Mootori KAP-remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootori KAP-remont
Kas keegi teab v?i on teinud oma corradole kap-remonti mootorile, Mida teha seal. Oskaks keegi kirjeldad, erinevad etappe ja kui palju oleks m?tekas teha, Ja kui palju maksaks need etappid. Ise suht rumal mootori śisu poolest. Siis saan auto viia kap-remonti viia ja teaksin ka mida see t?hendab ja mille eest mul raha k?sima hakkatakse.
Muidu nii, et k?sitakse suur summa aga vahetati aint ?ks tihend ja ise ei m?ika midagi. Ja kus teha, soovitused alati oodatud., Kui keegi pahandab, et teema on kuskil ?leval siis mina corrado kohta k?ll ei leidnud eriti. Aint juttu oli klappi pesade korrastamisest. T?nud ette abistajatele
Muidu nii, et k?sitakse suur summa aga vahetati aint ?ks tihend ja ise ei m?ika midagi. Ja kus teha, soovitused alati oodatud., Kui keegi pahandab, et teema on kuskil ?leval siis mina corrado kohta k?ll ei leidnud eriti. Aint juttu oli klappi pesade korrastamisest. T?nud ette abistajatele
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
mul juhtus just kerge plokikaane tihendi vahetus koos kaane lihvimisega lasin veel ?ra vahetada hammasrihma,klapis??re tihendid ja teised ?lemise osa tihendid kokku l?ks 4K .Aga kap rem. puhul oleks tore ?le vaadata kolvigrupp,vajadusel l?bi puurida h?lsid,uued kolvid, kui endale teha siis juba tasakaalustada,kolvid,kepsud .?hes?naga rahakott puuga selga ja rem.ima
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
oleneb palju mees ise teha taahb ja oskab jutu j?rgi ei oska st peab k?vasti lugema kui tahab ise osata ja k?ima oskajate meeste juures vaatamas kuida tehakse. Mina saan aru et kap remo on k?ik tihendid mootoris vahetatakse ja lisaks siis peas. plus jah klapi s??red jne jne jne minu lolli blondi m?istuse j?rgi k?ik alg osadeks ja siis puhtaks ja kontollitakse v?nta jne jne
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
M?ned m?tted siis kapremondi kohta. Eeldades, et sa ise ei hakka tegema midagi siis alustaksin sellest, et valiks koha, kus oma asju tegema hakkad. Selliseid kohti t?itsa on ja oskavad muidugi raha ka k?sida (n?iteks kohad, mille kohta ma olen head kuulnud - O? T?ukur, Drews Auto)
1. M??ta ?le k?ik asjad, mille vahetamist sa kaalud (kolvid, kepsud, silindrid jne.). Kas on tehasetolerantside piirides v?i mitte. Kui ei ole siis tuleb vaadata kui palju erinevad tehasem??tudest. Kui erinevus on v?ga suur siis tuleks hakata m?tlema uute kolbide jne. ostmise peale. St. suurt v?ljaminekut enamasti (G60 puhul n?iteks odavaim kolb 2000.- tk).
2. Oletame, et ei pea vahetama kolbe jne. siis mina vahetaks ?ra alumise otsa odavamad jupid:
* kepsusaaled
* raamsaaled
* abiv?lli saaled
* plokikaanepoldid
* kolvir?ngad
* k?ik tihendid ja simmerid
* pudi-padi lisaks
Need on kuskil 2-3 tuhat kokku
3. Plokikaas
Kontrolliks ?le juhtpukside ja klapis??rte kulumise. Kui on kulunud siis vahetaks ?ra. Juhtpukside vahetus ei ole kallis, klapid on (G60 puhul v?ljalaske klapid 500.-tk umbes, sisselaske omad oluliselt v?hem).
Klapipesad l?ikaks raadiusega ja juhtpuksid laseksin eelnevalt koonusesse treida. Seda k?ike saab hea kvaliteediga teha Windorfis.
Ploki ja plokikaane tihendi pinna laseks ehk ?ra lihvida ja kontrollida, et kaas oleks sirge.
Palju asju j?i mainimata aga k?ike ei ole v?imalik ette n?ha ega kirjutada. Osad asjad selguvad alles t?? k?igus ja siis tuleb vastavalt sellele toimetada.
