Kas chippimine mõjutab garantiid?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Tervitus, kas stage 1 chipi paigaldus katkestab auto garantii? Kas stage 2 jaoks peab hakkama rauda ka vahetama( downpipe,intake,cooler,sumpa)?
- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Rs3 8y
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Jah, chip katkestab garantii, kuid on ka olemas sellised mapid mis ei jäta ajusse märki ja ei ole esinduses leitavad. ESRacing pakub selliseid. Stage 2 nõuab kindlasti downpipe, kõik muu on pigem soovituslik, aga mida rohkem rauda seda rohkem on võimalik välja pigistada.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Lihtsam on turbomootoritele vastab chip vahele panna, mis petab õhukululugeja / õhurõhu ja kütusekoguse infot ECU jaoks. Selliseid oleme omajagu masinatele vahele toppinud (https://www.racechip.com/ on see, mida pakume) - ei silber, amserv ega ka muud esindused pole seepärast kliente pikalt saatnud, et kiip vahel on. Jah, see ei ole täielik ECU ümberkirjutamine ning stage 2 / 3 lähenemisest asi kaugel, kuid natuke annab ikkagi juurde ja siinkohal on eeliseks lihtsus. Vaja maha võtta - lihtsalt tõmba kiip vahelt (või eemalda koos kaablitega), vahetad auto - kirjuta soft ümber kiibil ja uuele peale (vajadusel lihtsalt teine kaablisari vaja ligi võtta).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Üldjuhul ega ei suhtuta garantii ajal tehaseseadete muutmisse väga hästi ja pigem pole mõtet torkida.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 266
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 38 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Neid pakkujaid on mitmeid, ka Flameko ja VKM motors, kõik muidugi oma saladusi ei räägi ja kuniks sa teenust tellinud pole, siis kuuled seda mida tahad, VKMl on veel eraldi teenus "DSG chippimine" mis pidi olema vajalik, et mootor ja käigukast koosööle viia, teised seda ei paku, kui teemat ei jaga, siis ei oskagi öelda, kas see on lihtsalt raharöövimine või mitte 

- karlj.
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
- Auto: Rs3 8y
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Garantii alla ükski chippimine ei lähe. See, et mõni esindus ei jonni, on pigem nende enda otsus või siis saamatus aru saada, et chipitud on.
DSG osas on praeguse teema info 50:50. Natukene rumal on kuulda lugu, et peale DSG ümbertegemist hakkab alles kast õigesti tööle!? Pigem on tehases kast optimeeritud teatud reziimile, mis on kompromiss igapäevasõidu ja "paugutamise" vahel. DSG pumbale aga saab survet küll juurde lisada ja seeläbi tõsta kasti Nm piire, kuid see lühendab pumba eluiga. Kui aga tuunijate jutu järgi "optimeeritakse" käigukasti paremaks, siis tähendab see lihtsalt ainult seda, et käiguvahetuste iseloomu muudetakse mõnele muule pöörete-pedaali-kiiruse jne piirkonda. Kas see ka parem on, see sõltub ainult konkreetsest juhist.
DSG osas on praeguse teema info 50:50. Natukene rumal on kuulda lugu, et peale DSG ümbertegemist hakkab alles kast õigesti tööle!? Pigem on tehases kast optimeeritud teatud reziimile, mis on kompromiss igapäevasõidu ja "paugutamise" vahel. DSG pumbale aga saab survet küll juurde lisada ja seeläbi tõsta kasti Nm piire, kuid see lühendab pumba eluiga. Kui aga tuunijate jutu järgi "optimeeritakse" käigukasti paremaks, siis tähendab see lihtsalt ainult seda, et käiguvahetuste iseloomu muudetakse mõnele muule pöörete-pedaali-kiiruse jne piirkonda. Kas see ka parem on, see sõltub ainult konkreetsest juhist.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Kas chippimine mõjutab garantiid?
Ja ka see info on 50:50.margus kirjutas: ↑21 Veebr 2019, 11:53 Garantii alla ükski chippimine ei lähe. See, et mõni esindus ei jonni, on pigem nende enda otsus või siis saamatus aru saada, et chipitud on.
DSG osas on praeguse teema info 50:50. Natukene rumal on kuulda lugu, et peale DSG ümbertegemist hakkab alles kast õigesti tööle!? Pigem on tehases kast optimeeritud teatud reziimile, mis on kompromiss igapäevasõidu ja "paugutamise" vahel. DSG pumbale aga saab survet küll juurde lisada ja seeläbi tõsta kasti Nm piire, kuid see lühendab pumba eluiga. Kui aga tuunijate jutu järgi "optimeeritakse" käigukasti paremaks, siis tähendab see lihtsalt ainult seda, et käiguvahetuste iseloomu muudetakse mõnele muule pöörete-pedaali-kiiruse jne piirkonda. Kas see ka parem on, see sõltub ainult konkreetsest juhist.
Fakt on see, et kui tõstetakse mootori võimsust DSG käigukastiga autol, siis peab DSG käigukasti juhtaju optimeerima mootoriga vastavaks. Seda tehakse just sellesama Njuutonmeetri piiri tõstmiseks surve tõstmise ja/või varem rakendamise näol. Olen nõus, et suurem koormus tähendab ka kiiremat kulumist, aga see on ju kõikide asjade puhul nii. Samas ilma selleta hakkaks täiskoormusel kindlasti sidur libisema ja halvemal juhul hakkab ka mootor ise väänet piirama, kuna näeb libisemist. Lisaks peab ta käigukasti tööd optimeerima veel seepärast, et uue väändekõveraga oleks sujuvalt sõit ka reaalselt sujuv, aga kahjuks turbomootorite puhul pole see alati täielikult saavutatav. Samas olen veendunud, et kui klient soovib säilitada selles osas kõik tehase parameetrid, siis nii ka tehakse.
Hoopis teine lugu on aga see, kui keegi tellib DSG juhtajuju "optimeerimise" ilma mootori võimsust tõstmata. Seda tehakse üldjuhul ka pigem selle jaoks, et kast manuaalrežiimis käike ei vahetaks, praktiliselt seisvat autot teise käiguga kohalt ei lohistaks jms.