ASG automaatkäigukast
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
ASG automaatkäigukast
Kas kellelgi on kogemust või teab rääkida midagi ASG (pool)automaat käigukastist? Neid pandi näiteks Škoda Citigo ja VW UP! 1.0MPI-dele vahele.
Milline on ASG käigukasti töökindlus?
Milline on ASG käigukasti töökindlus?
Viimati muutis Jizz11, 18 Okt 2018, 06:56, muudetud 1 kord kokku.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
ASG automaatkäigukast
Endal täpselt sama küsimus, meie pere DSG peab küll hästi vastu ja vahetab käike ideaalselt, ei saa nagu ühtegi halba sõna öelda.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
ASG automaatkäigukast
No mul ju aastaid tagasi lagunes üks ära. Nüüd teab terve Eesti seda, kuna igakord, kui "DSG" kuskilt lausest läbi käib, siis aktiveerub üks "kõiketeadja".
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
ASG automaatkäigukast
Väga vabandan. Ei soovinud kedagi isiklikult solvata.
Hetkel läks teil põhifookus valesse kohta - ei soovi siin teemas lahata DSG teemal vaid hoopiski ASG häid ja halbu külgi. Muutsin teema püstituse ära.
Hetkel läks teil põhifookus valesse kohta - ei soovi siin teemas lahata DSG teemal vaid hoopiski ASG häid ja halbu külgi. Muutsin teema püstituse ära.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
ASG automaatkäigukast
Kunagi toppis robotkasti enda muidu eeskujuliku tehnika külge Honda, enam seda ei tee....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1755
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 338 korda
ASG automaatkäigukast
Nnniiiiniiiniiiniiiniiniii...
Kirjutan sulle midagi mõistlikku ka. Saan aru eelnevate postitajate frustratsioonist seoses DSG-ga. Sest noh. Volkaril on DSG. See on umbes sama kui sa lähed hunniku venelaste juurde ja saadad nad vene keeles...
Nüüd ASG kast. Tavaliselt peaks isa ja poeg olema ühest puust mehed. Mina ja mu isa ei ole. Ta ei salli VAG gruppi ja ostsis robot kastiga Citroeni. Mina jällegi muud peale VAGi ei poolda.
Täna istub see ASG kast küljes 1.6 eHDI mootoril ja masin on esindusest uuena välja sõitnud, ühe omaniku (isa) käes olnud ning seda juba 6 aastat.
Panen sulle kirja väga tugevalt MINU enda tunded ja emotsioonid selle kasti kohta ja seejärel veidi tehnilist värki.
1. See kast on maru aeglase käiguvahetusega. Sa reaalselt tunned igat siduri lahutust ja käiguvahetust.
2. ASG kast on mõeldud väga rahulikult inimesele kellel 0-50 tuleb ette pikema aja vältel. Miks ma seda ütlen - Sest rahuliku sõiduga on umbes poole vähem häirivam see käimakasti töö.
3. See vist läheb citroeni kapsaaeda, aga Sharani laadne buss, rämedalt pehme vedrustus ja see kast = merehaigus. Mul reaalselt läheb süda pahaks selle kastiga sõites - Jälle tulen käiguvahetuse juurde. Sidur lahutab keha kaldub ette kuna auto veereb. Sidur ühendab ja keha tõmbab taas istmesse.
Tehnilise poole pealt on nii, et 6 aastat ja 2 korda on käinud isa sidurit kalibreerimas. See tähendab seda et esimese käiguga hakkab auto käiku vahetama niiöelda JÕNKS või KOLKSuga. Esinduse sõnul on see normaalne ja siduri kulumisaste tuleb autole selgeks teha. Minu meelest jälle üks täiesti debiilne asi mille pärast esinduses käia. Kuna tegu on põhimõtteliselt manuaalkastiga, siis ei mahu mulle pähe kuidas ASG aru ei saa, et tal vahapeal mingi kulujupp kulub?
Nüüd vastupidavuse poole pealt...Isegi kui see kast on Citroeni peal, pole peale kalibreerimise pidanud see kast ühtegi remonti nägema. Seega 6 aastat ja 105000 pole sellele kastile midagi teinud. Viimasel sõidul selle autoga ei tundnud ka mingit vahet aasta tagasi tehtud sõiduga. Vahetas käike sama nõmedalt. Mingit kolinat ja raginat tunda ei olnud. Ehk noh. Kui Sul tõesti alternatiivi pole, siis ma vast julgen soovitada seda kasti küll. Vähemalt vastupidavuse koha pealt. Sõiduomadused mulle ei meeldi, aga seda pead ise proovima. Maitse asi. Ma eelistan oma DSGd iga kell ASG-le.
Ma nüüd selline haigena ja hommikul kirjutasin, et nopi siit väärtuslik omale välja ja loodetavasti said abi.

Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
ASG automaatkäigukast
Mind sa vähemalt ei suutnud solvata, kuna kasutan endiselt ja arvatavasti jäängi edasi ka kasutama ainult DSG kaste, kui just miskit ägedamat välja ei mõelda.

Lihtsalt tuletasin meelde, kui ohtlik on siia foorumisse kombinatsiooni "DSG" kirjutada.

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
ASG automaatkäigukast
Viimasel ajal päris ohutu tegelt.