G60 puhul on kohustuslik ?ra puhastada kompressori torustik ja vahejahuti. Samuti ka kompressori kontroll-puhastus-remont ei teeks paha.
1. M??ta ?le k?ik asjad, mille vahetamist sa kaalud (kolvid, kepsud, silindrid jne.). Kas on tehasetolerantside piirides v?i mitte. Kui ei ole siis tuleb vaadata kui palju erinevad tehasem??tudest. Kui erinevus on v?ga suur siis tuleks hakata m?tlema uute kolbide jne. ostmise peale. St. suurt v?ljaminekut enamasti (G60 puhul n?iteks odavaim kolb 2000.- tk).
2. Oletame, et ei pea vahetama kolbe jne. siis mina vahetaks ?ra alumise otsa odavamad jupid:
* kepsusaaled
* raamsaaled
* abiv?lli saaled
* plokikaanepoldid
* kolvir?ngad
* k?ik tihendid ja simmerid
* pudi-padi lisaks
Need on kuskil 2-3 tuhat kokku
3. Plokikaas
Kontrolliks ?le juhtpukside ja klapis??rte kulumise. Kui on kulunud siis vahetaks ?ra. Juhtpukside vahetus ei ole kallis, klapid on (G60 puhul v?ljalaske klapid 500.-tk umbes, sisselaske omad oluliselt v?hem).
Klapipesad l?ikaks raadiusega ja juhtpuksid laseksin eelnevalt koonusesse treida. Seda k?ike saab hea kvaliteediga teha Windorfis.
Ploki ja plokikaane tihendi pinna laseks ehk ?ra lihvida ja kontrollida, et kaas oleks sirge.
Palju asju j?i mainimata aga k?ike ei ole v?imalik ette n?ha ega kirjutada. Osad asjad selguvad alles t?? k?igus ja siis tuleb vastavalt sellele toimetada.
G60 puhul on kohustuslik ?ra puhastada kompressori torustik ja vahejahuti. Samuti ka kompressori kontroll-puhastus-remont ei teeks paha.
Pill tuleb pika ehitamise peale
t?nud esimestele asjalikele vastustele...nii mul oleks investeerida mootorisse 5000 eeki. Nagu ma aru sain siis peaks : * kepsusaaled
* raamsaaled
* abiv?lli saaled
* plokikaanepoldid
* kolvir?ngad
* k?ik tihendid ja simmerid
* pudi-padi lisaks
Need on kuskil 2-3 tuhat kokku
...kas siis t?? tegijate poolt sisse hinnatud v?i siis selle suure t?? eest juurde veel hankima kui 2-3 tuhat. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] t?nagi investeerisin sinna 600 aga selle teen ise ?ra muidugi, hooldus (rootor, jagaja kaas, tosooli flants, uus ?likork jne) Kas keegi teab veel kust saada head ja m?istliku hinna eest suporteid liikuma (tagumisi) ?ks kinni j??nud.
* raamsaaled
* abiv?lli saaled
* plokikaanepoldid
* kolvir?ngad
* k?ik tihendid ja simmerid
* pudi-padi lisaks
Need on kuskil 2-3 tuhat kokku
...kas siis t?? tegijate poolt sisse hinnatud v?i siis selle suure t?? eest juurde veel hankima kui 2-3 tuhat. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] t?nagi investeerisin sinna 600 aga selle teen ise ?ra muidugi, hooldus (rootor, jagaja kaas, tosooli flants, uus ?likork jne) Kas keegi teab veel kust saada head ja m?istliku hinna eest suporteid liikuma (tagumisi) ?ks kinni j??nud.
Algselt postitas: sfinx
M?ned m?tted siis kapremondi kohta. Eeldades, et sa ise ei hakka tegema midagi siis alustaksin sellest, et valiks koha, kus oma asju tegema hakkad. Selliseid kohti t?itsa on ja oskavad muidugi raha ka k?sida (n?iteks kohad, mille kohta ma olen head kuulnud - O? T?ukur, Drews Auto)
1. M??ta ?le k?ik asjad, mille vahetamist sa kaalud (kolvid, kepsud, silindrid jne.). Kas on tehasetolerantside piirides v?i mitte. Kui ei ole siis tuleb vaadata kui palju erinevad tehasem??tudest. Kui erinevus on v?ga suur siis tuleks hakata m?tlema uute kolbide jne. ostmise peale. St. suurt v?ljaminekut enamasti (G60 puhul n?iteks odavaim kolb 2000.- tk).
