Passat B8 2.0tdi kliima
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänatud: 2 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Hei
2017, 2.0tdi, 110kw.
Probleem kliima temperatuuriga, nimelt ta puhub minu arvates liiga palju sooja õhku, isegi siis kui mul on temperatuuri seatud näiteks 16 - 19 kraadi peale. Täna õhtul just konkreetselt 16 kraadi peal tuli ikka väga sooja (et mitte öelda kuuma) õhku.
Ja kui keerata see veel nõks madalamaks (järgmine on LO), siis läks paar sekundit ja hakkas tulema kohe normaalset jahedat õhku. Aga kogu aeg seda LO peale ka ei taha keerata, kuna siis puhub mõne aja peale salongi ikka suht jahedaks.
Phmst sõidangi alati nii, et kraadid on seatud alati alla 20, üle selle läheb pika peale ikka väga saunaks.
Kliimaseade on see, mis highline'i puhul tuli vaikimisi, climatornic vms..
Uuringi, kas keegi veel taolist asja täheldanud ja mis sellisel puhul võib probleemiks olla.
Enne passatiti omasin 2000 a4, ka diisel (81kw) ja ka kliimaseade oli peal, sellega sai pikalt sõidetud ja seal ikka 20 kraadiga võis eeldada, et tuleb juba jahedamat õhku.
Tänud
Raul
2017, 2.0tdi, 110kw.
Probleem kliima temperatuuriga, nimelt ta puhub minu arvates liiga palju sooja õhku, isegi siis kui mul on temperatuuri seatud näiteks 16 - 19 kraadi peale. Täna õhtul just konkreetselt 16 kraadi peal tuli ikka väga sooja (et mitte öelda kuuma) õhku.
Ja kui keerata see veel nõks madalamaks (järgmine on LO), siis läks paar sekundit ja hakkas tulema kohe normaalset jahedat õhku. Aga kogu aeg seda LO peale ka ei taha keerata, kuna siis puhub mõne aja peale salongi ikka suht jahedaks.
Phmst sõidangi alati nii, et kraadid on seatud alati alla 20, üle selle läheb pika peale ikka väga saunaks.
Kliimaseade on see, mis highline'i puhul tuli vaikimisi, climatornic vms..
Uuringi, kas keegi veel taolist asja täheldanud ja mis sellisel puhul võib probleemiks olla.
Enne passatiti omasin 2000 a4, ka diisel (81kw) ja ka kliimaseade oli peal, sellega sai pikalt sõidetud ja seal ikka 20 kraadiga võis eeldada, et tuleb juba jahedamat õhku.
Tänud
Raul
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Selle info, mis temperatuuriga õhku salongi puhuda saab ta temperatuuriandurilt. Äkki on sellega midagi lahti. Enda Passatil (B8) kui ikka 22 pealt 20 peale keerata, siis õhu temp tuleb kohe järgi (hakkab jahedat puhuma).
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänatud: 2 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Kas sa mõtlesid siin äkki madalama poolset tempi..?
"kui kliima panna kõrgemapoolset temperatuuri puhuma mõlemal pool?"
Raul
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Silver peab siin silmas vist, et äkki kliimaklapid ei toimeta korralikult vms?
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Mulle tundub kirjelduse järgi asi selliselt, et kui seada temperatuur näiteks 19 kraadi peale, siis tundub, et salong läheb oluliselt kuumemaks kui soovitud temperatuur.
Mu enda tunnetus on sarnast asja täheldanud golfi (mk7.5) puhul, kuid mina seda probleemiks ei pea, sest kui natuke aega "kuumust" taluda, siis kõik normaliseerub. Ei tea küll 100% väita, kas see ka nii on, aga tundub, et alguses lihtsalt üritatakse salong võimalikult kiiresti soojaks saada, et siis jääda stabiilselt etteantud väärtust hoidma, seega võib tunduda, et alguses köetakse pisut rohkem.
Võrdluseks on octavia (mk3), mis tundub temperatuuri ühtlasemalt tõstvat ja ei teki "ülekuumutamise" tunnet. Samas mõlemal autol on süsteemis valitud "pehmem" reziim, mis teoorias võiks suvel rahulikumas tempos autot jahutada ning talvel vastupidi soojendada.
