Tervist .
Tegu siis 2.8 v6 syncro automaadiga . Mure järgmine millest alustada . Kuna sai mõõdetud mootori surveastet ,et ühel pool oli 3es ilusti seal ~10 surveaste .
Aga teisel pool ~2 . Kas plokikaane tihend ? Või kuidas edasi töötada ? !
Tänades
Ardi .
Viimati muutis J.Aru, 26 Juun 2019, 16:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:Pealkirja täpsustatud
Ilmselt mõõtsid siiski kompressiooni. Ajastus paigast/klapid pähe käinud ühel poolel? Ega mootori lahti võtmisest ilmselt ei pääse. Räägi parem eelnev lugu ka ära - kuidas olukord hetkeseisuni jõudis?
Hakkas paar kuud tagasi imelikult vahele jätma . Kui minna andsin vms .Siis tundsin kuidas nagu poob ja siis läheb aga keegi mingit viga ei tuvastand ja mid aaeg edasi läks seda tihedamaks seda puterdamist kuni hetkeni mil lihtsalt jõud kadus ja välja suri ja enam käima.ei läinud .
Nüüd siis seis selline ,et sai mootori pool lahti võetud . plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] käis survestuses . kaas korras . Kaanetihend oli omadega õhtal . Sai kokkulapitud ja ei käivitu . Eks teeb uuesti kompressiooni testi ja vaatab mis näitab .
Klappide pidamist näiteks bensiini vms. vedelikuga ei proovinud? Kui mootor praegu koos on siis võib panna paarkümmend mg õli probleemsetesse silindritesse ja peale seda mõõta, kui surve rõngaste vahelt jooksu paneb siis väidetavalt pidi korraks survet tõstma. Teine võimalus silindrisse surve sisse lasta kui klapid kinni ja kuulata kuhu susiseb.
Viimati muutis J.Aru, 26 Juun 2019, 21:45, muudetud 1 kord kokku.