Aga täna alles neljapäev ka.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
ASG automaatkäigukast
Sanderile samalaadne kogemus Toyota Corolla küljes. Ostsin põrsas kotis ja olin Esimesi inimesi Eestis, kes ta (äkki oli 2008a) kätte sai. Auto isegi vedeles kaks nädalat esinduses, kuna esmasesitlus Eestis oli toimumata ja lihtsalt ei lubatud autosid enne kätte anda. Mul oli ennem eelmise põlvkonna Corrolla nn tavalise automaadiga ja täitsa istus see auto. Kui jutt hakkas liikuma, et uus mudel tuleb välja, siis lükkasin kiirelt turgu, et uue põlvkonna pealetuleku valguses vana põlvkonna hinnalanguses kaotada. Saingi kiirelt müüdud ja sättisin sammud esindusse uue järgi. Kuna proovisõidu ju polnud, siis suur oli üllatus auto kättesaamisel. Täpselt Sanderi kirjeldatu, et sportliku sõidustiiliga auto jääb nagu hetkeks seisma ja siis kiirendab edasi. Iga käigevahetus selline paar sekundit puusalt tulistades. Mina kannatasin aasta aega, siis sai siiber. Ok seda mõjutas ka kaks avariid (neljapäeval esistangesse ja esmaspäeval tagastangesse - mõlemal juhul pidin veel süüdlast taga ajama - üht jälitades ja teist videopildilt). Rahulikult penskari stiilis sõites polnud üldse hullu, aga minu sõidustiil kahjuks midagi muud. Üldiselt mine proovi kõigepealt enne sõita, vaata mis tunne tekib.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
ASG automaatkäigukast
Mul täpselt samalaadne kogemus selle niiöelda robot kastiga. Pidin küll kaks päeva sellega sõitma õnneks!dellu kirjutas: ↑18 Okt 2018, 13:47 Sanderile samalaadne kogemus Toyota Corolla küljes. Ostsin põrsas kotis ja olin Esimesi inimesi Eestis, kes ta (äkki oli 2008a) kätte sai. Auto isegi vedeles kaks nädalat esinduses, kuna esmasesitlus Eestis oli toimumata ja lihtsalt ei lubatud autosid enne kätte anda. Mul oli ennem eelmise põlvkonna Corrolla nn tavalise automaadiga ja täitsa istus see auto. Kui jutt hakkas liikuma, et uus mudel tuleb välja, siis lükkasin kiirelt turgu, et uue põlvkonna pealetuleku valguses vana põlvkonna hinnalanguses kaotada. Saingi kiirelt müüdud ja sättisin sammud esindusse uue järgi. Kuna proovisõidu ju polnud, siis suur oli üllatus auto kättesaamisel. Täpselt Sanderi kirjeldatu, et sportliku sõidustiiliga auto jääb nagu hetkeks seisma ja siis kiirendab edasi. Iga käigevahetus selline paar sekundit puusalt tulistades. Mina kannatasin aasta aega, siis sai siiber. Ok seda mõjutas ka kaks avariid (neljapäeval esistangesse ja esmaspäeval tagastangesse - mõlemal juhul pidin veel süüdlast taga ajama - üht jälitades ja teist videopildilt). Rahulikult penskari stiilis sõites polnud üldse hullu, aga minu sõidustiil kahjuks midagi muud. Üldiselt mine proovi kõigepealt enne sõita, vaata mis tunne tekib.
Ma küll ennem vältisin automaat kaste mingi 7 aastat ja nüüd viimane aasta sõidan ika tavalise automaadiga.
Ega väga enam manuaali peale tagasi mina tahagi, kui just pühapäeva rallika rooli taha!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
ASG automaatkäigukast
Sõidurõõmu see kast ei paku tõesti. Kunagi erinevate toyode peal neid veidi proovitud ja kõik täpselt nii nagu eelnevalt siin räägitud on.
et veidigi sujuvam on, pead gaasiga mängma ja meelitama koguaeg kui käiguvahetus tulema hakkab. eriti tobe on, kui sõidad kõrvalt teelt peateele, ja seal on kerge lumevall, vallis sees kukub rapisma ja ei tea milline käik panna, ja siis on paus nii pikk, et lõpuks seisad keset valli pmst.
naljaga meenus kohe üks veel ägedam kast mis mersu A klassil oli. Ilma siduripedaalita nn. automaat
see oli ka kogemus omaette
et veidigi sujuvam on, pead gaasiga mängma ja meelitama koguaeg kui käiguvahetus tulema hakkab. eriti tobe on, kui sõidad kõrvalt teelt peateele, ja seal on kerge lumevall, vallis sees kukub rapisma ja ei tea milline käik panna, ja siis on paus nii pikk, et lõpuks seisad keset valli pmst.
naljaga meenus kohe üks veel ägedam kast mis mersu A klassil oli. Ilma siduripedaalita nn. automaat

-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
ASG automaatkäigukast
Kas see on selline kus käike pead ikka vahetama käsitsi nagu manuaalil? Aga siduriga ei pea ise vaeva nägema. Sellist olen näinud toyota yarisel.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
ASG automaatkäigukast
Golf 3 City-l vms. oli ka sihuke ikaldus peal. Sidurit lahutas mingi ajam, mis töötas vist vaakumi pealt. Kast ja sidur ise olid täiesti tavalised. Et kui ajam nahka läks, lisasid ainult pedaali ja trossi ja sõitsid edasi 

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....