VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
- Telefon: 58515042
- Asukoht: paide
- Tänatud: 1 kord
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Tere,
Mure järgmine, ostsin rootsist oksjoni korras vw transporter 2010 2.0 tdi 132kw, hooldusraamat ilusti täiedetud esinduses ning läbisõit 209000km aga kui auto kätte sain siis selgus, et võtab õli 1l 500km kohta, lekked puuduvad, kapoti alune ilus puhas, kas võib asi olla turbos või tõesti mootor nii kulunud?
Mure järgmine, ostsin rootsist oksjoni korras vw transporter 2010 2.0 tdi 132kw, hooldusraamat ilusti täiedetud esinduses ning läbisõit 209000km aga kui auto kätte sain siis selgus, et võtab õli 1l 500km kohta, lekked puuduvad, kapoti alune ilus puhas, kas võib asi olla turbos või tõesti mootor nii kulunud?
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
mürki ei julge võtta, et sul sama mure, aga...

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Oleme viimase kuu jooksul müünud 2 uut(tehsetaastatud) sama mootorit. Üks varusoasa poolelt, teine läbi töökoja.
Antud mootorite tüüpviga on silindrite kulumine ja muud lahendust kui uus mootor pole.
Kui võtta komplektne baasmootor siis saab lisaks ülemisele ja alumisele otsale kaasa ka 4x pihustid ja egr/õlijahuti.
Minumeelest igati hea pakkumine.
Suurusjärk mootorile oli 4000e +2000e pant (+ töö ja muud vidinad:rihmad/tihendid jne...), mille saab tagasi kui mootor vastab etteantud tagastusnõuetele. Samuti peab tegema mootoriajule tarkvara uuenduse peale mootori vahetust.
Antud mootorite tüüpviga on silindrite kulumine ja muud lahendust kui uus mootor pole.
Kui võtta komplektne baasmootor siis saab lisaks ülemisele ja alumisele otsale kaasa ka 4x pihustid ja egr/õlijahuti.
Minumeelest igati hea pakkumine.
Suurusjärk mootorile oli 4000e +2000e pant (+ töö ja muud vidinad:rihmad/tihendid jne...), mille saab tagasi kui mootor vastab etteantud tagastusnõuetele. Samuti peab tegema mootoriajule tarkvara uuenduse peale mootori vahetust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
- Telefon: 58515042
- Asukoht: paide
- Tänatud: 1 kord
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Ilmselt pole mõtet uut mootorit panna, kui ta 100-150 tuhat kestab ainult
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kuuldavasti klient, kes otsustas ikkagi mootorivahetuse uue mootoriga, plaanis ka algselt kasutatud mootorit. Kuid kuna uue/vana hinnavahe oli selline, et uus oli oluliselt mõistlikum(uued pihustid), siis jäi ta lõpuks selle juurde.
Peale selle tuli Eestist kasutatud mootorile ainult 1 pakkumine. Ning kasutatud mootor on suure tõenäosusega täpselt sama defektiga. Seega vahetataks vigane mootor vigase mootori vastu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Sama mootor on mingi versiooni Amarokil ka jah?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Ning Crafteril.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
- Telefon: 58515042
- Asukoht: paide
- Tänatud: 1 kord
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kas uuel mootoril siis puudub see defekt nagu sa mainisid et kasutatud mootoril on sama defekt?R36 kirjutas: ↑12 Okt 2018, 21:05Kuuldavasti klient, kes otsustas ikkagi mootorivahetuse uue mootoriga, plaanis ka algselt kasutatud mootorit. Kuid kuna uue/vana hinnavahe oli selline, et uus oli oluliselt mõistlikum(uued pihustid), siis jäi ta lõpuks selle juurde.
Peale selle tuli Eestist kasutatud mootorile ainult 1 pakkumine. Ning kasutatud mootor on suure tõenäosusega täpselt sama defektiga. Seega vahetataks vigane mootor vigase mootori vastu.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kuna VW päris igaühele suurel sellist infot ei väljasta siis raske öelda. Küll aga on see 2.0BiTDI õli söömise ja silindrite kulumise probleem nii suurelt teada, et ikka väga riskantne on kasutatud mootorit osta, mis siis juba poleks VW poolt välja vahetatud.
