keraamika?
Mul käis auto samuti kindlustusjuhtumi pärast ukse vahetuses ja kuna varem olid uksed pigimatitatud ja helisüsteem välja vahetatud siis pigimatt pandi küll asemele. (Kindlustusele oli küll vaja pilte ja tõendeid, et sellised tööd on varasemalt tehtud). Seega kui mingid tsekid või muid pabereid siis need soovitaks ka esitada, läheb vast lihtsamalt.Olzz kirjutas: ↑12 Juun 2019, 10:16Tito,tito kirjutas: ↑31 Aug 2018, 05:55Klaasi keemia on ju külgeesmeesteteema- välk sa ei ole ju sedaMustVälk kirjutas: ↑31 Aug 2018, 02:04 Ma ei tee maha kedagi praegu. Ei saa öelda, et liigne pesu või vahatamine autole liiga teeks.![]()
Olen ise vwboy käest klaasi jaoks keemiat võtnud ja see kestis klaasil ikka päris kaua.
Lust oli vaadata isegi kui sõitsid kerges vihmas ja klaasilt vihm niisama maha jooksis.
Eelminegi auto oli tegelt erilisema värviga, aga minuni jõudes oli palju kahju saanud.
Aga värv ei olnud niitähtis kui heas korras auto see hetk.![]()
Teema algatajale soovitan kindlasti katta ja ära unusta tsekki võtta!
Seda värvi peab hoidma, kuna isegi värviparanduspulka kivitäkete jaoks sellisele 3 x värvile ei tehta, kuid olenemata aastaajast lendab meil kive palju![]()
Olen kokku puutunud ARS Autoteeninduse pakutava, Krown'i ja nende kõrval veel mingi noname, see noname on väga asjalik. Tänapäevased materjalid ja töövõtted- ei puurita miskeid auke, vaid kasutatakse olemasolevaid.
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Et jah, kui tahta nö isalt pojale kere mõistes autot pärandada, on oluline teha kõik võimalik et see kere ka kestaks.
Esmaspäeval viidi keretöödesse ( Møller Peetrisse) B7, millel läheb tagauks vahetusse(kindlustusjuhtum). Auto on Krownis käinud eelmine sügis ja anti valjult teada ka kahjukäsitlejale. Kas Møller sellisel juhul mingisusust korrosioonitõrjet asendusdetailides ka kasutab, et taastada auto esialgne seisund?
Ainus negatiivne asi, kõlari adapteri kruvid lasti masinaga kinni ja ristpead keerati üle.