1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
- Asukoht:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Mure siis selline. Sai ca aasta tagasi ostetud b5.5 passat 1.9tdi 96kw 4motion. Muret tekitas auto kerest läbi käiv vibra järsul kiirendamisel. Vahepeal sai vahetatud sidurit ja selgus et 2massiline hooratas oli nii läbi kui olla andis. Sai vahetatud Valeo 1massilise hooratta sidurikomplektiga. Kiirendamisel jäi vibra tunduvalt vähemaks. Arvutiga uurides näitas pihustite vigu (regulation range exceeded). Sai soetatud 4 kasutatud pihustit 85kw passati pealt. Autol arvutiga vaadates pihustite vigu salvestunud ei olnud, kuid auto omanik kurtis suure küttekulu üle. Võtsin ette, tellisin ka uued tihendikomplektid 4tk, ja vahetasin pihustid ära ja sain ka pihustinookurid reguleeritud. Vahetuse käigus selgus, et 3. pihusti oli niiõelda pooleks, metallist jublakas, mis pihusti vedru oleks pidanud kinni hoidma oli kulunud. Auto läheb tööle hästi, proovisõidul oli minu õnneks vibra täiesti kadunud, kuid muret hakkas tekitama suur küttekulu. Vanade pihustitega oli koha peal tuksudes küttekulu 0.5-0.6l/h sooja mootoriga ning maantee keskmine 6-7 vahel. Nüüd uute pihustitega koha peal tarbib kompu järgi 1.0l/h ja maanteel 8 ligilähedal, linnas alla 10l on peaaegu et võimatu saavutada. 2 nädala jooksul ei ole pihustitele ühtegi veakoodi andnud.
Mida tarka keegi oskab soovitada? Kas on võimalik et üks pihustitest nt ,, kuseb,, ja seepärast on ka küttekulu suur? Kas viga võib peituda ka kaablipuus? Kuidas on võimalik kindlaks teha milline pihustitest vigane on? Endale teeb 23. Grupis olev 3. Pihusti näit võrreldes teistega muret.
Mida tarka keegi oskab soovitada? Kas on võimalik et üks pihustitest nt ,, kuseb,, ja seepärast on ka küttekulu suur? Kas viga võib peituda ka kaablipuus? Kuidas on võimalik kindlaks teha milline pihustitest vigane on? Endale teeb 23. Grupis olev 3. Pihusti näit võrreldes teistega muret.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Aga märgista pihustid ära ja proovi neid ümber tõsta, kui viga mujale kolib on pihusti viga kui ikka 3 silinder jamab on viga mujal

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
kolmas pihusti on ok, lase mootor korralikult töösoojaks, ja vaata siis näitusid, üks pihusti kompenseerib teist. Üks variant et valed tihendid v on paigast ära läind kui sisse lükkad. Ja pihusteid loetakse vasakult paremale, ehk siis rihma poolt.
Mis sul torsion value näitab grupp 4.
Mis sul torsion value näitab grupp 4.
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Need 85kw'se pihustud ei hakkagi sul seal korralikult tööle. Võid neid seal oma lõbuks ja ajaviiteks edasi-tagasi tõsta kui soovid, tulemus on ikka sama. Otsi sama koodiga pihustid 96kw pealt ja mure murtud.
Iseasi on muidugi see, et 4 töökorras pihustit on juba väga raske saada. Praktika on näidanud, et "töötava mootori pealt" ja "poole pöörde pillide" pealt saadud pihustitest on pooled prügimäe kaup.
Iseasi on muidugi see, et 4 töökorras pihustit on juba väga raske saada. Praktika on näidanud, et "töötava mootori pealt" ja "poole pöörde pillide" pealt saadud pihustitest on pooled prügimäe kaup.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Just nimelt sama koodiga. Tean inimesi, kes on proovinud ka 96->96 aga suva koodiga. Isegi neid pole normilt käima saadud. Ilmselt eeldaks see sellisel juhul ka sama koodiga pihusti aju või vähemalt softi.
Muidugi igaks juhuks küsin, et kas pihustit ikka "klaveri" pealt paika ka regullisid?
Muidugi igaks juhuks küsin, et kas pihustit ikka "klaveri" pealt paika ka regullisid?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
- Asukoht:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Täna siis lasin mootori korralikult soojaks. Arvuti taha ja näidud siis sellised.
Laurioja, sellist näitu nagu torsion value ei leidnud. Pihusteid sisse ajades määrisin tihendid õliga kokku ja hommikuti käivitub ilusti, seega võiks tihendid välistada?
Dellu, pihustid reguleerisin nii et keerasin mootorit ringi, kuni pihusti nookur oli kõige alumises asendis (surus pihustit kõige rohkem), siis keerasin stopp mutri lahti ja hakkasin nookuri polti peale keerama niikaua kui tundsin takistust ja siis 180° tagasi ja mutter kinni. Nii sai kõik 4 üle käidud. Kas klaveri all mõtlesidki seda või annab seal veel midagi regullida?
Arvatavasti tekitas seda vibra ,,katkine,, pihusti ja pihustivigu vale reguleerimine (sest sain rohkem peale keerata kui vanadel oli keeratud), seega kui panna vanad pihustid tagasi ja katkise asemel vaadata uus sama koodiga pihusti, siis võiks tulemus parem olla?
Mis on erinevat 85kw ja 96kw pihustitel? Saan aru, et koodi erinevus aga mulle väideti, et pihustitel ei tohi koodid omavahel erineda? Ehk kui ma kõik korraga välja vahetan siis võiks kõik korras olla või eksin?
