Tutvustaks ka lõpuks natuke enda pühapäeva vurri.
Kunagi ammu ammu, kui sain juhiload uhkelt kätte siis esimeks autoks oli 82a Scirocco. Vist jäi pisik külge.
Olnud vaikselt ikka hoidnud kuulutustel silma peal siis see aasta see päev saabus, kui lõpuks sai üks rocco taas koju veetud. Peamine eeldus oli, et kere oleks võimalikult korras, nendele ei ole enam just väga kere juppe leida.
Igatahes koju sõitis ta omal jõul.
Kapoti all vanakooli 1.8 8v, mis just eriti heas seisukorras pole aga see polnud ostul oluline sest sinna ta loodetavasti kauaks ei jää.

Esialgne kiire ülevaatus tehtud siis selgus, et polegi väga viga, oli palju puhastamist, määrimist, seadistamist (coilid olid all ikka päris suvalt seadistatud) ja saigi pidurdama ja vedrutama nagu peaks.
Sisemus on muidu tips tops peale paari aga.
Laepolster oli ikka vääääääga rõvedalt must. Seda sai terve nädalavahetus nühitud (Meguirase nahahooldus vahend oli päästeingel) ja sai taas valgeks. Päikesesirmid kahjuks päästmist ei kannatanud, seest puruks. Need teeb sõber Saduslsepp24's uued.
Esiistmed riidelt korras aga poroloon ära istutud.
Siit foorumist sai õnneks Corrado istmed leitud. Igaviku keldris seisnud, et sai taas üks nädalavahetus nühkimisega veedetud.


Ebayst sai tellitud uus käigukanginupp


Katuseluugil oli nagu keegi otsas elanud ja süsteemi kõveraks väänanud. Roccole just igal pool ei vedele katuseluugi juppe. UK rocco foorumist sain õnneks terve luugi komplekti, et saab tööle. Luugi enda peab saatma värvimisele, katuse ääre vastu ära kraapinud. Ja luugi polstri osa on "mega" äge, sellele ka sõber Sadulsepp24's teeb uue katte.
Luugi jaoks leidsin netist suurepärase täpse hooldusjuhendi, koos piltidega.

Polster luugil siis selline


Piduritega oli keegi nalja teinud...

Sai kogu jama maha võetud ja matt mustaks tehtud.

Kuna coilid olid olnud kuidas iganes siis esi logaritesse sõid rehvid sisse parajad augud, neid veel lapin aga saab asja.
Veljed näisid korras kuniks puhtaks nühkisin. Ühel oli päris kole mõra. Sai need Silver Penu kätte viidud vuntsimisele, saab korda ja ilusaks. Rehvid olid ka "super" olukorras, esiteks vanemad kui 10a jaa riideni kulunud sisekülgedest. Uued rehvid ootavad juba värskendatud velgi.
Mootoriplaaniks tuli 1.8t golf 4 pealt. Plaan oli vahva aga leida seda oli paras seiklus. Uk-st sain ühe kätte.
Nii aluse peal ta saabus, koos juhtmete, aju jms pappkastis.

Igavusest sai kaas maha võetud ja nats puhastatud.

Seest lõpptulemus.

Pealt sai ka nats hõõrutud karukeelega.

Edasi läks mootor mehaaniku kätte lammutamisele ja värskendamisele. Pöidlad pihku, et head uudised aint tuleks

Uus mootor tahab ka kinnitusi, tugesi. Sai tellitud esiotsale lisatugi (custom made sellele swapile ja puha). Aga see pulk tuli juba ette roostes, et sai õues nats liivaga mängitud ja pulbrist läbi lastud.

Muud mootorikinnitused peaks sobima...peale ühe. Selle sain saksast, taas custom made just sellele mootori swapile. Sai kohe samast kohast ka short shifter võetud.

Uue mootoriga võiks ka salongis lisavidinaid olla, sai ebayst audi coupe lisanäidikud ja turborõhu kell tellitud.

Keskkonsooli lahti võtsin siis oli nats meel mõru

3 voolu all olevat lahtist juhet vedeles.

Laenasin sõbra käest vahva raamatu:

Sai uute kellade juhtmed ilusti uued ja korda.

Esimene proovipaigaldus.

Makk oli ka suht "augu täide" ja valgustuse värvus ei sobinud näidikutega siis sai uus toodud.

Kellad paigas, juhtmed veetud. Tips tops.

Uute näidikute andurid saabusid ka kohe järgmisel päeval.

Uus mootor tahab ka uut väljalaset. Uk foorumirahvas aitas leida best bang for buck lahendused, koos custom downpipe'ga.
Jetexi 2.5" Qpengi downpipe.

Logod autol olid ka eelmiste omanike poolt pintslit tunda saanud. Õnneks ebay aitas.

Uued sildid küljes.

Pakiruumis oli vist veetud savi...ilgelt ökane kõik. Küljekatted maha ja pessu.
Vann ja aurupesur


Vaip oli ka mitte päästmise vääriline, sai sõber sadulseppa taas nuiatud. Sain just paraja tüki nn jääki


Veel mürasummutus pakiruumi põhja ja pudinad paika tagasi. Saab hea vast.
Mis turbokas see on, kui ei vilista


Edasi ootan mootori ülevaadet mehaanikult. Siis vaja jooksvalt lahendada jahutuse teema ja torudemajandus. Elektriga peaks olema suht ok, leidsin päris korralike juhendeid ja valmis abimehi.
"Rocco goes turbo" plaan kevadeks korda ja sõitma saada
