Kuna siinne foorum on mulle palju abiks olnud, algatan ka oma värske kaaslase kohta siia teema.
Reedel sai siis soetatud VW Caravelle 1999 aasta 2.5 TDI. Peale pikka otsimist jäi pilk kuidagi sellele pidama ja nii ta ära ostetud sai.
Masin on 8 istekohaga ja esiistmed on vahetatud mingi tundamtu auto mugavamate istmete vastu. Juhiiste on elektriline.
Mõned klõpsud ka:


Peale esimest reisi Pealinnast Tartusse on esmane nimekiri tegemist vajavatest asjadest järgmine:
- tuuleklaasi vahetus. Karta on, et sealt alt tuleb kõvasti roostet välja. Peabki ühe hooga ka roostetõrje ära tegema tuuleklaasi ümbrusele
- käigukast. Tagumine käik ei püsi üldse sees. Jõuga kinni hoides saab tagurdada. Esimene käik läheb raskelt sisse.
- kõrin pööretel 1500-1800. Mingi imelik kõrin-login-plärin on teatud pööretel. Nagu vanadel veoautodel. Külmana on vaiksem.
- juhipoolse karbi rooste. Karp on olemas eelmise omaniku poolt, tuleb alla keevitada.
- juhiiste on ebaloomulikult kaugele pandud. Ilmselt ei sobinud teise margi iste korralikult poltidele ja nii ta ongi selliselt, et mu kaasa ei suuda pedaale vajutada.
- salongi tuled ei lülitu ukse lülititest. Ei ole veel uurinud, mille asi. Kaabel ei saa olla, kuna ükski uks või ükski tuli ei sütti. Äkki mingi kaitse? Sundlülitist lambid süttivad.
- tagumised kojamehed ei tööta. Jällegi, pole veel süvenenud.
Buss on soetatud töömasinaks, kuid natuke ka isiklikuks nokitsemisprojektiks. Ehk seda nokitsemist liiga palju ei tule
