Ülal postituses üks viga sees, mitte jahutusvedelik ei käi läbi, vaid heitgaas ei käi läbi tänu sellele klapile.
Jahutusvedelik sealt nii ehk naa läbi ei käi (siseringi oma), sest EGR jahuti on suure ringi peal ja enne, kui mootor soojaks läheb ei puutu see asjasse.
Uuematel mootoritel on ruumi kokkuhoiu mõttes viidud ta siseringi peale, aga seal on lisatermostaat vahel, mis eraldab EGR-i jahutusvedeliku täielikult kuni EGR-i radikast midagi reaalselt läbi minema hakkab ja see soojaks läheb (ja tänu klapile sealt ei käi mitte midagi läbi külma mootoriga).
Mis puutub EGR-i, siis lisaks sellele, et see suurendab kütusekulu, suureneb ka tahma koguse sattumine mootorisse, mille tõttu kuluvad silindrid ja rõngad kiiremini ning ka õli rikneb kiiremini. Selle ainus funktsioon on aeglustada põlemist ning saavutada pikem põlemine, aga madalama maksimaalse temperatuuriga ning sellega pärssida NoX-i teket.
Diiselmootori soojenemine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Diiselmootori soojenemine
Peavadki ära kuluma, sest see lihtsustab nende mootorite jäätmemetallidest taaskasutust lähema 10 aasta pärast ehk vähemalt selleks ajaks, kui suurlinnades on nende kasutamine keelatud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Diiselmootori soojenemine
Ja ikkagi küsimus, et miks on siis pandud paljudel salongiradikas jadamisi EGR jahutiga?
Viimati muutis teet82, 23 Mär 2019, 20:51, muudetud 1 kord kokku.