T5 mootorivahetus vs remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Dets 2018, 13:35
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Lääne-Viru
T5 mootorivahetus vs remont
VW Multivan 7HM BNZ 2,5 96kw, turbo ütles üles. Vigasena sai sõita u 20 kilti kui kohale jõudis, et turbo pees. Turbo vahetatud kuid mootoris ikka heli sees. Lahtivõttes selgus et saaled kõverad, muid vigu remontija ei maininud. Remondimees soovitab, et kasutatud uus mootor peale, selle mootori remondist ta vaimustust üles ei näita. Ise kahtlen vahetuses, kes ütleb, et see kasutatud mootor paremas seisus on. Muidu ideaalses korras masin meil, kütust võttis vähe, õli ei lekkinud, mootor töötas hästi kuni selle hetkeni. Mida arvate, riskida teise mootoriga või parandaksite seda mootorit? Äkki oskab keegi soovitada Lääne-Virumaal mõnda head mootori remondimeest.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
T5 mootorivahetus vs remont
Kui mootor juba lahti + uus turbo peal ja muid vigu ei paista, siis mina teeks (laseks teha) remondi ära.
P.S kui juba mootori vahetusest mõtled, siis on ilmselt plaan vähemalt 3..4 a. ikka sõita sellega? Seda enam oleks remont mõtekam.
P.S kui juba mootori vahetusest mõtled, siis on ilmselt plaan vähemalt 3..4 a. ikka sõita sellega? Seda enam oleks remont mõtekam.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
T5 mootorivahetus vs remont
Ennem remonti oleks vaja kindlaks teha:
Kas väntvõll on ka kahjustatud? Sirge?
Kui palju on silindri sein kulunud?
Kui kulunud on kolvid?
Mis seisukorras on klapid ja juhtpuksid?
Kui kulunud on jaotusmehanismi hammasrattad?
Ja kindlasti veel asju, needsiis kõigekulukamad.
Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks forssist uus taastatud mootor võtta, hind oli äkki 5500.- kui ma õieti mäletan.
Kas väntvõll on ka kahjustatud? Sirge?
Kui palju on silindri sein kulunud?
Kui kulunud on kolvid?
Mis seisukorras on klapid ja juhtpuksid?
Kui kulunud on jaotusmehanismi hammasrattad?
Ja kindlasti veel asju, needsiis kõigekulukamad.
Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks forssist uus taastatud mootor võtta, hind oli äkki 5500.- kui ma õieti mäletan.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
T5 mootorivahetus vs remont
Lammari mootoril samad asjad vaja ju üle vaadata ja mina teeks pigem enda oma korda.Martty kirjutas: ↑10 Dets 2018, 14:50 Ennem remonti oleks vaja kindlaks teha:
Kas väntvõll on ka kahjustatud? Sirge?
Kui palju on silindri sein kulunud?
Kui kulunud on kolvid?
Mis seisukorras on klapid ja juhtpuksid?
Kui kulunud on jaotusmehanismi hammasrattad?
Ja kindlasti veel asju, needsiis kõigekulukamad.
Ok, Forss´i mingisuguse garantiiga on iseasi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
T5 mootorivahetus vs remont
Mida tähendab : saaled kõverad? Mis hääl seal mootoris oli - kolks alaosas? Tõenäoliselt vänt ja saaled said haiget kuna õlisurve jooksis peetis turbo kaudu maha. Korralik defekteerimine vaja teha (mitte stiilis "saaled kõverad") ja siis selgub kuidas edasi minna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Dets 2018, 13:35
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Lääne-Viru
T5 mootorivahetus vs remont
müügiks ei taha autot teha, tahaks ikka korda saada ja kasutada. Ise autoremondi koha pealt suht tume. Turbo sai vahetatud ja mootor kokku pandud tagasi. Käimapannes mootor ja auto nagu vibrab. Hääles midagi hullu polegi, kuskilt kaugelt nagu kostuks vaikne metalne hääl. Diagnostika näitas probleemi 5-ndas pihustis, surve puudus. Sain aru, et remondimees võttis karteripõhja maha ja sealt näha, et üks saale pesas keerand või midagi sellist. Ise ta seda mootorit remontida ei taha, et liiga mahukas töö ja peab kõik laiali võtma. Kui lammutusest teise mootori oleme nõus võtma siis teeb ära meie bussi. Mootoriremondiks peaksime teise töömehe leidma.