Tegemist siis GTE versiooniga , mis kasutab nii bensiini kui elektrit. Paberitejärgi 160kw ja kahjuks esivedu.
Paljude esimene küsimus on " Palju puhtalt elektripeal sõita saab"? : ~50km
Ma mingi eriline romaani kirjutaja pole, aga esmamuljed võrreldes b7-mega on head.
Suur hüpe on juhitavuses, mis on mäekõrgune b8 kasuks.
Varustuslisti pole ausaltöeldes laiali tõmmaud veel aga enamus on olemas, mis on eluks vajalik.
Miinused ka siis.
Uksepolstrid teevad muusikat kuulates häält.
Keyless entry puudub
Mäludega istmeid pole
360 view puudub
Kõige rohkem häirib ikkagi see, et keyless entryt pole

Salongis vaatasin et start stop nupp on konsoolis ja eeldasin automaatselt, et ju siis on keyless entry ka, aga võta näpust emmigi.
Dynaaudio on olemas aga täiesti kasutu lisa kui alla veerandi volüümi uksepapid lõhuvad kõrvakiled ära.
Mingiaeg peaks kaabli järgi panema ja siit sealt näppima, et mida lisada saab ja mida maha võtta.
Tehase toon on taga üsna nõrk ja tagumine ring saab ilmselt uue 10% kile ja esimesed uksed 20%.
Hetkel nagu uus ja igav auto ikka, midagi remontida pole.