VW dokument ise ütleb järgnevat:
VW dokument ise ütleb järgnevat:
Ehk siis modifitseeritud tarkvara ja modifitseeritud mootori komponent.Technical background
Wear of the cylinder wall.
Production change
From week 06/2015 (vehicle identification number Hannover plant WV2ZZZ7HZFH105579) optimised engine control unit software for open (type 7F*) and closed bodies (type 7E*).
Optimised engine component for open (type 7F*) and closed bodies (type 7E*) from week 48/2015 (vehicle identification number Hannover plant WV1ZZZ7HZGH069323) .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kas see suur õlikulu teema laieneb ka 2.0 103 KW ühe turboga mootoritele?
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
- Telefon: 58515042
- Asukoht: paide
- Tänatud: 1 kord
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
See töö eeldaks ka uusi kolbe koos rõngastega?kf30 kirjutas: ↑17 Okt 2018, 08:24 Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Vaatasin mingi aeg T5.5 Multivane rootsist ja suurel osal kirjas uus mootor. Natuke uurides tuli välja probleemid alumise osa kulumisega, küll aga vahetab tehas need garantii korras välja. jutt siis 2.0 103kw mootorist ja täpselt ei oska öelda mis eeldustel garantii kehtib ja kui palju oma rahakotti kulutada tuleb, aga probleem ilmselt sama.
Rait.
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kontrolli mis seisukorras turbod on. Mõõda õlisurve ära. Mõõda silindrites surved ära. Nagu keegi siin eespool mainis võibolla on alumine ots hoopis kulunud. Mõttetu on ennustada, tuleb hakata asju välistama. Aliexpressist saab väga odavalt kolvi jooksu millega rahulikult sõidab 2-5aastat ära. Keegi eespool mainis, et silindri tööpind kulub ära, no sel juhul peab sul korralik surve ülemises otsas olema ja käima nagu auruvedur see asi. Igasugu variante on, jõudu tööle.
edit:
Sportlikust huvist uurisin selle mootori kohta natuke põhjalikumalt ja tuleb välja, et tüüpveaks loetakse egr-i jahutit. Alumiiniumkorpus hakkab aja jooksul oksüdeeruma ning puru satub järge mööda põlemiskambrisse ja sellest johtuvalt mootori liigne kuluvus. Kui see kõik nüüd vastab tõele ja silindri tööpindade indikaatoriga mõõtmine näitab, et asi on tolerantsi piiridest väljas ning näiteks minna hülssimise teed, siis tuleks kindlasti ka tegeleda selle egr-i jahutiga (detaili seisukorda kontrollida ja vahetada mingi intervalli tagant - ei tundu küll jätusuutlik tegevus või mingi custom lahendus võimalusel aretada vms, et vältida tulevikus puru sattumist mootorisse...).
edit:
Sportlikust huvist uurisin selle mootori kohta natuke põhjalikumalt ja tuleb välja, et tüüpveaks loetakse egr-i jahutit. Alumiiniumkorpus hakkab aja jooksul oksüdeeruma ning puru satub järge mööda põlemiskambrisse ja sellest johtuvalt mootori liigne kuluvus. Kui see kõik nüüd vastab tõele ja silindri tööpindade indikaatoriga mõõtmine näitab, et asi on tolerantsi piiridest väljas ning näiteks minna hülssimise teed, siis tuleks kindlasti ka tegeleda selle egr-i jahutiga (detaili seisukorda kontrollida ja vahetada mingi intervalli tagant - ei tundu küll jätusuutlik tegevus või mingi custom lahendus võimalusel aretada vms, et vältida tulevikus puru sattumist mootorisse...).
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Siin natuke mootorid segamini jutus, aga saab lugeda mida tööautodes nende mootoritega toimub.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=440867#p440867
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=440867#p440867
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
- Telefon: 58515042
- Asukoht: paide
- Tänatud: 1 kord
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Kolvid pidid samaks jääma aga uued rõngad tuleb pannaGTI kirjutas: ↑17 Okt 2018, 15:04See töö eeldaks ka uusi kolbe koos rõngastega?kf30 kirjutas: ↑17 Okt 2018, 08:24 Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
Uutesse hülssidesse pannakse kulunud kolvid uute rõngastega?!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.
on kellegil infot sellele küsimusele?
endal sama mootor ja seda teemat lugedes pidin toolilt maha kukkuma:S