Vabandust kui siin selline teema olnud juba on.
Jutt käib ristimootoritega masinatest (Golf 4 jms.)
Kas vanakooli 66 ja 81kw mootorite otsa kus on 22Xmm siduriga 5 käigulised kastid kannatab ka uuema tüübi 6 käigulist kasti 240mm siduriga panna või on plokkidel mingi erinevus ?
Teoreetiliselt peaks ju kõik bolt- on olema, sest pikki mootoritega masinatel (passat, A6) on ju paljudel vanema tüübi omadel ju 6 käigulised kastid ?
Kas keegi on sellist asja teinud ja oskab mingit know how'd anda millega sellise töö puhul ka arvestama peaks.
Edit: Juba esimene probleem vist tuleb sellega, et 6 käiguline kast on hüdraulilise survelaagriga ning 5 käiguline mitte ?
E2: viewtopic.php?f=146&t=131654 Selline teema on olemas kuid arutelu on väga sisutihe

Tulenevalt selle leitud teema täiesti mööda minevast arutelust paluksin siia teemasse konkreetset infot siiski mehhaanilise poole pealt mitte erinevat spekulatsiooni kas see on vajalik ning milline kast põhjamaades peaks kasutuses olema
