Krown korrosiooni töötlus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Krown korrosiooni töötlus
Mida arvate Krown korrosiooni töötlusest? Tasub investeerida või mõtetu teema, on keegi proovind enda sõidukil?
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Sügisel lastud teha kahele autole.Kui on uus või Euroopast toodud ning plaan pikemalt sõita tasub kindlasti teha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Uue keregarantiilisel autol on mõned esindused keelanud teha, kuna töötluse käigus puuritakse mõnesse kohta augud et vahendit õõnsustesse saaks lasta ning sellega seoses on ähvardatud keregarantii ära võtta. Augud pannakse muidugi ilusti punnidega kinni. Vehost veel imestati kui soovisin seda teha ning väideti, et polevat üldse vajadust kuna Hondadel on üks parimaid korrosioonikindlamaid keresid üldse...
Üks põhjuseid miks keeldusin sinna edaspidi raha viimast (lisaks asjaolule et garantiiaja lõpus keelduti kerel tekkinud roostega tegelemast).
Klubikaardiga peaks Krown töötlusele ka allahindlust saama.

Klubikaardiga peaks Krown töötlusele ka allahindlust saama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Kunagi lõikas Mazda endale näppu, eks Hondas pole veel see nii valusalt kätte maksnud, aga eks roostekindlus ole esimene miinus ostmisel. Sama ajastu sakslased oluliselt paremas korras.GTI kirjutas:Vehost veel imestati kui soovisin seda teha ning väideti, et polevat üldse vajadust kuna Hondadel on üks parimaid korrosioonikindlamaid keresid üldse...Üks põhjuseid miks keeldusin sinna edaspidi raha viimast (lisaks asjaolule et garantiiaja lõpus keelduti kerel tekkinud roostega tegelemast).
Klubikaardiga peaks Krown töötlusele ka allahindlust saama.
Mis puutub roostetõrjesse, siis korralikku keret tasub säästa, aga mõistlikuse piires! Olen näinud autosid mis tilguvad vaha isegi sumpalt

Ei ole eriti mõistlik põhja nii ära mökerdada et isegi pidurid amordid sumpa mingi lögaga läigiks

- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Ma viisin oma tutika skoda krowni. Esimesel hooldusel vaadati auto üle, mille juures viibisin ka ise, aga ei öeldud midagi, et miks põhi ja sillad möga täis on. Aukude puurimis probleemist rääkisin ka krownis, aga öeldi, et uutele autodele ei puurigi nad auke, vaid kasutavad olemaiolevaid. Auto on nüüd aasta vana ja siiani ajab seda vaha igast august välja. Kas ka sellest vahast abi on, seda oskan vastata ehk 15 aasta pärast.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Selle vahaga nad ei koonerda jah.
Kui Tulika ostis partii B7 variante, siis lasti enamus neist seal üle mäkerdada. Neis enamus käis pärast meil tagaluugi sisepindu ja polstreid sellest jamast pesemas. Pole nagu meeldiv, kui kliendi kohvrid laadimise käigus mingi jamaga täis tilgutada, samas nõretasid masinad igast august ja korjasid igast sodi külge, proovi siis valget autot puhtana hoida......
Kui Tulika ostis partii B7 variante, siis lasti enamus neist seal üle mäkerdada. Neis enamus käis pärast meil tagaluugi sisepindu ja polstreid sellest jamast pesemas. Pole nagu meeldiv, kui kliendi kohvrid laadimise käigus mingi jamaga täis tilgutada, samas nõretasid masinad igast august ja korjasid igast sodi külge, proovi siis valget autot puhtana hoida......
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Mul pesulas osadel klientidel ka tehtud selle sama krowni mögaga käivad aeg ajalt pigi pesus ! Ukse vahed on kohutavad ,ükski keemia seda jama maha ka ei võtta nühi nagu tobu neid ! See on kasulik sellisel juhul kui autot ei pese kunagi! Minu arvates see nagu nsv ajal ukse vahed lihtsalt nõretasid tavaotist !
Ja kui küsinud kas aitab ka siis kõik kehitavad õlgu ju siis aitab !





- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Pole korrosioonitõrjet, jama, tehakse korrosioonitõrjet, jama, soolatatakse teid, jama, ei soolatata teid, jälle jama.....
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Veteran
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
TanelP kirjutas:Pole korrosioonitõrjet, jama, tehakse korrosioonitõrjet, jama, soolatatakse teid, jama, ei soolatata teid, jälle jama.....
Kõike head ei saa ju korraga!

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
A mis mõte on kõik õõnsused mingit mõga täis lasta (Mõistlik oleks lasta surts igale detailile. Liitriga oleks mõistlik üks auto teha, mitte aga liiter per detail.), kui tänavalt tulev soola jama enivei sinnani ei küündi. 97% korrosiooni algetest hakkab välispinnast, peale mehaanilist vigastust.
VAG grupil on 12a keregarantii seest välja poole tuleva rooste puhuks. Siiani olen näinud üksikutel juhtudel sellist keissi, kus tõesti on seest välja tulnud rooste auk. Enamus korrosiooni juhtumitest on siiski tingitud kehvasti lahendatud insener tehnilistest lahendustest.
VAG grupil on 12a keregarantii seest välja poole tuleva rooste puhuks. Siiani olen näinud üksikutel juhtudel sellist keissi, kus tõesti on seest välja tulnud rooste auk. Enamus korrosiooni juhtumitest on siiski tingitud kehvasti lahendatud insener tehnilistest lahendustest.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Jussike, see on samas naljakas garantii, kuigi peaks teenindusse minema näitama tagaluuki, millel seestpoolt on rooste tundemärgid olemas, all on väiksed puuraugud, kust pruunikat vett on tulnud seestpoolt. >Segaselt kirjeldatud ja ei saagi kindel olla millest see võib tingitud olla. Sest oletame kui juhtmed mädanevad, siis ei ole see "seestpoolt" garantiil mingit mötet. Ja see seest väljapoole garantii mida tähendab? Et kui 12 aasta jooksul seest väljapoole rooste auku ei puuri, siis kõik okei? Selliseid autosi teeb lada ka.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
See keregarantii on inimeste peibutamiseks - selleks et see ei katkeks ning võimalike probleemidega ikka jutule võetaks pead need 12a esinduses hoolduses ja kere ette näitamises/kontrollis käima ning kõik tekkinud vigastused ka seal likvideerima. Krowni juurde tagasi tulles olen 2 autol lasknud seda teha, tagaluugist tuli veidi määret kuumemate ilmadega välja ja rohkem seda määret ei täheldanud. Lahtised kohad mis üle käiakse (nt. kapoti all) koguvad sodi ja tolmu külge, muud ebameeldivat seal pole. Tehti Pärnu mnt. Krowni esinduses.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
t40 näiteks vabamüügis ka, samas see pihustamine tagaluuki, ustesse natuke raskendatav. Ma ei mäleta kas mul just t40 oli, aga kunagi sai kasutatud ka krowni ja see va roosteuss on parema läbivusega kui see vedelik, et kui sa teatud mõradesse või pragudesse ligi ei saa selle ainega, siis on oodata ikka töötluse läbikukkumist. Aga rehvivahetuse ajal ikka see kõrval ja teatud keredetailid ka nähtaval ja saab üle lasta. Kuumadesse kohtadesse ei julge panna, seal vasemääre, et ta vast kuuma ei pea, aurustub vast ära. Ei viitsi proovida, vasega jääb look ilusam 

-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
olen ka paaril korral mõelnud selle töötluse peale aga ple veel viicinud süvendeda. Nüüd kui siit lugeda reaalseid kogemusi, siis tundub et ei hakka rohkem mõtlemagi 

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Krown korrosiooni töötlus
Mõnda autot olen ikka näinud, mida garantii korras remonditudGTI kirjutas:See keregarantii on inimeste peibutamiseks - selleks et see ei katkeks ning võimalike probleemidega ikka jutule võetaks pead need 12a esinduses hoolduses ja kere ette näitamises/kontrollis käima ning kõik tekkinud vigastused ka seal likvideerima.

