VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Tere kõik!
Oman VW Golf MK3 mis varasemalt oli 1.8 55kW monopritse mootoriga ja sai soetatud doonor mille pealt sai ümber tõstetud koos käigukasti ja mootorijuhtmestikuga 2E 85kW 8v mootor(hooldasin mootori vana kere vahel ära ja seal töötas kõik) aga sellega ilmnes ka probleem, et süüte sissekeeramisel hakkavad kütusepihustid lõputult kütust mootorisse pihustama ja pump jääb ka tööle kuniks süüde välja keeratakse. Kütusepump on ka doonorilt pärit 85kW oma. Kas on siin kedagi kes oskaks suunata mind lahenduseni, et autot oleks võimalik käivitada?
Lugupidamisega!
Oman VW Golf MK3 mis varasemalt oli 1.8 55kW monopritse mootoriga ja sai soetatud doonor mille pealt sai ümber tõstetud koos käigukasti ja mootorijuhtmestikuga 2E 85kW 8v mootor(hooldasin mootori vana kere vahel ära ja seal töötas kõik) aga sellega ilmnes ka probleem, et süüte sissekeeramisel hakkavad kütusepihustid lõputult kütust mootorisse pihustama ja pump jääb ka tööle kuniks süüde välja keeratakse. Kütusepump on ka doonorilt pärit 85kW oma. Kas on siin kedagi kes oskaks suunata mind lahenduseni, et autot oleks võimalik käivitada?
Lugupidamisega!
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Tõstatan teemat veel, ehk on siin foorumis keegi inimene Tallinna piirkonnas kes oleks miski raha eest nõus asja üle vaatama ja tunneb asja väga hästi. Võite ka pakkuda kontakte kellega ühendust võtta, endal on mõistus täielikult otsas ja ei oska enam kuskilt mingit abi leida selle probleemiga.
Aitäh.
Aitäh.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Puudulik maandus mootoril/mootori juhtmestikul näiteks, aju selle pärast läbi küpsetatud ehk? Võid kirjutada pm, kui aega leian võin pilgu peale visata mingiaeg.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Probleem oli selles, et kaitsmekarbi pea miinus juhe oli plussi veetud, mootori aju toide miinuses. Kaitsmekarbis sai juhtmed ringi tõstetud. Lühise tõttu oli ka sulanud kütusepumba relee ja mootori aju maha põlenud. Omanik laadis aku täis ja tõstis jagajal kaane õiget pidi ja töötab nii nagu peab.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Väärt tagasiside.
Küsimus tekib, et kui kaitsmekarbi mass oli plussis, siis kuidas sai kogu ülejäänud auto elektroonika oma tööd teha? Ilmselt väga ei saanud, aga miskipärast teemaalgataja seda ei maininud.
Küsimus tekib, et kui kaitsmekarbi mass oli plussis, siis kuidas sai kogu ülejäänud auto elektroonika oma tööd teha? Ilmselt väga ei saanud, aga miskipärast teemaalgataja seda ei maininud.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Tõenäoliselt seal midagi muud väga ei proovitud, elekter oli kellegi teise poolt tehtud jne. Viga tuli sisse kaitsmekarbi vahetusel mida poleks vaja teha olnud.
VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem
Suured tänud kasutajale CD-R probleemile koheselt lahenduse leidmisel!
Ma ei osanud süveneda sellesse, et isegi armatuuris ükski tuli põlema ei hakanud ja elekter on minujaoks väga võõras asi.
Selgus ka, et mul ei ole mitte 2E mootor vaid ADY.
Igaljuhul jah, kui kellegil vedeleb ADY mootorile Siemensi aju (037 906 025A [võib olla ka B]) siis võib märku anda.
Ma ei osanud süveneda sellesse, et isegi armatuuris ükski tuli põlema ei hakanud ja elekter on minujaoks väga võõras asi.
Selgus ka, et mul ei ole mitte 2E mootor vaid ADY.
Igaljuhul jah, kui kellegil vedeleb ADY mootorile Siemensi aju (037 906 025A [võib olla ka B]) siis võib märku anda.