1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
- Auto: VW Passat b7 cng
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Tere,
Olen värske 2011 passat cng omanik. Sirvisin veidi foorumit, kuid ei leidnud õiget kohta enda mure jaoks.
Probleem on järgmine, et kui olen juba 1-2 tundi linnaliikluses olnud, hakkab auto puterdama. See ilmneb ainult siis, kui kiirus on väga madal ja hakkan kiirendama või lähen kohapealt minema. Puterdamine kestab mõni sekund ja siis on läinud kuni järgmise korrani. Intensiivsus ja kestvus on igakord pisut erinev. Siiamaani olen seda ainult cng sõites märganud. Vabakäiguga on pöörded pisut alla 1k ning midagi imelikku ei tunne.
Kui auto seisab umbes pool tundi on puterdamine läinud.
Auto on käinud värskelt hoolduses Väikses Wolkaris ning veateateid pole.
Cng klappidega on väike probleem, kuna kahel viimsale tankimisel olen 22kg asemel 19kg paaki mahutanud. Gaznetis aega juba kinni pandud.
Kas kellelgi on midagi taolist juhtunud ja mis lahenduse see leidis?
Olen värske 2011 passat cng omanik. Sirvisin veidi foorumit, kuid ei leidnud õiget kohta enda mure jaoks.
Probleem on järgmine, et kui olen juba 1-2 tundi linnaliikluses olnud, hakkab auto puterdama. See ilmneb ainult siis, kui kiirus on väga madal ja hakkan kiirendama või lähen kohapealt minema. Puterdamine kestab mõni sekund ja siis on läinud kuni järgmise korrani. Intensiivsus ja kestvus on igakord pisut erinev. Siiamaani olen seda ainult cng sõites märganud. Vabakäiguga on pöörded pisut alla 1k ning midagi imelikku ei tunne.
Kui auto seisab umbes pool tundi on puterdamine läinud.
Auto on käinud värskelt hoolduses Väikses Wolkaris ning veateateid pole.
Cng klappidega on väike probleem, kuna kahel viimsale tankimisel olen 22kg asemel 19kg paaki mahutanud. Gaznetis aega juba kinni pandud.
Kas kellelgi on midagi taolist juhtunud ja mis lahenduse see leidis?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
22 vs 19 ei nimetaks ma küll probleemiks. 22 saab sisse ainult ideaaltingimustel, enamasti on 21 maksimum tühjal paagil. Kui on palav ilm või kehv koht tankimiseks, siis hea kui 19gi saad. Olles korduvalt pool Euroopat läbi sõitnud, siis mõnes kohas on isegi peale tankimist näidik ülevalpool kui maksimum.
Puterdamist ühel CNG touranil tekistasid kunagi küünlad. Need võiks proovida ära vahetada, pole väga suur töö.
Puterdamist ühel CNG touranil tekistasid kunagi küünlad. Need võiks proovida ära vahetada, pole väga suur töö.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2158
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Sel väikesed tühikäigu puterdamised tulevad ja lähevad. Küünalde välp on 60000 ja kui pole vahetatud, peaks seda tegema kuna korralikud küünlad on sellele väga olulised.
Paagiklappidega on sul siis probleem kui tühjale paagile sissesurutav kogus on alla 13-14kg. See, et 21-22kg asemel 19kg sisse said on normaalne kuna tankuritel esineb variatsiooni ja alati ei pruugi saada täispaaki. Eriti kui enne sind tankinud liinibuss või prügiauto.
Paagiklappidega on sul siis probleem kui tühjale paagile sissesurutav kogus on alla 13-14kg. See, et 21-22kg asemel 19kg sisse said on normaalne kuna tankuritel esineb variatsiooni ja alati ei pruugi saada täispaaki. Eriti kui enne sind tankinud liinibuss või prügiauto.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
- Auto: VW Passat b7 cng
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Hetkel olen 160k peal, küünlad vahetati 119k peal. Järgmine korraline vahetus peaks olema 180k. Aga vaatan kindlasti üle. Tänud soovituse eest.dellu kirjutas: ↑05 Aug 2019, 10:41 22 vs 19 ei nimetaks ma küll probleemiks. 22 saab sisse ainult ideaaltingimustel, enamasti on 21 maksimum tühjal paagil. Kui on palav ilm või kehv koht tankimiseks, siis hea kui 19gi saad. Olles korduvalt pool Euroopat läbi sõitnud, siis mõnes kohas on isegi peale tankimist näidik ülevalpool kui maksimum.
Puterdamist ühel CNG touranil tekistasid kunagi küünlad. Need võiks proovida ära vahetada, pole väga suur töö.
Kahtlane on lihtaslt, et probleem hakkab pihta, kui olen just linnas 1-2 tundi sõitnud. Maanteel pole märganud. Ühesõnaga probleem ilmneb, kui toimub palju käiguvahetusi ja mootor on 90C juures paar tundi tööd teinud. Tundub, et midagi kapoti all näitab väsimise märke. Loodame, et on küünlad.
Annan kindalsti teada, kui asjale jälile jõuan.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
automaat või manual? äkki hoopis käigukast mängib mäkra?
