Tere
Ei oska enam kuskilt abi küsida.
Mure selline, ostsin 2 aastat tagasi VW Passati 2011 aasta 118 Kw mootoriga ja poole aasta pärast läks veepumba kest puruks, kest ise plastikust.
Lasin teeninduses uue panna ja sain jälle umbes pool aastat sõita ja jälle auto ütleb, et jahutusvedelikku vähe. Lasin üle vaadata ja jälle veepumba kest puruks, vahetati garantii korras ära. Läks jälle pool aastat mõõda ja jälle vedelik väljas. Vaadati üle ja õeldi, et veepumba tihend puruks, vahetati ära.
Täna, pea pool aastat hiljem, jälle auto ütles, et jahutusvedelikku vähe, vaatasin ja oligi alla normi.
Kas sellist asja on ennem kellegil ette tulnud või on keegi targem, kes oskab põhjuse õelda.
Autol muid kaebusi pole, mootor on TSI ja seega panen aegajalt õli juurde aga muu OK.
Esimene kord kest puruks ja originaal varuosal oli näha, et see koht oli tugevamaks tehtud, kui vanal pumbal.
Teine kord läks tihendit hoidev sisemine sein ja tihend vajus sisse ära.
Kolmas kord siis tihendi murenemine.
Ja nüüd ei tea veel.
Kert
VW Passat 2011 118Kw TSI mootor veepumba mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
VW Passat 2011 118Kw TSI mootor veepumba mure
Äkki keerati teenenduses liiga kõvasti kinni ja korpusesse tekkisid pinged. Tihend oleks ju mõistlik alati uus panna ja seda ükskõik mis sõlme lahkamisel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
VW Passat 2011 118Kw TSI mootor veepumba mure
Tegemist on 2011 aasta autoga ja Kuressaare Audist sain teada, et seda konkreetset detaili (plastikust veepumpa) on juba 4 või 5 korda ümber disainitud. Võiks tähendada, et teistel ka samad mured sellega. Kas kellegil on veel näiteid tuua? Kui on, mis lahendus aitas, kui aitas?