Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Tere! Mure siis järgmine: golfil mootorituli põleb ja kiirendades üle 3000 pöörde lööb avariisse.
Diagnostika - veakood P0234, 16618 turbo overboost.
Kiirendades aju tahab saada kuni 2,2 bari aga välja annab 2,6.
Geomeetria liigub.
Vaakum on olemas.
Map sensor toimetab aga kahtlust äratas see, et seisva mootoriga on atmosf. 1025 ja anduri näit 1189. Äkki siis rõhu all annabki suuremat näitu?
Äkki kellelgi sama probleem olnud, tahaks kindel olla et asi anduris kuna uus maksab 60€ (anduri puhastamine ei aidanud)
Diagnostika - veakood P0234, 16618 turbo overboost.
Kiirendades aju tahab saada kuni 2,2 bari aga välja annab 2,6.
Geomeetria liigub.
Vaakum on olemas.
Map sensor toimetab aga kahtlust äratas see, et seisva mootoriga on atmosf. 1025 ja anduri näit 1189. Äkki siis rõhu all annabki suuremat näitu?
Äkki kellelgi sama probleem olnud, tahaks kindel olla et asi anduris kuna uus maksab 60€ (anduri puhastamine ei aidanud)
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Overboost viitab pigem ikka sellele, et geomeetria ei liigu piisavalt hästi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Ei hakka sama veakoodiga uut teemat tegema ja loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kuid proua autol tõmbavat vahepeal hinge kinni (uuesti käivitudes jälle ok), vihjaks nagu Silveri kinni tahmanud geomeetriale, samas Ross-Tech pakub sellele veale ka erinevaid lahendusi ka erinevate andurite puhul? Samuti ei löö sel masinal alati hoiatustulesi (spiraali) armatuurile, kuigi jõuetus olemas.
P.S huvitav on see, et nii palju või vähe, kui mina sellega sõitnud olen (ja annan ka ikka ristmikutel gaasi), siis pole mina veel jõuetust kätte saanud, aga ju siis naised üritavad igal kohaltvõtmisega kickdowni teha
VCDS-iga pole jõudnud veel vaadata, kuid OBD11 ei näita näiteks vea puhul vea põhjustanud rõhkusi?
01 Engine
System description: R4 2.0l PPD1.5 G
Software number: 03G906018CE
Software version: 9707
Hardware number: 03G906018CE
Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078
veakoodid:
P0234 - Turbo/Super Charger Overboost Condition Short circuit to B+
Passive
P.S huvitav on see, et nii palju või vähe, kui mina sellega sõitnud olen (ja annan ka ikka ristmikutel gaasi), siis pole mina veel jõuetust kätte saanud, aga ju siis naised üritavad igal kohaltvõtmisega kickdowni teha

VCDS-iga pole jõudnud veel vaadata, kuid OBD11 ei näita näiteks vea puhul vea põhjustanud rõhkusi?
01 Engine
System description: R4 2.0l PPD1.5 G
Software number: 03G906018CE
Software version: 9707
Hardware number: 03G906018CE
Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078
veakoodid:
P0234 - Turbo/Super Charger Overboost Condition Short circuit to B+
Passive
Viimati muutis TiitRE, 09 Juun 2019, 15:57, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Metoodika on vale testimiseks, vaja on anda koormust mootorile, ehk siis kõrge käiguga väikesel kiirusel veeredes gaas põhja. Kohalt põhjagaasiga minekul vahetatakse kiiresti käike ja rõhk ei jõua üles minnagi, võib-olla alates 120km/h läheb avariisse alles. Ja kui on kahtlus tahmanud geomeetrias, siis kõige kiirem ja lihtsam on ikkagi varras küljest võtta ja proovida käega hooba liigutada, ühtegi takistust ei tohi tunda olla seal.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
See, miks naise sõiduga see jõuetus v overboost tuleb, oli lihtsalt mu pakkumine, ega ma ju ei tea, kuidas see seal saavutatakse

-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 24 Juul 2023, 21:29
- Auto: 2008 VW Passat 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Tallinn
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Tere kõigile,
Endal sama mure B6 Passatiga ning maanteel sõites 140 peal viskab samamoodi limp mode ja mootoritule põlema. Viimane kord diagnosti tehes viskas ette p0234 Overboost failure. Õnneks sujus kõik ning üv-lt läks laitmatult läbi ja seal seda probleemi ei juhtunud. Paljud samamoodi väitnud, et asi on geomeetrias. Proovisin ka "Forte plus Turbo Cleanerit" ja madala käiguga kõrgeid pöördeid saavutatud( et ehk lööb geomeetria liikuma). Minu küsimus on järgmine, et kas oskate soovitada veel mingeid lisandeid mida kasutada või kohti/inimesi kes kiirelt ja soodsalt probleemile lahenduse leiavad kuna ausalt öeldes uue turbo ost pole hetkel plaanis
Mootoriks 2.0 tdi
Endal sama mure B6 Passatiga ning maanteel sõites 140 peal viskab samamoodi limp mode ja mootoritule põlema. Viimane kord diagnosti tehes viskas ette p0234 Overboost failure. Õnneks sujus kõik ning üv-lt läks laitmatult läbi ja seal seda probleemi ei juhtunud. Paljud samamoodi väitnud, et asi on geomeetrias. Proovisin ka "Forte plus Turbo Cleanerit" ja madala käiguga kõrgeid pöördeid saavutatud( et ehk lööb geomeetria liikuma). Minu küsimus on järgmine, et kas oskate soovitada veel mingeid lisandeid mida kasutada või kohti/inimesi kes kiirelt ja soodsalt probleemile lahenduse leiavad kuna ausalt öeldes uue turbo ost pole hetkel plaanis

Mootoriks 2.0 tdi
Viimati muutis Sepzzz, 24 Juul 2023, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Kui on kinni siis ei löö seal iseenesest midagi lahti.
Nagu eespool öeldi, siis võta aktuaatori varras otsast ära ja proovi siis liigutada.
Nagu eespool öeldi, siis võta aktuaatori varras otsast ära ja proovi siis liigutada.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Mis põhjusel need geomeetriad sedasi kinni jäävad? Tiksumine kohapeal või lihtsalt madalal pöördel sõitmine? Ma ei mäleta, et mul oleks ühelgi autol kunagi kinni olnud. 
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Kohapeal tikusmine ja ka penskari sõidustiil. Labad on 99% ajast samas asendis ja tahm kittib need pikkamisi sinna kinni.JaanusVambola kirjutas: ↑25 Juul 2023, 07:28 Mis põhjusel need geomeetriad sedasi kinni jäävad? Tiksumine kohapeal või lihtsalt madalal pöördel sõitmine? Ma ei mäleta, et mul oleks ühelgi autol kunagi kinni olnud.![]()
Kui tihemini n-ö torud puhtaks sõita, siis selle toimumise tõenäosus radikaalselt väiksem.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 24 Juul 2023, 21:29
- Auto: 2008 VW Passat 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Tallinn
Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli
Kuna hetkel puudub endal võimalus sellise asja teostamiseks ja asjade maha võtmiseks, siis kas keegi oskab soovitada kohti kus neid geomeetriaid puhastatakse või on keegi ise asjapulk ja tahaks lisaraha teenida, siis võib julgelt postkasti kirjutada.