Aga kui mingile jupile suurem kahtlus külge pandud ja uut osta ei raatsi, siis mul on CNG passat siin juppidena müügis.
Aga kui mingile jupile suurem kahtlus külge pandud ja uut osta ei raatsi, siis mul on CNG passat siin juppidena müügis.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Ise pakuks ka puusalt, et vbla hoopis käigukasti sidurid tekivad seda "puterdamise" tunnet või vibratsiooni. Või teeb ta seda kohapeal seistes ka? 7ne kast nö kuiv ja üsna palju on kuulda olnud nendest linnasõidust klaasistunud siduritest mis just kohaltvõtul vibratsiooni või nõkutamist hakkavad tekitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
- Auto: VW Passat b7 cng
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Automaatkäigukast 7 DSG kuiv. Käigukasti mehhatroonika vahetati ~100k peal. Kohapeal seistes ei värise. Ainult madalal kiirusel või kohapealt mineku ajal natuke puterdab kuni hoo sisse saab. Ja see juhtub ka ainult, siis kui eelnevalt on mootor mõni aeg tööd teinud. Kui auto pisut seisab on kõik jälle hästi mõneks ajaks.
Kui küünal on kehv, siis ta peaks olema konstanselt kehv? Või eksin ma siin?
Ehk ma proovin nüüd gaasi tühjaks sõita ja vaatan, kas bensiiniga on sama jama.
Kui küünal on kehv, siis ta peaks olema konstanselt kehv? Või eksin ma siin?
Ehk ma proovin nüüd gaasi tühjaks sõita ja vaatan, kas bensiiniga on sama jama.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Küünal võib vabalt temperatuurist mängida.
Kui kasutada odavamat küünalt, siis ongi välp 30-40 k. see ka kõige odavam parandada võimalikest riketest.
Kui kasutada odavamat küünalt, siis ongi välp 30-40 k. see ka kõige odavam parandada võimalikest riketest.
Viimati muutis tito, 06 Aug 2019, 05:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
- Auto: VW Passat b7 cng
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Eile proovisin manuaalselt käigud läbi (+ / -) kuni viiendani ja ei olnud mingit puterdamist.
Küünalde kohapealt, kas on cng autodele erinõuded? Mis küünlaid te olete kasutanud ja kas olete rahul?
Küünalde kohapealt, kas on cng autodele erinõuded? Mis küünlaid te olete kasutanud ja kas olete rahul?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2158
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Ainult ühed küünlad on õiged - NGK 91629 / SIZFR6A6D. Hind 10-12€/tk. Saab ka esindusest aga seal need üle kahe korra kallimad

Viimati muutis siLc, 06 Aug 2019, 08:08, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
OEM sama ngk küünal tuleb Prantsusmaalt ja järelturg Aafrika tehasest. Tech keskus on Saksamaal. Kontrollitud kvaliteet PM-des on OEM-il loomulikult kõrgem. Tõenäosus, et OEM on madala kvaliteediga on alla 0,0999% ehk olematu. Järelturu küünlal 50%+.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Tõenäosus võib ju olla kuid statistika garantiijuhtumitega seda teooriat ei kinnita.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Kindlasti kinnitab. Muul juhul istuvad sakslased seni kemmergus kinni kuni lahendus tuleb. 

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Ma olen ngk l küll praaki näinud, oma viga muidugi ei tunnistatud !
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
1,4 ei tea, aga 2,0 denso hea valik ja peab koodi teadma. Ei hakka ehku katsetama mingi ngk-ga. Hind ka kallim Ngk-l. Ja ngk vast bensumootoritele mõeldud. Ja teadagi asi vast ei olegi süüteküünaldes. Ja mahu suhtes paakides, oleneb , kus tangid ka. >Eesti gaasi surve kõige suurem. Seal Alexela tilu-lilu jah oleneb kohast 3 kg pole probleem. Isegi vahel Eesti gaasi omas kõigub see tase, natuke. Aga vene foorumis selle puterdamise kohta võib rohkem lugeda. Mul tuleb sellise jutu peale üks membraan meelde, mis vist gaasi ette andis.... Vabandan, kui jutt ennustusena rohkem.
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
101 905 626 A ja pole mingit sellist densot, bosch jne olemas.
NGK järelturutehaste kvaliteeditase on räbal. Paadimootorite küünlad on liiga kõrge riskiastmega, et merele sellisega minna. Ainult OEM NGK kui muud vastet pole (Mercury jne).
NGK järelturutehaste kvaliteeditase on räbal. Paadimootorite küünlad on liiga kõrge riskiastmega, et merele sellisega minna. Ainult OEM NGK kui muud vastet pole (Mercury jne).
Viimati muutis tlauri, 06 Aug 2019, 21:07, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
- Auto: VW Passat b7 cng
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt
Küünlad vehtatud ja test-sõit tehtud. Probleemi enam ei esinenud. Kasutasin NGK 91629 / SIZFR6A6D küünlaid. Vaatame kuidas vastu peavad. Tänud abi eest!