Passat ei lähe esimese korraga käima
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat ei lähe esimese korraga käima
Auto ei lähe külma mootoriga esimese korraga keerates käima. Teise korraga läheb kohe poolest pöördest käima ja edasipidigi käivitades on asi ok. Hiljuti sai vahetatud nukkvõll, hammasrihma komplekt ning geneka rihm. Enne seda läks auto esimese korraga käima ja justkui hüppas käima. 1.9 77 kw
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Ilmselt seotud asi viimaste töödega - mõistlik minna sinna tagasi ning lasta pritsenäidud ning nuka ajastus üle kontrollida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Passat ei lähe esimese korraga käima
mine lase kohe ülevaadata, muidu kui poole aasta pärast lähed, siis saadetakse sind viisakalt uksest välja selle jutuga, et peale remonti hakkasid jamad.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Lasin üle vaadata, kontrolliti nuka ajastust, kõik okei. Soovitati pihustiseibid ära vahetada - tehtud. Peale seda on hakanud käivitusel valget suitsu viskama, aga vaid juhul kui läheb pikemalt käima.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Ei, nüüd külmaga on asjad hullemaks läinud. Uuel nädalal läheb remonti, eks siis selgub.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Hoia siis meid kogukonda ka kursis.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Käis remondis viga ei leitud, samuti ei näidanud diagnost ühtegi viga. Müstika 
Passat ei lähe esimese korraga käima
Kas sul kúùnlad kòik ikka okei, ja mis pihustite nàidud on?
Kui seibe vahetasid, kas kraapisid pòhjasid ja vahetasid ka pihustite tihendid ning reguleerisid pihustid?
Kui seibe vahetasid, kas kraapisid pòhjasid ja vahetasid ka pihustite tihendid ning reguleerisid pihustid?
Viimati muutis s0ldaT, 08 Nov 2019, 08:24, muudetud 1 kord kokku.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Mul sarnane teema boraga, täiesti haige auto. Väljas +5 läheb laksust käima ja o kraadi juures peab ketrama. Ei oska seal väga teha ka enam midagi
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 14 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Sõbra BMW F11 oli eelmine sügis sama jama, vahetas küünlad ära, probleem kadus. Iga ilmaga poolest pöördest auto käis.
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 25 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Jahutusvedeliku temperatuuri andur?
Teemaalgatajale - ma eriline diisli spets ei ole, agakas ei võiks olla tagasivoolu klapp väsinud?
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm
Passat ei lähe esimese korraga käima
Eelsüüteküünalde kontroll selline elementaarne asi, see tehtud. Samuti tuleb neile vool kenasti peale. Pihustinäidud ka ok, syncro angel või mis ta on kõigub 0,5-1.7, peaks ka ok olema. Kompressioonid olid vist 28 kõigis silindrites. Temp andurit vaatasin nädalavahetusel, kodune maasoojuspumba välistemp ja vcdsiga vaadatud tembi vahe oli vist 3 kraadi. Väga villast ei pane sis see ka
Viimati muutis ermik, 11 Nov 2019, 17:30, muudetud 1 kord kokku.
Passat ei lähe esimese korraga käima
eelsüüteküünlad vahetatud eelmine sügis, tookord töötas ainult 1 ja läks poolest pöördest käima. pihusti näidud korras ja kontrollitud. viga pigem hakkaski nukkvõlli vahetusest, peale õlivahetust kuu hiljem pidin õli juurde lisama. täna -8 läks vaevu käima
Passat ei lähe esimese korraga käima
pommikindel mootor, aga viga ei leia ükski mehaanik, jääb mulje nagu sõidaks eriti haruldase sõidukiga 
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Sai ise mingi 3-4a tagasi ühe 85kw PD passatiga samamoodi maadeldud ja remonditud, aga ega päris heaks ei saanudki asja ja reaalselt ei osanud enam midagi teha seal. Tean et auto käis ka teistes kohtades, kuid samamoodi keegi otsest viga välja ei nuputanud
Kuni temperatuur oli plussis, käivitus poolest pöördest. Nagu paar miinust tuli, tahtis juba pikemat ketramist ning -20 kraadiga päris hullumaja juba, käima sai aga meeletu ketramise peale.
Sai alustuseks kõik küünlad uued peale ning samuti igale küünlale eraldi mõõdetud peale tulevat voolu. Pihustid käisid maas ja stendis, väidetavalt kõik ok. Uued pihustitihendid boschi omad ning pesad korrastatud ja pihustid reguleerituda. Ikka tulemust polnud. Siis sai mõõdetud kompressiooni- oligi 2tk alla normi natuke ning 2tk piiripealsed. Sai plokikaas maha kakutud ning ära remonditud, peale seda silindri surved kõik 4tk 28bar. Kaane remondiga koos vahetatud kõik sinnakuuluvad tihendid, tõukurid, prooviks teine tandempump koos uue tihendiga. Poest uus aku peale, starter käis hoolduses, tulemust ikkagi väga polnud.
