Tere.
Mure selline, et õlituli läheb autol põlema kui õues on +18 kraadi või üle selle. Ühtlaselt sooja ilmaga sõites kindla kiirusega õlituli kustub, aga kui uuesti gaasi anda lööb ta selle kohe uuesti põlema, mis on igati häiriv. Jahedamate ilmadega seda tulukese probleemi ei ole.
Sai autole tehtud ka diagnostika, kuid see ei näidanud mitte mingit veakoodi ega viga, et midagi valesti oleks.
Seega kas keegi oskab pakkuda, mis võib sellist probleemi tekitada, või on kellelgi esinenud sarnast probleemi?
Autoks on siis 98 aasta passat 1.6 74kw mootor, bensiin
Ette tänades
Riivo
Passat B5 õlitule probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat B5 õlitule probleem
Õlisurve tuleb meh. kellaga ära mõõta, samuti teha õlivahetus kui seda pole ammu tehtud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat B5 õlitule probleem
Kas enne õlivahetust oli kõik korras? Mis õli sisse läks?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Passat B5 õlitule probleem
Pigem mis filter pandi(?) Üldiselt peabki häiriv olema ehk õlirõhk on vaja mõõta (asap!) mitte sellise veaga autot kasutada ja foorumis kurta.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012