2. Oletame, et ei pea vahetama kolbe jne. siis mina vahetaks ?ra alumise otsa odavamad jupid:
* kepsusaaled
* raamsaaled
* abiv?lli saaled
* plokikaanepoldid
* kolvir?ngad
* k?ik tihendid ja simmerid
* pudi-padi lisaks
Need on kuskil 2-3 tuhat kokku
3. Plokikaas
Kontrolliks ?le juhtpukside ja klapis??rte kulumise. Kui on kulunud siis vahetaks ?ra. Juhtpukside vahetus ei ole kallis, klapid on (G60 puhul v?ljalaske klapid 500.-tk umbes, sisselaske omad oluliselt v?hem).
Klapipesad l?ikaks raadiusega ja juhtpuksid laseksin eelnevalt koonusesse treida. Seda k?ike saab hea kvaliteediga teha Windorfis.
Ploki ja plokikaane tihendi pinna laseks ehk ?ra lihvida ja kontrollida, et kaas oleks sirge.
Palju asju j?i mainimata aga k?ike ei ole v?imalik ette n?ha ega kirjutada. Osad asjad selguvad alles t?? k?igus ja siis tuleb vastavalt sellele toimetada.
G60 puhul on kohustuslik ?ra puhastada kompressori torustik ja vahejahuti. Samuti ka kompressori kontroll-puhastus-remont ei teeks paha.
Miks peab plokikaane poldid ?ra vahetama? tehke mulle see selgeks? minuarust on plokikaane poldid kulumata asjad, sest liikumist neil ei toimu erilist (ainult siis, kui mootori remonti tehakse)...
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
K?igepealt m??da v?nt ?le ja vaata palju ta ellipsis on, siis vaata plju v?nt kulunud on ( palju on erinevus kaela m??tude vahel) ja sii sotsusta, kas on vaja lihvida v?i mitte.Originally posted by Kiwa
ahjaa, kui juba saalte vahetus, siis soovitaks lasta v?ntv?lli ka juba ?ra lihvida... siis saab remont palju parem
[Muudetud: 2-8-2005 Kiwa]
Parem on , kui seda teeks m?ni teadja inimene.
H?lsidega sama teema ja siis tead, koas oonida v?i mitte.
Minul l?ks ise tehes remont maksma umbes 5000eeq
Plokikaanepoldid on sellised poldid, mis venivad pingutamisel.Originally posted by Kiwa
Miks peab plokikaane poldid ?ra vahetama? tehke mulle see selgeks? minuarust on plokikaane poldid kulumata asjad, sest liikumist neil ei toimu erilist (ainult siis, kui mootori remonti tehakse)...
V?nta lihvitakse siis kui on kulunud - niisama aja viiteks ei ole m?tet seda teha minumeelest. Seda ma pidasingi silmas, et k?igepealt tuleks alustada sellest, et kindlaks teha mootori detailide kulumisaste ja vastavalt sellele edasi m?elda - mitte igaks juhuks silindrid ?le puurida, v?nta lihvida jne.
Alumise otsa juppide peale arvesta umbes 2-2,5 tuhandega, sellele lisandub veel siis t??.
5 tuhande eest ma arvan, et on t?itsa reaalne saada alumine ots korrastatud. Sellele lisa veel u. 2 tuhat kaane jaoks (pesade l?ikamine, juhtpukside treimine ja vahetus ja ost).
Siis korruta 1.3-ga summa l?bi igasuguste etten?gematute kulutuste jaoks ja lisa veel tuhat krooni igaks juhuks. Siis peaks enam-v?hem reaalne summa kokku tulema..

Kui k?ik asjad h?sti l?bi m?elda ning m?ttetuid liigutusi v?imalikult v?he teha siis saab 5 tuhandega tegelikult p?ris palju tehtud. Kui veel ise kah k?e k?lge paned siis saab isegi mootori enam-v?hem minimaalse programmi j?rgi ?le k?idud.