Peaks nagu olema väga lihtne auto aga vot korralikult käivituvaks ei ole antud autot siiani saadud ja pole veel jagu saadud, käis tartus diesellandis ja mingites kohtades veel, aga tulemust pole saavutatud
Omaniku enda sõnad olid ka, et kui külmaga hommikul käima ära ketrab, siis ülejäänud päeva peale probleeme pole, edasised käivitused poolest pöördest.

Kuni temperatuur oli plussis, käivitus poolest pöördest. Nagu paar miinust tuli, tahtis juba pikemat ketramist ning -20 kraadiga päris hullumaja juba, käima sai aga meeletu ketramise peale.
Sai alustuseks kõik küünlad uued peale ning samuti igale küünlale eraldi mõõdetud peale tulevat voolu. Pihustid käisid maas ja stendis, väidetavalt kõik ok. Uued pihustitihendid boschi omad ning pesad korrastatud ja pihustid reguleerituda. Ikka tulemust polnud. Siis sai mõõdetud kompressiooni- oligi 2tk alla normi natuke ning 2tk piiripealsed. Sai plokikaas maha kakutud ning ära remonditud, peale seda silindri surved kõik 4tk 28bar. Kaane remondiga koos vahetatud kõik sinnakuuluvad tihendid, tõukurid, prooviks teine tandempump koos uue tihendiga. Poest uus aku peale, starter käis hoolduses, tulemust ikkagi väga polnud.
Peaks nagu olema väga lihtne auto aga vot korralikult käivituvaks ei ole antud autot siiani saadud ja pole veel jagu saadud, käis tartus diesellandis ja mingites kohtades veel, aga tulemust pole saavutatud

Viimati muutis ivorturb12, 01 Dets 2019, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Kõlab nagu kütus vajub alla!ivorturb12 kirjutas: ↑01 Dets 2019, 20:29 Sai ise mingi 3-4a tagasi ühe 85kw PD passatiga samamoodi maadeldud ja remonditud, aga ega päris heaks ei saanudki asja ja reaalselt ei osanud enam midagi teha seal. Tean et auto käis ka teistes kohtades, kuid samamoodi keegi otsest viga välja ei nuputanud![]()
Kuni temperatuur oli plussis, käivitus poolest pöördest. Nagu paar miinust tuli, tahtis juba pikemat ketramist ning -20 kraadiga päris hullumaja juba, käima sai aga meeletu ketramise peale.
Sai alustuseks kõik küünlad uued peale ning samuti igale küünlale eraldi mõõdetud peale tulevat voolu. Pihustid käisid maas ja stendis, väidetavalt kõik ok. Uued pihustitihendid boschi omad ning pesad korrastatud ja pihustid reguleerituda. Ikka tulemust polnud. Siis sai mõõdetud kompressiooni- oligi 2tk alla normi natuke ning 2tk piiripealsed. Sai plokikaas maha kakutud ning ära remonditud, peale seda silindri surved kõik 4tk 28bar. Kaane remondiga koos vahetatud kõik sinnakuuluvad tihendid, tõukurid, prooviks teine tandempump koos uue tihendiga. Poest uus aku peale, starter käis hoolduses, tulemust ikkagi väga polnud.
Peaks nagu olema väga lihtne auto aga vot korralikult käivituvaks ei ole antud autot siiani saadud ja pole veel jagu saadud, käis tartus diesellandis ja mingites kohtades veel, aga tulemust pole saavutatudOmaniku enda sõnad olid ka, et kui külmaga hommikul käima ära ketrab, siis ülejäänud päeva peale probleeme pole, edasised käivitused poolest pöördest.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Jäi eelmises postituses mainimata, et kapoti alla sai pandud ka läbipaistvad kütusevoolikud, niiöelda kütusefiltri ja paagi vahele. Enne pihustitihendite vahetust oli käivitades näha õhumulle liikumas, peale remonti enam mitte. Kui õieti mäletan, sai vist proovitud veel ka seda varianti, et 5liitrine kanister küttega kojameeste juurde, aga väga ei muutunud midagi. Väga huvitav oligi see, et näiteks +1 kraadiga oli veel käivitus väga hea, aga -3ga näiteks juba tunduvalt pikem
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Ega kõiksugu andureid ei hakkanud kahtlustama peale kõike seda?