Mu enda tunnetus on sarnast asja täheldanud golfi (mk7.5) puhul, kuid mina seda probleemiks ei pea, sest kui natuke aega "kuumust" taluda, siis kõik normaliseerub. Ei tea küll 100% väita, kas see ka nii on, aga tundub, et alguses lihtsalt üritatakse salong võimalikult kiiresti soojaks saada, et siis jääda stabiilselt etteantud väärtust hoidma, seega võib tunduda, et alguses köetakse pisut rohkem.
Võrdluseks on octavia (mk3), mis tundub temperatuuri ühtlasemalt tõstvat ja ei teki "ülekuumutamise" tunnet. Samas mõlemal autol on süsteemis valitud "pehmem" reziim, mis teoorias võiks suvel rahulikumas tempos autot jahutada ning talvel vastupidi soojendada.
psiiaaaooooo
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Täpselt nii. Kui ainult ühelt poolt tuleb liiga palju sooja, siis saab kahtlustada selle poole temperatuuriklapi mootorit. Seda saab kontrollida diagnostikakaabli abil.
Siin muidugi käidi väga hea point välja - MQB autodel saab sättida kui pehmelt või agressiivselt kliima soovitud temperatuuri salongi loob. Äkki siis sätitud kõige kangema peale?
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänatud: 2 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Profiil on medium peale seadistatud.
Algsel oli ta low peal, aga vihmaste ilmadega ja AUTO peal kippusid klaasid uduseks minema..
Aga kusjuures jah, testisin, vasak ja parempoolselt tuleb samasugust tempi.
J tõesti, kui jahutusveliku temp on 90C peale tõusnud, siis nagu leebus tõesti. Alguses (kui hakkab peale sõitma hakkamist sooja puhuma), pole nagu üldse vahet, kas on see seatud 16C peale või 28.
Kas see kliima kuidagi välistempist ka mõjutub kuidagi..?
Raul
Algsel oli ta low peal, aga vihmaste ilmadega ja AUTO peal kippusid klaasid uduseks minema..
Aga kusjuures jah, testisin, vasak ja parempoolselt tuleb samasugust tempi.
J tõesti, kui jahutusveliku temp on 90C peale tõusnud, siis nagu leebus tõesti. Alguses (kui hakkab peale sõitma hakkamist sooja puhuma), pole nagu üldse vahet, kas on see seatud 16C peale või 28.
Kas see kliima kuidagi välistempist ka mõjutub kuidagi..?
Raul
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Ma pole päris 100% kindel aga välistemperatuur mõjutab ehk niipalju, miinuskraadidega konditsioneeri sisse ei lülitata. Muusosas mõõdetakse vast ikka ainult salongi temperatuuri ja sellest lähtuvalt kas siis soojendatakse või jahutatakse.
psiiaaaooooo
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Kliima ei lülita juba alla 6 kraadi sisse, miinustest pole mõtet isegi rääkida.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B8 2.0tdi kliima
Selles osas, et kui peale sõitma hakkamist hakkab sooja puhuma, siis ta teebki seda maksimumis seni kuni soovitud temp on saavutatud. See profiil siinkohal rolli ei mängi, see määrab kui jõuliselt kliima temp muudatustesse suhtub, ehk kas hästi leebelt hakkab muutma või siis surub maksimumi. Algsel soojenemisel klapid hoitakse ikka maksimaalselt avatud.raulk89 kirjutas: ↑20 Dets 2018, 23:06 Profiil on medium peale seadistatud.
Algsel oli ta low peal, aga vihmaste ilmadega ja AUTO peal kippusid klaasid uduseks minema..
Aga kusjuures jah, testisin, vasak ja parempoolselt tuleb samasugust tempi.
J tõesti, kui jahutusveliku temp on 90C peale tõusnud, siis nagu leebus tõesti. Alguses (kui hakkab peale sõitma hakkamist sooja puhuma), pole nagu üldse vahet, kas on see seatud 16C peale või 28.
Kas see kliima kuidagi välistempist ka mõjutub kuidagi..?
Raul