Synchro angle võiks olls ju ideaalne vahest harva hüppab +0.6peale aga seda ainult hetkeks.Laurioja, sellist näitu nagu torsion value ei leidnud. Pihusteid sisse ajades määrisin tihendid õliga kokku ja hommikuti käivitub ilusti, seega võiks tihendid välistada?
Dellu, pihustid reguleerisin nii et keerasin mootorit ringi, kuni pihusti nookur oli kõige alumises asendis (surus pihustit kõige rohkem), siis keerasin stopp mutri lahti ja hakkasin nookuri polti peale keerama niikaua kui tundsin takistust ja siis 180° tagasi ja mutter kinni. Nii sai kõik 4 üle käidud. Kas klaveri all mõtlesidki seda või annab seal veel midagi regullida?
Arvatavasti tekitas seda vibra ,,katkine,, pihusti ja pihustivigu vale reguleerimine (sest sain rohkem peale keerata kui vanadel oli keeratud), seega kui panna vanad pihustid tagasi ja katkise asemel vaadata uus sama koodiga pihusti, siis võiks tulemus parem olla?
Mis on erinevat 85kw ja 96kw pihustitel? Saan aru, et koodi erinevus aga mulle väideti, et pihustitel ei tohi koodid omavahel erineda? Ehk kui ma kõik korraga välja vahetan siis võiks kõik korras olla või eksin?
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
- Asukoht:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Uurisin veel vahepeal natuke, sain teads et erineva koodiga pihusteid ei saa ikkagi kasutada, pihustitel on vastavalt koodile ka erinev avanemisrõhk. Vaatasin oma vanad pihustid üle.
Vasakpoolsel pihustil on kood 038130073J ja ülejäänud pihustitel 038130073AA. Kiirel netiotsingul sain aru, et AA lõpuga on 96kw pihustid ja J lõpuga mitte. Seega läheks mul arvatavasti vaja 2 uut pihustit AA lõpu koodiga, sest üks nendest on puru ja J lõpuga vaja välja vahetada. Ei ole veel jõudnud hetkel peal olevatele pihustite koode vaadata, ehk jõuan seda homme teha ja siis annan teada kuidas läks.-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
AA lõpuga pihusti on tõesti 96kw ja AJ on 74kw peal (96kw 85kw 74kw pumpdüüsid) vähemalt nii olen kogenud ja näinud, 85kw kohta ei oska öelda. Kui AA on enne 96kw olnud siis teise koodiga sa seda korralikult käima ei saa. Korras AA pihustit on ka teistest raskem leida.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
See vigastus pole midagi. Sinna saab remontjupi. Meil Tartus on kohapeal see olemas.
Mälujärgi vähemalt kolmel autol sama probleemi täheldanud.
Mälujärgi vähemalt kolmel autol sama probleemi täheldanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
- Asukoht:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Ei ole aega olnud veel pealolevate pihustite koode üle vaadata, kuid uurisin vahepeal ka ingliskeelsest foorumist ja sealt jäi meelde et osasi pihusteid annab asendada teatud teiste pihustitega, nt AA lõpuga pihusti pidavat olema sama mis AL lõpuga, kuskil oli mingi pisike tabeli moodi asi ka kus oli üksikud pihustid välja toodud, aega leian lisan ka siia.
R36, remontjuppi mõtled siis pooleks pihustile? Kui jah siis mis oleks hind? Kas see, et see pihusti juba kaua niimoodi toötanud on midagi liiga ei ole teinud?
R36, remontjuppi mõtled siis pooleks pihustile? Kui jah siis mis oleks hind? Kas see, et see pihusti juba kaua niimoodi toötanud on midagi liiga ei ole teinud?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Eks seda peaks ikka müügi poolelt küsima. Aga küsisin ja 10 ringis öeldi.
Ei usu, et midagi teinud on.
Ei usu, et midagi teinud on.
Viimati muutis R36, 30 Okt 2018, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
- Asukoht:
1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu
Oli vahepeal väga kiire ja ei olnud aega postitada. Jõudsin siia omadega niikaugele, et sebisin 2 kasutatud pihustit AA lõpukoodiga ja panin originaalid peale tagasi, vahetades välja vale koodiga pihusti ja,, pooleks,, olnud pihusti. Panin kokku, reguleerisin ka klaveri igaks juhuks üle, panin tööle. Kütusekulu oli kohapeal tiksudes langenud 0.8l/h peale, kuid proovisõidul selgus, et pihustite vahetusega tuli tagasi ka kiirendamisel tekkinud vibra, kuna ei olnud ka uutes pihustites kindel seega otsustasin paar päeva ringi sõita ja siis arvuti järgi panna. Arvuti näitas esimese pihusti viga (uued läksid 3. Ja 4. Silindritele), võtsin oma pooleks pihusti ja panin sellele eelnevalt peal olnud vale koodiga pihusti vedru, taldriku jm krempli. Vahetasin selle Frankenstein pihusti esimese pihustiga ja vibra kadus. Kütusekulu rahuliku Pärnu-Tallinn otsa peale oli kompuutri järgi 6.4/100km, kuid paagi järgi sain 5.3 ringi. Siiamaani kallanud ja tallanud, käima läheb ilusti kuid praeguste külmade ilmadega lonkab külmkäivitamisel mõned sekundid. Pole aega olnud arvutit järgi panna, et üle vaadata mis arvuti asjast arvab.