Et mõni andur ei saa õiget signaali enne käivitamist ja peale käivitust on korras nagu norras kuniks piisavalt ilma vooluta olnud?
Mitte et see tagant järgi midagi muudaks!
Et mõni andur ei saa õiget signaali enne käivitamist ja peale käivitust on korras nagu norras kuniks piisavalt ilma vooluta olnud?
Mitte et see tagant järgi midagi muudaks!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Niipalju kui arvutiga kontrollida andis/oskusi oli, sai tehtud. Kütuse tempi andur sai vist veel mingil põhjusel välja vahetatud.
Polnud tahtmist niiöelda proovimise pärast osta ja kuskilt niisama laenuks polnud võtta, muidu oleks ikkagi huvipärast teise jooksu pihusteid peale pannud. Kerge kahtlus jäi sinna. Paraku ei anna stend ka alati 100% kindlat vastust.
See auto praeguseks olnud ühe omaniku käes ca 7-8aastat ja kogu selle aja pidavat olema see probleem autot kummitanud. Väidetavalt ei lähe ka probleem hullemaks.
Muidugi kui keegi peaks tahtma oma oskused/teadmised proovile panna ning teha see auto iga ilmaga poole pöörde masinaks, siis ilmselt omanik laseks seda hea meelega teha

Aga teemaalgatajal soovitaks panna alustuseks samamoodi läbipaistvad kütusevoolikud vahele. Küllalt on alt lennatud nende pihusti tihendite vahetusega ka nende pesade tõttu!
Viimati muutis ivorturb12, 01 Dets 2019, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Kütuse tagasivajumine ei saaks ju temperatuurist kuidagi sõltuda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Passat ei lähe esimese korraga käima
Aga mida veel kontrollida, mul tunduvad kõik andurid, küünlad jne edasi toimivat aga juba väikese miinusega käivitusjama. Kuna ostsin neliku panin bora müüki, huvilistele olen ausalt ära rääkinud, et miinusega käivitusjama ja sis keegi ei julge osta. Ah jaa mul vahepeal veel mootor ka vahetatud, vanaga oli täpselt sama jama. Vana pealt tulid üle ainult pihustid (mille näidud väga head) ja vaakumpump
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat ei lähe esimese korraga käima
Siin mitu erinevat autot ja erinevad vead võib-olla.
Kui teema autoril algas viga peale nukkvõlli vahetust, siis tuleks sealt viga otsida. Kontrolliti küll üle, aga kuidas, arvuti või rakistega? Viimane variant on õige, esimene on Jumal teab kelle leiutis, midagi ei pea nullis olema seal ja pigem jääb 1.5 miinusesse rakistega pannes. B6 ju veel eraldi teema selle väntvõlli impulssrattaga, vb pole mõtet seal arvutiga üldse neid kraade vaadata. Ennegi on nähtud, et kui panna tehaseseadesse, siis läheb hullemaks, ju on mujal midagi ära soperdatud.
Et välistada kütuse ära vajumine, siis vb panna manomeeter külge ja teha läbi ElsaWin-is olevad testid pumbale/tihenditele, või jätta see hommikuni külge ja jälgida rõhu kasvamist.Enamasti on viga ikkagi tihendites olnud ja iga töökoda pole pidama saanud neid.
Kui teema autoril algas viga peale nukkvõlli vahetust, siis tuleks sealt viga otsida. Kontrolliti küll üle, aga kuidas, arvuti või rakistega? Viimane variant on õige, esimene on Jumal teab kelle leiutis, midagi ei pea nullis olema seal ja pigem jääb 1.5 miinusesse rakistega pannes. B6 ju veel eraldi teema selle väntvõlli impulssrattaga, vb pole mõtet seal arvutiga üldse neid kraade vaadata. Ennegi on nähtud, et kui panna tehaseseadesse, siis läheb hullemaks, ju on mujal midagi ära soperdatud.
Et välistada kütuse ära vajumine, siis vb panna manomeeter külge ja teha läbi ElsaWin-is olevad testid pumbale/tihenditele, või jätta see hommikuni külge ja jälgida rõhu kasvamist.Enamasti on viga ikkagi tihendites olnud ja iga töökoda pole pidama saanud neid.
Viimati muutis teet82, 02 Dets 2019, 22:34, muudetud 2 korda kokku.
Passat ei lähe esimese korraga käima
Viga leitud: käivitamisel aku pinge nö langeb, testiti testriga. Lahendus oleks iga paari nädala tagant ööseks laadija taha panna. Kusjuures mõned kuud tagasi, kui viga hakkas tekkima sai proovitud laadijaga ja see näitas et aku täis.