1.5 tsi head ja vead?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
- Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
1.5 tsi head ja vead?
Vw nüüd uus 1,5 tsi mis asendab vana 1,4-se Oskab keegi midagi head-halba sellest rääkida?
Viimati muutis HawkHill, 28 Dets 2018, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri peab olema probleemi lühidalt kirjeldav!
Põhjus: Pealkiri peab olema probleemi lühidalt kirjeldav!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
1.5 tsi head ja vead?
Mul 110kw ja golf variandi peal. Väga mõnus mootor, vaikne kui rahulikult sõita ja pöördesse läheb ka korralikult kui vaja. Möödasõitudega pole mingit probleemi. Küttekulu talvel 9, suvel 6,5, sõidud enamasti max 5km linnas, trassipeal kuskil 5,5 aastaringselt kiirusega 100kmh. Mõneminutilise sõiduga puhub sooja. Hetkel LS liiga väile et kulumise kohta miskit kurta.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
1.5 tsi
Pakub ka huvi just kogemused, kuidas mootor käitub 100 000km- 180 000km vahemikus- kas ketiprobleemid, õlitus jne..
Tänud,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
1.5 tsi head ja vead?
Mis kogemusi sa sellise läbisõidu juures ootad, kui mõni üksik on alles jõudnud sellise kilometraazini. Eestis võibolla mitte ühtegi. 

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
1.5 tsi head ja vead?
Eestis kindlasti pole keegi sellise km juures.
See om rihmaga mootor, õlituse probleem ei kummitanud ka eelkäijat minu teada.
Kindel et sõidad üldse selle autoga 180000 kilomeetrini? Kaua hoida plaanid?
See om rihmaga mootor, õlituse probleem ei kummitanud ka eelkäijat minu teada.
Kindel et sõidad üldse selle autoga 180000 kilomeetrini? Kaua hoida plaanid?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
1.5 tsi head ja vead?
No siis peab natuke ootama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
1.5 tsi
Päris hulluks läinud! Mootor pole veel 6kuudki saadaval olnud ja juba vaja tagasisidet kasutusea teisest poolest?!
Nagu juba varem öeldud, siis mootor rihmaga ( eelmisel oli eluaegne, aga alates 240 000km kontrollintervalliga ), õlikulusid pigem ei olnud. Klassikaline otsepritse aga võiks mingi aja pärast vajada sisselaske puhastamist.
1.5TSI on eeldatavalt ökonoomsem kui eelmine 1.4TSI, kuid pisut ebamugav, et mootor end ka sõidu ajal seisma jätab. Otseselt midagi hullu ei ole, aga kui väga tundlik olla, siis vajab pisut harjumist.
Turbo on sel muutuva geomeetriaga nagu diislitel ja võiks seega olla sujuvama dünaamikaga.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
1.5 tsi head ja vead?
Kellel see aega oodata on? Tahaks ju kohe uut, aga kasutatut ja poole odavamalt. Kuna nüüd algas ka uus aasta, siis sealt veel lisasoodustuse soov;)
Head uut Juss!
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
1.5 tsi
110kw ei jäta sõidu ajal seisma, aint 96 kw bmt teeb seda teatud tingimustesmargus kirjutas: ↑31 Dets 2018, 17:15Päris hulluks läinud! Mootor pole veel 6kuudki saadaval olnud ja juba vaja tagasisidet kasutusea teisest poolest?!
Nagu juba varem öeldud, siis mootor rihmaga ( eelmisel oli eluaegne, aga alates 240 000km kontrollintervalliga ), õlikulusid pigem ei olnud. Klassikaline otsepritse aga võiks mingi aja pärast vajada sisselaske puhastamist.
1.5TSI on eeldatavalt ökonoomsem kui eelmine 1.4TSI, kuid pisut ebamugav, et mootor end ka sõidu ajal seisma jätab. Otseselt midagi hullu ei ole, aga kui väga tundlik olla, siis vajab pisut harjumist.
Turbo on sel muutuva geomeetriaga nagu diislitel ja võiks seega olla sujuvama dünaamikaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
- Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
1.5 tsi head ja vead?
Mul uus Passat tellitud just selle uue 110 kw 1.5 tsi mootoriga,nüüd uuringi mis portsu sattusin aga nii ehk naa sõidan uue autoga kuni 5 aastat ja siis võtan jälle uue.