Pill tuleb pika ehitamise peale
Leidsin oma alumise otsa juppide nimekirja koos hindadega. Nendele hindadele l?ks minum?letamist m??da k?ibekas otsa.
raamsaaled 417.-
raami poldid 14.- X10
kepsusaaled 239.-
kepsupoldid 41.- X8 + 6.-X8
abiv?lli saaled 146.-
veepump 366.-+ 6.-
karteritihend 83.-
karterip?hi 248.-
otsaplaati simmerid 46.-X2+ 25.-+ 125.-
kolvir?ngad 700.-
plokikaane tihendi hind on puudu aga umbes 500-700 oli
klapikambrikaane tihend 40.-
edit: umbes pooled jupid ei ole iseenesest kohustuslikud (poldid, karterip?hi, veepump jne.)
[Edited on 3-8-2005 by sfinx]
raamsaaled 417.-
raami poldid 14.- X10
kepsusaaled 239.-
kepsupoldid 41.- X8 + 6.-X8
abiv?lli saaled 146.-
veepump 366.-+ 6.-
karteritihend 83.-
karterip?hi 248.-
otsaplaati simmerid 46.-X2+ 25.-+ 125.-
kolvir?ngad 700.-
plokikaane tihendi hind on puudu aga umbes 500-700 oli
klapikambrikaane tihend 40.-
edit: umbes pooled jupid ei ole iseenesest kohustuslikud (poldid, karterip?hi, veepump jne.)
[Edited on 3-8-2005 by sfinx]
Pill tuleb pika ehitamise peale
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
K?ik pingutusmomendid pea poltidele antakse uute poltide korral-vanadega keerad tunde j?rgi mis pole pooltki see mida vaja. Lisaks v?id veninud poldi plokki katki v?i kinnituskeerme plokis ?le keerata-tasub siis sellega riskida?Miks peab plokikaane poldid ?ra vahetama? tehke mulle see selgeks? minuarust on plokikaane poldid kulumata asjad, sest liikumist neil ei toimu erilist (ainult siis, kui mootori remonti tehakse)...
Ega sa ei sooviks ?kki seletada, miks sa arvad, et sul mootori kapitaalremonti vaja teha on? Milles v?ljenduvad s?mptomid?Algselt postitas: riio
?he s?naga 5000 saaks nii m?ndagi tehtud...t?nud asun kohe uurima? Aga kus seda tallinnas teha lasta? Sfinx soovitad ?kki m?istliku kohta v?i tegid endal ise ?ra?
Vabalt v?ib juhtuda, et mingi suvaline remondit??koda v?tab silmagi pilgutamata su k?est raha vastu, aga tulemust ikka ei saa. G60 mootoril on hulgaliselt selliseid kalleid t?kke sees, mille vahetamist su eelarve kohe kuidagi v?lja ei kannata (kolvid, kompressor, plokk) aga mis samas v?ivad oluliselt m?jutada mootori t??d.
Ise arvan, et igaks juhuks, kuna varem pole tehtud. See ka, et tihendi vahel ( klappikaane vist) ?levalt paremalt immitseb ?rnalt ?li ja kuna seda teha siis juba korralikult. Seda ka veel, et pingutus poltid ei anna peale keerata, vanad lihtsalt, suht l?dvalt peal , eriti parem ?lemine nurk. Vanasti m??deti poltite pingutus d?nomomeetriga aga n??d ma ei tea kuidas...kergelt saab peale keerata aga samas polt ei taha kannatada.
Sellep?rast, et klapikambrikaane vahelt immitseb ?li, k?ll ei ole m?tet mootorit lahti kiskuda.
Klapikambrikaane tihend ?ra vahetada vaja lihtsalt ja korralikult kinni panna.
Mootoriremondi p?hjuseks oleks pigem kehavd v?i erinevad surved silindrites v?i mingi muu t?sisem p?hjus.
?ra niisama raha tuulde loobi. M??da surved ?ra ja kompressori r?hk ja siis on juba selgemini n?ha, mida teha oleks vaja.
Klapikambrikaane tihend ?ra vahetada vaja lihtsalt ja korralikult kinni panna.
Mootoriremondi p?hjuseks oleks pigem kehavd v?i erinevad surved silindrites v?i mingi muu t?sisem p?hjus.
?ra niisama raha tuulde loobi. M??da surved ?ra ja kompressori r?hk ja siis on juba selgemini n?ha, mida teha oleks vaja.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda