Uus auto on uus- tänaseks on omajagu elevust ja elamusi piisavalt, et seda jagada teistega. Väga pikalt olen ise ja oma sugulased eemale hoidnud vw margist- lihtsalt palju kära ebausaldusväärsete mootorite ümber ei pakkunud kindlustunnet, et VW on rahvaauto. Näis, kas seekordne valik sai hea või mitte.

Mootori valik sai selline imelik 1,4L turbomootor (CZDA)- rattaid ringi veab, isegi sajakahekümneni kiirendab.
Parandatud on nii mõnigi kuluosa just uuematüübi EA211 mootoril.
Rohkem lugemist saab siit:http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116
Autost endast
2018 a. aprill ostetud isale,
Manuaal kast, 110kw esivedu, 5 kohta
Elektriline kärukonks,
Elektriline esiklaasi, rooli, peeglite, istmete soojendus,
Kurvituled,
Adaptiivne distantsihoidev püsikiirusehoidja,
Automaatne pidurdussüsteem,
Start- stopp süsteem,
Basic helisüsteem, aga puutetundliku ekraaniga
Riidest sisu,
Vihmasensor,
El. käsipidur,
Esituled, tagatuled, salongituled LED lahendustega,
Paigaltstardi/ mägistardi abi,
Automaatne 2 tsooniline kliima,
Jne...
Hetke läbisõit on 24 000km.
Lisaks sai tehtud 2018 sügis Krown roostetõrje.
Samuti sai ostetud lisa veljed talverehvide jaoks.
Mõned päevad tagasi vahetati ära kapoti avamise avarii amordid ja paigaldati uus stange nahk. Oli pisike kokkupuude metskitsega.
Esinduses on tehtud 2 õlivahetust - mingeid ulme longlife jutte ei usu- sellepärast käib iga 7500-8000km vahetamas.
Negatiivse poole pealt võib ära märkida tiba kõrge küttekulu ja
lahja mootori- ja mootori müra suht vali, väljast kuulates

Aga need pisiasjad- siiamaani muud negatiivset pole leidnud.
Eks hetkel kalla ja talla masin- julgeb soovitada küll.