
Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
Harjud ära ja hakkad kiitma. Osta äraMahno kirjutas: ↑17 Mai 2019, 19:04 Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud.
Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
Ei ole küll täheldanud, et acc kõvasti pidureid kulutaks selle viie aasta jooksul mis ma seda kasutanud olen. Ja ei ole acc midagi nii rumal. Suudab päris pika distantsi pealt takistuse ära tuvastada ja aegsasti reageerida, lisaks saab aru kui takistus liigub eest ära(vahetab rida). Kui tõesti nii vastumeelt on tehnika areng, siis saab acc-d kasutada samamoodi nagu tavalist püsikat. Distants kõige lühema peale ja klõpsad ise nupust kinni kui kellelegi järele jõuad.
ACC ei oska liiklust lugeda. On olukordi, kus CC'ga sõites saaks rahulikult mitte midagi tegemata sõita, ACC kukub pidurdama.karlj. kirjutas: ↑18 Mai 2019, 09:09 Ja ei ole acc midagi nii rumal. Suudab päris pika distantsi pealt takistuse ära tuvastada ja aegsasti reageerida, lisaks saab aru kui takistus liigub eest ära(vahetab rida). Kui tõesti nii vastumeelt on tehnika areng, siis saab acc-d kasutada samamoodi nagu tavalist püsikat. Distants kõige lühema peale ja klõpsad ise nupust kinni kui kellelegi järele jõuad.
No k*rt küll, mida juttu? Pole kõigil VAG-idel sellist lahendust (Audil mul küll mitte näiteks, tahan kasutan vaid Cc-d või kangi liigutades aktiveerub kohe automaatselt ka ACC) ja no on mugav ju? Oli nii Jeep GC-l, kui pragusel Q7-l. Ja no mis häda on sellega, kui eessõitev auto teeb pööret ja ACC rakendub? Annad varbaga gaasi ja kõik ok.Elevant kirjutas: ↑17 Mai 2019, 23:21On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
VAG lähenes sellele asjale selles osas nõmedalt, et ACC'st ei saa CC peale minna, saaks kasutada teda ka CC režiimis, siis ilmselt ei oleks ka teema algatajal soovi sellest lahti saada.
Q7'mega, millel ACC ei ole sõitnud, võimalik tõesti, et saab. A6'l nt ei saanud. Minu jaoks ei ole ACC mugav, naine mul samas näiteks kiidab, talle meeldib.TiitRE kirjutas: ↑18 Mai 2019, 21:17No k*rt küll, mida juttu? Pole kõigil VAG-idel sellist lahendust (Audil mul küll mitte näiteks, tahan kasutan vaid Cc-d või kangi liigutades aktiveerub kohe automaatselt ka ACC) ja no on mugav ju? Oli nii Jeep GC-l, kui pragusel Q7-l. Ja no mis häda on sellega, kui eessõitev auto teeb pööret ja ACC rakendub? Annad varbaga gaasi ja kõik ok.Elevant kirjutas: ↑17 Mai 2019, 23:21On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
VAG lähenes sellele asjale selles osas nõmedalt, et ACC'st ei saa CC peale minna, saaks kasutada teda ka CC režiimis, siis ilmselt ei oleks ka teema algatajal soovi sellest lahti saada.
Tundub suht selline lambikas ja pseudokas mure.
ACC'd ei muudeta kohustuslikuks, front assist või siis hädapidurdussüsteem, aga küll. 2015a'st on viimane veoaautodel kohustuslik, aga kuna toimib sama radari alt, mis ACC, siis on enamus nendel autodel ka ACC olemas. Veoautodel saab siiski valida ACC ja CC režiimide vahel.
Minu puhul siis poleks ju nt ACC'st sittagi kasu, ma linnavahel ei kasuta üldse püsikat, kuna seal nii palju asju, mida vaja ise jälgida.
Audil, kui kang on teatud asendis, siis on kohe käivitusel ACC vaikimisi aktiveeritud, pole vaja midagi eraldi näppida. Kui ACC-d ei soovi, siis peab kang olema teises asendis ja ja tavapüsikas rakendub vaid nupule vajutusega,
Kuule, aga osta trendline golf, sellel tavaline püsikas(uue nimega 45comfort)Mahno kirjutas: ↑17 Mai 2019, 19:04 Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud.
Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Kindlasti on. Le vw freaks näiteks.Mahno kirjutas: ↑17 Mai 2019, 19:04 Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud.
Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?