2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Ühesõnaga selle sama asja näitajad olid laes: https://varuosatark.ee/varuosad/vw/tour ... eat-doria/
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Võib-olla egr nõgi täis ja klapp kinni ja ei sulge korralikult või puudub vaakum!
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Vaakumvoolik võeti lahti, vaakum oli olemas. Aga ju siis on klapp kinni jäänud teatud asendis või jääb lihtsalt vahepeal kinni. Kas piisaks ainult klapi läbipesemisest või peaks hoopis uue vastu vahetama?
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Septembri algul just enda autol sama asi vahetatud. Nendel klappidel läheb aja jooksul katki vaakummembraan, mis siis põhjustab seda, et klapp kogu aeg kinnises asendis on ja keerab tuksi kogu vaakumsüsteemi, kuna annab läbi membraani õhku sisse. Mu Jettal kadus lihtsalt jõud ära, ilmselt tänu vaakumi kadumisele ei tulnud enam turbo hästi järgi. Samas limp modesse ei läinud ja overboosti ka ei näidanud. Võiksid jah egr-i ja sisselaske osa üle vaadata ja ära puhastada. Klapi võiks igaks juhuks ka ära vahetada. Endal läks see asemele: https://aeromotors.ee/root/137377-agr-klapp.html. Peaks ka Sinu Touranile sobima.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kui sul oli ka 2 nukkvõlliga 2,0 103kw mootor, siis peaks kindlasti sobima.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Tellisin ladu24'st. Kamoka oma. Neljapäeval saan kätte, vahetan ära ja siis vaatab, kas muutub midagi paremaks või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kuskil töökojas sees ei saa testida neid asju, tuleb minna proovisõidule ja vaadata arvutiga rõhku. Tehas näeb ette testi 3. või 4. käiguga, väikeselt kiiruselt gaas põhja lihtsalt, siis hakkab vaikselt pöördeid koguma ja on aega rõhkusid jälgida. Tavaliselt õnnestub nii ka "limpi" ajada kui on ülerõhu probleem. Praegu ei saagi aru, et kummas suunas see rõhu probleem siis on.
Kuskil (tehasejuhendites) pole kirjas, et see torsiooninurk peab nullis olema, see on pigem mingi foorumite jutt lihtsalt. Rihm käib peale rakistega, kõik võllid lukus kindlas asendis, mingit hammas mööda juttu ei saa olla. Tehas ei näe minu andmetel seal ette mingit muud reguleerimist, lihtsalt lukustuspulgad peavad sisse sobima ja kogu lugu. Kui arvutiga vaadates jääb nurk väga mööda, siis äkki väntvõlli impulssratas kunagi ebatäpselt paigaldatud. Ja EGR-i testimiseks on diagnostikaga vastavad testid olemas.
Kuskil (tehasejuhendites) pole kirjas, et see torsiooninurk peab nullis olema, see on pigem mingi foorumite jutt lihtsalt. Rihm käib peale rakistega, kõik võllid lukus kindlas asendis, mingit hammas mööda juttu ei saa olla. Tehas ei näe minu andmetel seal ette mingit muud reguleerimist, lihtsalt lukustuspulgad peavad sisse sobima ja kogu lugu. Kui arvutiga vaadates jääb nurk väga mööda, siis äkki väntvõlli impulssratas kunagi ebatäpselt paigaldatud. Ja EGR-i testimiseks on diagnostikaga vastavad testid olemas.
2006 Touran 2,0 103kw probleem.
Kas praeguse õue temperatuuri juures peaks pärast 10km linnasõitu olema jahutusvedeliku temp 90c? Pärast 10km sõitu läks temp ainult 45c'ni. Võibolla ongi see normaalne, diislid on võõrad mulle. Vabandust rumala küsimuse eest.