Keregarantii on 12 aastat eeldusel et kõik vajalikud kontrollid on esinduses tehtud, tavaliselt tasuta- teostatavaks kontrolliks peab auto kere olema pestud ja puhas. Mõni ei saa sellest isegi aru ja ligases jaanuaris paarutab Järva Jaanist kohale ja siniste silmadega väidab et eile pesi

Teema nagu lastega -kõik teavad õigusi aga kohustused pole teada ja kedagi ei koti ka..... sama pohh on ka garantiimeistritel poolhoolsate autoomanike suksude hooldusraamatuid sirvides

Kuna garantii on vabatahtlik, siis tegelt on see klientide oma vaba voli teostada või mitte. Tean 1 jaapani tootjat kes saadab korrektsetele kuu enne õiget aega meeldetuletuse meilile, apaatsetele helistab.... seega tehakse isegi rohkem kui peaks, et ikka kontrolli tuldaks

- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Krown korrosiooni töötlus
Oktoobris käis b7 passat Tallinna Krownis- tehti täistöötlus.
Märtsis tegin samal masinale piduri-mehhansimide täishoolduse kodus-- huvi pärast võtsin ära ka logarid, et näha kaugele see õli talvega roomanud on:
-- üldmulje oli väga hea- koopad seestpoolt oli ilusasti veel märja õliga koos.
-- passat universaalil on taga "tekstiilist" pehmed logarid. Seal kohas kus tektsiil oli kere vastas, kahjuks survega aetud õli ei jõudnud.
Kuna logarid olid maas, siis Krown T40 aerosooliga sai see viga parandatud ja logarid jälle alla tagasi.
Krowni tõrje jätab kõhualla kaitsekihi, mis tõesti kaitseb masinat talvel kloriidide eest. Kui tahad ideaalset lahendust, siis pead logarid ja suuremd põhjakaitsed passati alt eelenvalt maha kruttima. Siis on 100% kindel et korrosioonitõrje spetsialist saab katta kõik soolaga kokkupuutuvad kerepinnad põhja all.
Plaanin enda B7 alltracki ka kuival kevadperioodil sinna järjekorda seada.
//Olzz
Märtsis tegin samal masinale piduri-mehhansimide täishoolduse kodus-- huvi pärast võtsin ära ka logarid, et näha kaugele see õli talvega roomanud on:
-- üldmulje oli väga hea- koopad seestpoolt oli ilusasti veel märja õliga koos.
-- passat universaalil on taga "tekstiilist" pehmed logarid. Seal kohas kus tektsiil oli kere vastas, kahjuks survega aetud õli ei jõudnud.
Kuna logarid olid maas, siis Krown T40 aerosooliga sai see viga parandatud ja logarid jälle alla tagasi.
Krowni tõrje jätab kõhualla kaitsekihi, mis tõesti kaitseb masinat talvel kloriidide eest. Kui tahad ideaalset lahendust, siis pead logarid ja suuremd põhjakaitsed passati alt eelenvalt maha kruttima. Siis on 100% kindel et korrosioonitõrje spetsialist saab katta kõik soolaga kokkupuutuvad kerepinnad põhja all.
Plaanin enda B7 alltracki ka kuival kevadperioodil sinna järjekorda seada.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- xen0n
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Krown korrosiooni töötlus
Sai ka detsembris nissanile see värk tehtud.
Muidu tundub tore, aga see möga voolab välja küll igaltpoolt. Kapoti all ei klaasipesuvett valadagi ilma kinnasteta, muidu igatepidi seda õli ise ka täis.
Muidu tundub tore, aga see möga voolab välja küll igaltpoolt. Kapoti all ei klaasipesuvett valadagi ilma kinnasteta, muidu igatepidi seda õli ise ka täis.