Mootorituli läks uuesti põlema mõne aja pärast peale kustutamist. Leidsin ühe vea, olin õhufiltri vahetusel vaakumvooliku natuke üles tõmmanud, peale selle vooliku tagasi lükkamist pole nädala jooksul viga tagasit tulnud. Lisasin ka pihustite puhastus kütuselisandit poolele paagile bensiinile.
Kõrge kütusekulu on aga ikka, kas passatil võib näidik valetada?
Lisaks veel tähelepanek mis ilmselt ei ole seotud, aga panen ikka kirja: Peale gaasi tankimis kui sõidan juba CNG pealt hakkab kiirendades kostuma kõrge tirisev ja pinisev heli kütuseluugi suunalt. Pinina tihedus seotud kui kõvasti pedaalile vajutan. Umbes peale 5-10km sõitmist heli probleem kaob. Viimane aasta ei ole enamasti paake üle 19kg saanud, kuigi talvel Viljandist sai 21kg siiski ka sisse.
On kellelgi probleem bensiini kütusekuluga cng masinaga?
Kas gaasiga sõites võib heli põhjustada cng ballooni solenoid klapp?
