Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kuna infot DSG ja sellega seonduva õlivahetusega on internetis, k.a. siin foorumis palju ning hulgaliselt on info väär siis proovin kokkuvõtvalt teha väikse infotabeli.
Järjestan käigukastid ajaliselt ilmumise järgi. DSG tööpõhimõtet selgitama ei hakka.
Kastitüübikood: DQ250
Varuosa prefix: 02E/0D9
Väändetaluvus: 350Nm
Kasutusele tuli 2003
Esimene auto, mis seda kasutas oli VW Golf MK4 R32. Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 6.
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 60 000km tagant koos filtriga.
Õli sisestakse altpoolt kasutades erilist adapterit. Temperatuuri saabudes lastakse üleliigsel õlil välja voolata. - Esimestel käigukastidel oli kontrollava. hilisematel kasutakse ülevoolu tehnikat.
Varuosad:
Õli 1L - G 052182A2, vajalik kogus koos ületäitmisega umbes 6L.
Filter - 02E305051C
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Kastitüübikood: DQ200
Varuosa prefix: 0AM/0CW
Väändetaluvus: 250Nm /// Uuendatud 02.04.18 15:00
Aastal 2008 turule tulnud väiksema väändega autodes. Mõnedel autodel piirati ka väänet, et adapteerida antud kast, näiteks 1.8TSI.
Mehhatronika eraldiseisev muust kastist.
Kasutab kahte kuivsidurit. Käikude arv 7.
Hooldus:
Hooldusvälp puudub. Soovitatav samas vahetada vähemalt mehhaanilise poole peal õli iga 100 000km läbimisel.
Kontrollava puudub ja õli tuleb enne täitmist eelmõõta.
Varuosad:
Mehhatroonika õli 1L - G 004000M2, kogus täpsusta remondimanuaalist
Mehhatroonika õli tühjenduspolt - N 90414203
Käigukasti mehhaanika õli 1L - G 052512A2, kogus täpsusta remondimanuaalist
Mehhanilise osa tühjenduspolt - N 10037105
Seib poldile - N 0438092
Kastitüübikood: DQ500
Varuosa prefix: 0BT / 0BH/0DL
Väändetaluvus: 600Nm
Algselt kasutusel 2010 Transporteris/Multivanis, hiljem ka Tiguanis.
Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 7
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 60 000km järel, õlifilter on eluaegne.
Õlivahetuse käigus tuleb jälgida erilist protseduuri, et kätte saada kogu vahetusele kuuluv õli. Käigukasti 7,5 liitirist vahetatakse umbes 6 liitrit.
Varuosad:
Õli 1L - G 052182A2, vajalik kogus umbes 6L
Filter - 0BH325183B, pole ettenähtud ametlikus hooldusintervallis.
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Õliava tihend 2 - N 0138132
Õliava polt 2 - N 10637901
Kastitüübikood: DQ380/81
Varuosa prefix: 0GC
Väändetaluvus: 420Nm
Kasutusel uuemates MQB autodes, kus vääne pole piisavalt suur õigustamaks DQ500 käigukasti kasutust.
Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 7.
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 120 000km järel, õlifilter on eluaegne.
Õlivahetuse käigus tuleb jälgida erilist protseduuri, et kätte saada kogu vahetusele kuuluv õli. Käigukasti 7,5 liitirist vahetatakse umbes 6 liitrit.
Varuosad:
Õli 1L - G 055529A2, vajalik kogus umbes 6L
Filter - 0GC325183, pole ettenähtud ametlikus hooldusintervallis.
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Õliava polt koos tihendiga 2 - N 90965401
Antud valikust on hetkel puudu käigukastid 0CG, mis on 0AM käigukasti edasiarendus hübriidsõitukites(Jetta Hybrid) ja 0DD(Golf GTE).
Antud infot peaks arvesatama informatiivsena ning võib sisaldada vigu. Alati konsulteeri oma autot remontiva kohaga ning kasuta remondijuhendeid ning varuosi vastavalt VIN koodile.
Järjestan käigukastid ajaliselt ilmumise järgi. DSG tööpõhimõtet selgitama ei hakka.
Kastitüübikood: DQ250
Varuosa prefix: 02E/0D9
Väändetaluvus: 350Nm
Kasutusele tuli 2003
Esimene auto, mis seda kasutas oli VW Golf MK4 R32. Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 6.
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 60 000km tagant koos filtriga.
Õli sisestakse altpoolt kasutades erilist adapterit. Temperatuuri saabudes lastakse üleliigsel õlil välja voolata. - Esimestel käigukastidel oli kontrollava. hilisematel kasutakse ülevoolu tehnikat.
Varuosad:
Õli 1L - G 052182A2, vajalik kogus koos ületäitmisega umbes 6L.
Filter - 02E305051C
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Kastitüübikood: DQ200
Varuosa prefix: 0AM/0CW
Väändetaluvus: 250Nm /// Uuendatud 02.04.18 15:00
Aastal 2008 turule tulnud väiksema väändega autodes. Mõnedel autodel piirati ka väänet, et adapteerida antud kast, näiteks 1.8TSI.
Mehhatronika eraldiseisev muust kastist.
Kasutab kahte kuivsidurit. Käikude arv 7.
Hooldus:
Hooldusvälp puudub. Soovitatav samas vahetada vähemalt mehhaanilise poole peal õli iga 100 000km läbimisel.
Kontrollava puudub ja õli tuleb enne täitmist eelmõõta.
Varuosad:
Mehhatroonika õli 1L - G 004000M2, kogus täpsusta remondimanuaalist
Mehhatroonika õli tühjenduspolt - N 90414203
Käigukasti mehhaanika õli 1L - G 052512A2, kogus täpsusta remondimanuaalist
Mehhanilise osa tühjenduspolt - N 10037105
Seib poldile - N 0438092
Kastitüübikood: DQ500
Varuosa prefix: 0BT / 0BH/0DL
Väändetaluvus: 600Nm
Algselt kasutusel 2010 Transporteris/Multivanis, hiljem ka Tiguanis.
Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 7
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 60 000km järel, õlifilter on eluaegne.
Õlivahetuse käigus tuleb jälgida erilist protseduuri, et kätte saada kogu vahetusele kuuluv õli. Käigukasti 7,5 liitirist vahetatakse umbes 6 liitrit.
Varuosad:
Õli 1L - G 052182A2, vajalik kogus umbes 6L
Filter - 0BH325183B, pole ettenähtud ametlikus hooldusintervallis.
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Õliava tihend 2 - N 0138132
Õliava polt 2 - N 10637901
Kastitüübikood: DQ380/81
Varuosa prefix: 0GC
Väändetaluvus: 420Nm
Kasutusel uuemates MQB autodes, kus vääne pole piisavalt suur õigustamaks DQ500 käigukasti kasutust.
Kasutab kahte märgsidurit. Käikude arv 7.
Õli sidurites ja käigukastis ühine.
Hooldus:
Õlivahetus iga 120 000km järel, õlifilter on eluaegne.
Õlivahetuse käigus tuleb jälgida erilist protseduuri, et kätte saada kogu vahetusele kuuluv õli. Käigukasti 7,5 liitirist vahetatakse umbes 6 liitrit.
Varuosad:
Õli 1L - G 055529A2, vajalik kogus umbes 6L
Filter - 0GC325183, pole ettenähtud ametlikus hooldusintervallis.
Filtritihend - N 91084501
Õliava tihend - N 0438092
Õliava polt - N 90215404
Õliava polt koos tihendiga 2 - N 90965401
Antud valikust on hetkel puudu käigukastid 0CG, mis on 0AM käigukasti edasiarendus hübriidsõitukites(Jetta Hybrid) ja 0DD(Golf GTE).
Antud infot peaks arvesatama informatiivsena ning võib sisaldada vigu. Alati konsulteeri oma autot remontiva kohaga ning kasuta remondijuhendeid ning varuosi vastavalt VIN koodile.
Viimati muutis R36, 02 Apr 2019, 13:55, muudetud 5 korda kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
DQ500 peaks olema suht pommikindel kast, mis on kasutuses ka Passat B8 176kw biturbos
Väikeste modifikatsioonidega kannatab kuuldavasti kuni 1000Nm.

