Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Nimelt on soov Golf III GTI sildadel üle minna 4x100 auguvalemile.
Poolteljed sooviks jätta orginaalid.
Probleem selles, et Golf III ja passati 4x100 rummudel on pooltelje nuut 20/22 hambaga, Golf III GTI-l on aga 36 hambaga.
Siit ka küsimus, et kas oskate soovitada 4x100 rummu, mille pooltelje nuut oleks 36 hammast.
Üheks lahenduseks on ka pooltelje ots ära vahetada, kuid selle jätaks tagavara plaaniks, sest suviti kasutaks 5x100 ja suuremaid pidureid (280mm), talviti 4x100 ja väiksemaid pidureid (256mm). Nii piisaks ainult käändmike vahetusest koos kelkude ja ketastega. Iga kord pooltelje otsi ei sooviks vahetada.
Tervitades,
Martti
Poolteljed sooviks jätta orginaalid.
Probleem selles, et Golf III ja passati 4x100 rummudel on pooltelje nuut 20/22 hambaga, Golf III GTI-l on aga 36 hambaga.
Siit ka küsimus, et kas oskate soovitada 4x100 rummu, mille pooltelje nuut oleks 36 hammast.
Üheks lahenduseks on ka pooltelje ots ära vahetada, kuid selle jätaks tagavara plaaniks, sest suviti kasutaks 5x100 ja suuremaid pidureid (280mm), talviti 4x100 ja väiksemaid pidureid (256mm). Nii piisaks ainult käändmike vahetusest koos kelkude ja ketastega. Iga kord pooltelje otsi ei sooviks vahetada.
Tervitades,
Martti
Jooge piima!
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Tagumiste ketaspiduritega ei ole üldse küsimust. See sõltub sellest, mis ketta külge paned.
Vajadus on selles, et tahaks kasutada nn Golf GTI esisilda (nn plus versioon) ja 14" velge. Talvel jäärada sõites oleks eelistatud 14"
Vajadus on selles, et tahaks kasutada nn Golf GTI esisilda (nn plus versioon) ja 14" velge. Talvel jäärada sõites oleks eelistatud 14"
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 29 Mär 2015, 11:37
- Auto: VW Golf 3 2.0, Golf 2 1.8 62kw, Passat GT 2.0 DOHC 100kw
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Kui jäärada siis pigem jätta 5x100 ja 15" Michelin X-Ice North 4 alla, antud rehv ennast hästi tõestanud ja varasem tegija IceContact 2 jääb alla. Või on mingi uus ja äge 14" rehv välja tulnud? 
Edit: Michelini rehv oli isegi nii hea et sapika mehed lõikasid koopad suuremaks ja lasid veljed ringi teha et 15" alla panna
, varasemalt kasutasid nemad ka cont 2

Edit: Michelini rehv oli isegi nii hea et sapika mehed lõikasid koopad suuremaks ja lasid veljed ringi teha et 15" alla panna

Viimati muutis 2golf2, 29 Sept 2019, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Siin on kaks asja:
Nimelt ei ole veel teada, kuidas ja millega järgmine aasta sõita võib. Paljudel võistlustel ei olnud Michelin lubatud.
Ja teiseks on 185/65R15 (kitsaim Michelin) golf 2 jaoks liiga lai ja suur.
Nimelt ei ole veel teada, kuidas ja millega järgmine aasta sõita võib. Paljudel võistlustel ei olnud Michelin lubatud.
Ja teiseks on 185/65R15 (kitsaim Michelin) golf 2 jaoks liiga lai ja suur.
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Ma selles sillas küll päris kodus pole aga VW Corrado g60-l piisas pidurite vahetuseks ainult sadula ja ketta vahetusest,oli kasutusel rahvasprindis ja jäärajal.Äkki on lihtsam kettas augud ringi teha,iseasi muidugi kas väiksem ketas füüsiliselt selle rummu otsa mahub.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Kas 5x100 rummule 4x100 poldiauke lisaks lõigata ei kannata (on seal piisavalt ruumi)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Algusaastate A3 tuli 5x100 256mm ketastega, ehk annab kannatab vaid ketta mõõdu ja sobiliku suportiga asi välja mängida?
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Aga kas praegu ei saa kasutada väiksemaid kettaid et alla panna 14" 5x100 plekid. Ega muid väga ei leia ka vist.
Ostad 175 laiusega 15tollised ja väga hea, made in germany vs made in russia 14". Kui oled kursis, siis seal ka suur vahe.
Michelin on parim jah hetkel, aga neil plaanis vist alla15" neid valmistada pole.
Uus cont pidi ka välja tulema. Eks näis mis "lollustega" see aasta välja tullakse erinevatel võistlustel.
Ostad 175 laiusega 15tollised ja väga hea, made in germany vs made in russia 14". Kui oled kursis, siis seal ka suur vahe.
Michelin on parim jah hetkel, aga neil plaanis vist alla15" neid valmistada pole.
Uus cont pidi ka välja tulema. Eks näis mis "lollustega" see aasta välja tullakse erinevatel võistlustel.
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Tglt lihtne oleks jah topelt augud puurida/keermestada rummu. Kui ühisstarti muidugi ei plaani sõitma hakata, siis saab vb rohkem haiget.
Samas peaks ka netis olema uusi sobilikke müüa, aga hind ka vastav.
Samas peaks ka netis olema uusi sobilikke müüa, aga hind ka vastav.
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Põhimõtteliselt saaks ka rummu uued augud puurida, kuid kuna sooviks suvel ka mõned korrad ringrajale minna, siis rummu tugevus topelt aukudega on siiski küsitav.
See A3 ketaste info on täpselt naelapea pihta. Põhimõtteliselt ei pea olema 4x100 ja ei teadnud, et ka 5x100 ketast 256mm on olemas.
Huvitav, kas 5x100 256mm piduri kelk on sama, mis 4x100 256mm piduri?
Rehvidega on üldse keeruline lugu. Michelin 15" ja 185 kõige kitsam. Minu arust G2 jaoks liiga suur.
Conti IC3 saab küll 15" ja 175, kuid nn ContiFlexStud hakkab alates 17" - jabur
EDIT: tundub, et varajased G4 ja A3 pidurid on integreeritud kelguga ja ketas veidi erineva offsetiga.
See A3 ketaste info on täpselt naelapea pihta. Põhimõtteliselt ei pea olema 4x100 ja ei teadnud, et ka 5x100 ketast 256mm on olemas.
Huvitav, kas 5x100 256mm piduri kelk on sama, mis 4x100 256mm piduri?
Rehvidega on üldse keeruline lugu. Michelin 15" ja 185 kõige kitsam. Minu arust G2 jaoks liiga suur.
Conti IC3 saab küll 15" ja 175, kuid nn ContiFlexStud hakkab alates 17" - jabur
EDIT: tundub, et varajased G4 ja A3 pidurid on integreeritud kelguga ja ketas veidi erineva offsetiga.
Viimati muutis Martti, 30 Sept 2019, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
Jooge piima!
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
4x100 puurida 5x100 või vastupidi tähendab seda et sul on reaalselt 2 poldiga ratas all


