2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Pandi arvuti järgi, vaadati reaalajas turbo rõhku. Selgus, et on turbol ülerõhk mingil põhjusel. Tühikäigul on turbo rõhk 1,1bar ja 3000rpm juures on rõhk 1,7bari.
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Mis VCDS-is torsion value näitab? Palju tühikäigul kütust võtab (L/h)?RoccatX kirjutas: ↑28 Sept 2018, 14:34 Tegelikult see teema hakkas üldse pihta pärast hammasrihma vahetust. Eelmise hammasrihmaga oli olnud see teema, et üks nukkvõllidest oli ühe hamba võrra paigast ära. Vahetati hammasrihm ära ja pandi kõik märkide järgi paika nagu peab. Ei tea, kas neid asju saab 100% seostada, aga kahtlus on.
Ideaalis BKD mootori korral torsion 0.0 ja tühikäigu küttekulu võiks olla 0,5-0,6L/h.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Võta nüüd kinni, mida siis lõpuks taga aetakse....turbo üle või alarõhku?
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Sorry, olen autovõõras inimene. Ära ole selline tähenärija. Kirjutan seda, mida mulle autoteenindusest räägiti. Ühesõnaga 1,6-1,7bari on ülerõhk. Sorry, kui said valesti aru asjast. 5nda käiguga kiirendades lööb limp modesse.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ei, mis ma siin ikka tähte närin, kuid teemat jälgides olen segaduses, mida lõpuks seal auto juures taga aetakse?

2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Oleks hea kui mõne veateate ka siia riputad, aga v6imalikud vead ikka turbo ja egr. Kõige odavam on, oleks need 2 asja ära puhastada. Siis hakkata vaatama. Internet on täis seda infot. Märksõnad "limp mode", bkd overboost", " vag tdi sticking vanes".
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Oleksin kindlasti siia lisanud veakoodid, aga ise ma diagnostikat ei ole einud ja seega ei tea täpseid veakoode.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Oskab keegi soovitada Tartus head ja pädevat töökoda, kus tuvastatakse 100% kindlusega, kas on viga turbos või milleski muus?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Oskab keegi kommenteerida sellist asja?
BKD mootori puhul hammasrihma vahetades ei pidavat päris nii käima asi, et paned hammasrihma peale ja kõik nukkvõllid ja asjad täpselt märkide järgi paika. Ei pidavat päris nii käima see süüte paika reguleerimine.
BKD mootori puhul hammasrihma vahetades ei pidavat päris nii käima asi, et paned hammasrihma peale ja kõik nukkvõllid ja asjad täpselt märkide järgi paika. Ei pidavat päris nii käima see süüte paika reguleerimine.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Enne hammasrihma vahetamist olevat väidetavalt nukkvõlli väljalaske nurk olnud 1 hamba võrra paigast ära. Aga enne hammasrihma vahetamist polnud kordagi limp mode ega muid hädasid. Pärast hammasrihma vahetamist hakkas ka tagant sinist viskama. Enne rihma vahetamist viskas kohapeal gaasi vajutades ainult korraks õrnalt musta. Mitte kordagi sinist.
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Jah. 01-Engine > Meas. Blocks - 08 > Group 004.
Huvi pärast veel küsin, kas rihma vahetati seal samas, kus neid igasugu muid "hädasid" diagnoositi?

2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Just, rihm vahetati jah seal samas teeninduses, kus muid hädasid nüüd diagnoositi. Mulle tundub, et viga tekkiski pärast hammasrihma vahetust, sest enne seda oli kõik tip top. Vb peaka käima vw esinduses ja laskma selle hammasrihma teema üle kontrollida, et kas kõik märgid ja aajad on õigesti paigas üldse.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Mulle hakkab vaikselt tunduma, et saad kellegile varsti remondi arve esitada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Rihma vahetajale.
Kui kõik enne enne seda korras oli ja keegi teine selle korda teeb, siis võiks ju viimase arve esimesele esitada. Minu loogika järgi peaks mistahes hooldus/remont asja paremaks tegema, mitte hullemaks.
Kui kõik enne enne seda korras oli ja keegi teine selle korda teeb, siis võiks ju viimase arve esimesele esitada. Minu loogika järgi peaks mistahes hooldus/remont asja paremaks tegema, mitte hullemaks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Minu arvates ka. Peale rihma vahetust ei tohiks asjad halvemaks minna, kui just nahka ei tehta.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Käisin seal teeninduses korra täna asja arutamas. Mulle ainult vastati, et kui tagant sinist viskab, siis see mootor on nüüd p****s. Huvitav kokkusattumus. Enne rihmavahetust oli kõik tip top ja nüüd peale nende poolt tehtud rihmavahetust on p****. Nemad tegid kõik õigesti.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ole hea ja ütle see koht ka kes nii käitub.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Täna otsustasin käia ühes diislitega tegelevas töökojas. Kontrolliti diagnostiga ja vaadati reaalajas töötava mootoriga ka kõik näidud ja asjad üle. Selgus, et turboga on vähemalt esialgu kõik korras, aga EGR (AGR) klapi näitaja oli tühikäigul kõrge. Normaalne näit pidi olema tühikäigul 8-10%, aga minu autol oli näit 80-90% vahel. Ma ei osanud kahjuks googlist kuidagi otsida vasteid sarnasele probleemile. Keegi pädevam siin ehk saab asjale pihta?