-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Mingitel andmetel võiks DQ200 ka vabalt 250NM taluda. Vähemalt minu masin on tehasest sellises kombinatsioonis tulnud.
psiiaaaooooo
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Mis masin, mis mootor, mis käigukasti kood?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kõige lihtsam on ikkagi küsida järgi esindusest kas peab või ei pea?
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Mootoril CJSA on vääne piiratud 250 peale. Mootoril CJSB, mis on sama mootor kuid tarkvaraliselt suurendatud väändega, on väänet 280Nm.
{Ilmselt on tegu uuendatud 0GW väändetaluvusega.}
///
Uuendasin infot. Siiski kannatab 0AM 250Nm.
Viimati muutis R36, 02 Apr 2019, 14:00, muudetud 5 korda kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
See sobib lihtkasutajale. Entusiast siiski tahab teada spetsifikatsioone ja reaalset kasutuskogemust.vredestein kirjutas: ↑02 Apr 2019, 13:24 Kõige lihtsam on ikkagi küsida järgi esindusest kas peab või ei pea?
► Näita Spoilerit
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
4Gen haldex oli viimane millel filtrit vahetada. ja ütleme nii, et 4g on suht vana kaa juba
Viimati muutis vredestein, 02 Apr 2019, 16:54, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 12 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
R36 kirjutas: ↑02 Apr 2019, 13:47See sobib lihtkasutajale. Entusiast siiski tahab teada spetsifikatsioone ja reaalset kasutuskogemust.vredestein kirjutas: ↑02 Apr 2019, 13:24 Kõige lihtsam on ikkagi küsida järgi esindusest kas peab või ei pea?
► Näita Spoilerit
Lisasin illustreeriva pildikese minu auto ummistunud haldexi filtrist
Jah sain ka uue pumba osta
- evald112
- Huviline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
- Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
- Asukoht: Kadrina
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Väga hea list ja puha, aga kui DQ250 kasti Väändetaluvus on ca 350NM, siis kuidas nendel Chippidega vendadel kastid koos püsivad veel?
..

Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Sest vääne on piiratud tarkvaraliselt. Softiga saab selle väände limiteerija eemaldada. DQ250 originaal sidurid peavad ~500-600Nm välja enne kui libisema hakkavad.
- evald112
- Huviline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Mul sama küsimus. Stockis juba 350Nm. Ja väändepiiraja käigukastis peaks olema 399Nm peal stockis.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Uuematel need tõstetud juba jah 400 peale. Aga vaata vastust mu eelnevast postitusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kui palju sealt mootorist reaalselt kätte saab et dsg ja haldex vastu peaksid?Jaanuseonu kirjutas: ↑02 Apr 2019, 12:37 DQ500 peaks olema suht pommikindel kast, mis on kasutuses ka Passat B8 176kw biturbosVäikeste modifikatsioonidega kannatab kuuldavasti kuni 1000Nm.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
- Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
- Asukoht: Tartu
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kas on reaalselt olemas ka hooldusvabasid DSG kaste? Møller ütles, et minu B8 kast on hooldusvaba? Tasub seda reaalselt uskuda?? Kus seda käigukasti koodi üldse leiab? Mis targemad foorumlased selle hooldusvaba kohta ütlevad ?
Pilt hooldusraamatust, äkki siin mingi kood?:

Pilt hooldusraamatust, äkki siin mingi kood?:

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kast on DQ200, lugeda saab ülevaltpootl.tsaar100 kirjutas: ↑13 Veebr 2020, 23:09 Kas on reaalselt olemas ka hooldusvabasid DSG kaste? Møller ütles, et minu B8 kast on hooldusvaba? Tasub seda reaalselt uskuda?? Kus seda käigukasti koodi üldse leiab? Mis targemad foorumlased selle hooldusvaba kohta ütlevad ?
Pilt hooldusraamatust, äkki siin mingi kood?:► Näita Spoilerit
Sisuliselt on tegu manuaal käigukastiga, ega sellel ju ei vahetatagi õli enne kui mured tekivad.

Viimati muutis R36, 13 Veebr 2020, 23:39, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kui soovid, siis Møller vahetab ikka. Olen DQ200 metallipurust 240k sõitnud kasti parandanud, praegusel vahetasin 160k pealt profülaktika mõttes. Võibolla on kasu, võibolla mitte, eks tulevik näitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Kas DSG kastid (eriti huvitab DQ500) tahavad peale õlivahetust ka mingisugust adaptsiooni või selgitust, et uus õli sisse läks?
elu on nautimiseks
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Hei!
Kuidas ma teda saaksin, mis kast autol küljes on?
150 000 kellal ees, äkki oleks mõistlik probleeme ennetada ja õli ära vahetada?
Kuidas ma teda saaksin, mis kast autol küljes on?
150 000 kellal ees, äkki oleks mõistlik probleeme ennetada ja õli ära vahetada?
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 14 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
VIN-kood ja teha päring. Või paned aasta, mudeli, mootoritüübi enda küsimusele juurde ja mõni tulistab sulle puusalt, mis kast sul autol on.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Lihtsuse mõttes võib üldistada, et kõik ajakohased VAG mootorid litraažiga kuni 1.8 on 7se kuivsiduriga ja sealt edasi märgsiduriga, millele iga 60k tagant pakutakse hoolduse ajal õlivahetust nii kui nii.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
- Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
- Asukoht: Tartu
Volkswagen DSG-d ja õlivahetus.
Mis dsg kast sellel autol võiks olla https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3560888 ? 7 käiguline kuivsiduriga? Kuidas selline automaatkastiga väikekaubik haagise vedamisse suhtub? Liiga kasti ei lõhu? Haagist ei veaks igapäevaselt, aga vahel ikka vaja! Vabandust, kui vales teemas!