See jah kuskil kangutamas käimist väga ei kannataks

Viimati muutis tito, 30 Sept 2019, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Ma olin veel eelmises aastas rehvide jutuga. Ja pidasin silmas conti ic2.Martti kirjutas: ↑30 Sept 2019, 21:23 Põhimõtteliselt saaks ka rummu uued augud puurida, kuid kuna sooviks suvel ka mõned korrad ringrajale minna, siis rummu tugevus topelt aukudega on siiski küsitav.
See A3 ketaste info on täpselt naelapea pihta. Põhimõtteliselt ei pea olema 4x100 ja ei teadnud, et ka 5x100 ketast 256mm on olemas.
Huvitav, kas 5x100 256mm piduri kelk on sama, mis 4x100 256mm piduri?
Rehvidega on üldse keeruline lugu. Michelin 15" ja 185 kõige kitsam. Minu arust G2 jaoks liiga suur.
Conti IC3 saab küll 15" ja 175, kuid nn ContiFlexStud hakkab alates 17" - jabur
EDIT: tundub, et varajased G4 ja A3 pidurid on integreeritud kelguga ja ketas veidi erineva offsetiga.
Ketta et'd saad flantsiga välja poole tuua. Või tahab sisse poole?
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Kolme poldiga on tugevalt kinni ja need kaks millel augu lähestikku, ega need ei saa ka kuidagi haiget kui teised kinni. Kui aga seal miskit väha liikuma hakkab siis võivad olla seal esimesed vead.
Kodukootud masinatega sõitjad tihti peale lähevad seda teed kuna lihtsalt soodsam.
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Flantsiga saab välja poole tuua küll, kuid kuna mul G3 GTI sild G2-l all, siis see juba iseenesest veidi laiem. Flantsiga välja tuues tuleks veel rohkem ratas välja.
Pigem saab kelgule distanspuksid vahele panna ja kelgu sisse poole tuua. See vahe on väga väike 2-3mm, seega see ei ole probleem.
Lühidalt on lahendus olemas. G4/A3 256mm kettad ja kelgule puksid vahele. Nii saab 5x100 ja 14" velge kasutada.
Ainuke häda on selles, et Michelini rehvi ei ole 14"
Pigem saab kelgule distanspuksid vahele panna ja kelgu sisse poole tuua. See vahe on väga väike 2-3mm, seega see ei ole probleem.
Lühidalt on lahendus olemas. G4/A3 256mm kettad ja kelgule puksid vahele. Nii saab 5x100 ja 14" velge kasutada.
Ainuke häda on selles, et Michelini rehvi ei ole 14"

Viimati muutis Martti, 01 Okt 2019, 10:38, muudetud 1 kord kokku.
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Abi rattarummu leidmisel (Golf III GTI -> 4x100)
Aga kas ja kus see lubatakse alla panna? Võrumaal ei kasutatud.
Eestikatel ka. Muuga kursis pole.
Eestikatel ka. Muuga kursis pole.