B5 elektrikadu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
B5 elektrikadu
Tere!
Mure selles, et passat 1998, 1,9 81kw, on pidev voolu tarbimine. Hommikuks on aku tühi.
Multimeetriga mõõtes jääb pidev tarbimine 0.5A.
Genekas lahti võetud ja kõik kaitsmed üks haaval välja võetud, kuid tarbimine ei kao.
Soovitusi, kust veel viga otsida?
Mure selles, et passat 1998, 1,9 81kw, on pidev voolu tarbimine. Hommikuks on aku tühi.
Multimeetriga mõõtes jääb pidev tarbimine 0.5A.
Genekas lahti võetud ja kõik kaitsmed üks haaval välja võetud, kuid tarbimine ei kao.
Soovitusi, kust veel viga otsida?
Viimati muutis J.Aru, 25 Aug 2019, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja trükivea parandus
Põhjus: Pealkirja trükivea parandus
Das Auto.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
B5 elektikadu
Mingeid lisajuhtmeid pole akupealt veetud? Igaks-petteks veel võib keerata aku klemmilt salongi mineva juhtme lahti ja mõõta kas tarbimine on ikka salongi pool.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B5 elektikadu
Kontrolliks tüüpvea üle... juhi jalgade alla võib vesi koguneda(kui kanalid umbes) ja kahjustada seal asuvat plokki/aju(comfort) või on juhtmed sealt läbi mädanenud. Tasuks kontrollida, kui seda juba tehtud pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
B5 elektikadu
Salongi mineva juhme eemaldamisega kadus ka tarbimine.
Plokki/aju(comfort) ühendasin lahti, kuid tarbimine ei kadunud. Karp ja põhi olid täiesti puhtad ning kuivad.
Plokki/aju(comfort) ühendasin lahti, kuid tarbimine ei kadunud. Karp ja põhi olid täiesti puhtad ning kuivad.
Das Auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
B5 elektikadu
Täpsustamise mõttes küsin-
Kas probleem tekkis niiöelda üle öö, või on sellise veaga masin ligi võetud?
Endal aastaid tagasi olnud au osta üks passat, mille sarnase vea põhjuseks oli oskamatu(või peaks ütlema andekas) signa/lisaimmo paigaldus.
Kas probleem tekkis niiöelda üle öö, või on sellise veaga masin ligi võetud?
Endal aastaid tagasi olnud au osta üks passat, mille sarnase vea põhjuseks oli oskamatu(või peaks ütlema andekas) signa/lisaimmo paigaldus.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
B5 elektikadu
Ise esimese hooga võtaks veel roolialuse plastiku ära ja kisuks ka need kaitsmed sealt prooviks välja, ühtlasi saab vaadata, et seal mingeid "huvitavaid" ühendusi pole tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
B5 elektikadu
Hei. Kas on olnud mingeid arenguid probleemi leidmisel?
Küsin, kuna enda B5-l tekkis just samasugune jama. Auto pole igapäevases kasutuses ja mõni nädal peale laadimist on aku täiesti tühi. Katsetatud on kaitsmete välja kiskumine, tulede kontroll ja akul on 80% mahutavust alles. Samamoodi on tühjalt pidev tarbimine 0,5 amprit nagu teema algatajal, comfort plokki pole veel uurinud. Enne seda on auto töötanud viis aastat nagu kell.
Mis on üldse diisel B5 normaalne elektritarbimine seistes? Kas võib olla, et kuna olen akut laadinud mingi tundmatu laadijaga tundmatu vooluga siis pole aku korralikult täis saanud ning juba pooltühi aku lähebki seistes täitsa tühjaks?
Küsin, kuna enda B5-l tekkis just samasugune jama. Auto pole igapäevases kasutuses ja mõni nädal peale laadimist on aku täiesti tühi. Katsetatud on kaitsmete välja kiskumine, tulede kontroll ja akul on 80% mahutavust alles. Samamoodi on tühjalt pidev tarbimine 0,5 amprit nagu teema algatajal, comfort plokki pole veel uurinud. Enne seda on auto töötanud viis aastat nagu kell.
Mis on üldse diisel B5 normaalne elektritarbimine seistes? Kas võib olla, et kuna olen akut laadinud mingi tundmatu laadijaga tundmatu vooluga siis pole aku korralikult täis saanud ning juba pooltühi aku lähebki seistes täitsa tühjaks?
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
B5 elektikadu
Ise pikalt süvenemata - Charles annab väga häid vihjeid, kuidas viga leida:
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
B5 elektikadu
Selgitasin siis välja tänu Silverpik postitatud videole, et mõlema comfort süsteemi kaitsel on vastavalt 104mA ja 13mA koormus peal. See võib viidata "märjale jalgealusele". Järgmisena üritan juhi jalgadealuse mati üles võtta ja vaadata mis seal toimub. Mäletan, et kunagi peksis juhi Airbagi andur selle pärast segast.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
B5 elektikadu
Mahalaadimist kontrollid ikka peale elektroonika "magama" laskmist?
500mA on muidugi nii suur tarbevool, et selle leidmine ei peaks väga keeruliseks osutuma.
Kui sellest nüüd mugavusmooduli tarve maha võtta, jääb aku liigne tühjenemine siiski aktuaalseks.
500mA on muidugi nii suur tarbevool, et selle leidmine ei peaks väga keeruliseks osutuma.
Kui sellest nüüd mugavusmooduli tarve maha võtta, jääb aku liigne tühjenemine siiski aktuaalseks.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
B5 elektikadu
Kas, tagatuled, kesklukk, kojamehed võivad läbi ühe mingisuguse blokki vms käija ? Kojamehed vehivad suvalisel ajal aegajalt, kesklukk ei tööta, tagatule pirn põleb läbi, kui uus pirn sisse panna siis hakkavad kõik piduri tuled põlema ja mõne sekundiga põleb uuesti pirn läbi.
Aastaid tagasi kui probleem algas oli aku ümber olev ruum vett täis, sest äravoolud olid umbes. Kohe peale seda probleeme ei olnud, aega ajalt nüüd need süvenenud ja uusi juurde tulnud..
Äkki peaks mingi plokki vms ära vaehtama ?
Aastaid tagasi kui probleem algas oli aku ümber olev ruum vett täis, sest äravoolud olid umbes. Kohe peale seda probleeme ei olnud, aega ajalt nüüd need süvenenud ja uusi juurde tulnud..
Äkki peaks mingi plokki vms ära vaehtama ?
Das Auto.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
B5 elektikadu
Ei käi need asjad käsikäes, kojameestel arvatavasti relee viga kui vahepeal 0 asendis kojamehed seisma ei taha jääda, kesklukul juhi mati all juhtmed oksüdeerunud või neid juhtiv plokk vigane (otsi ccm-i märksõna sisaldavaid teemasid). Tagatule osas väga kahtlane, kui 12v pirni kasutad siis see nagu kuidagi ei tohiks koheselt läbi põleda. See, et pidurituled põlema hakkavad jne. viitaks nagu valet tüüpi pirnile või katsele õiget pirni vales asendis sisse suruda.