Sai ostetud omale rimakas golf mk4 4motion.
täna eemaldasin küljekarpidest makroflexi ja siis avanes selline vaatepilt
küsiks siis targematelt nõu, et kas asjandust on mõtet taastada ja kui taastada, kas hiljem jääb kestma ka ala, et järgmisel aastal kohe jälle ei roostetaks?
Parimat
Viimati muutis marko38, 12 Juun 2019, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Palju hullematki nähtud.Ise teha siis tasub ära.Kellelgi lasta teha siis läheb veidi kulukas.
Ma ei põeks soola pärast kui õigesti karp töödelda ja talvel korralikult autot pesta.
links1 kirjutas: ↑13 Juun 2019, 08:38
Harjutamiseks tundub hea tükk
Üldiselt, kui korralikult teha ja soola käes ei sõida, siis kestab järgmiste põlvkondadeni.
midagi sellist peaks seal siis olema
kõige mõistlikum vist punktkeevituse freesiga lahti lasta see vana jama ?
millist metalli asenduseks kasutatakse kas külmvaltsitud terast ?
Viimati muutis marko38, 14 Juun 2019, 08:33, muudetud 1 kord kokku.
marko38 kirjutas: ↑14 Juun 2019, 08:32
millist metalli asenduseks kasutatakse kas külmvaltsitud terast ?
vaevalt et rem. plekkide müüjatel valmistustehnoloogia kuskil ära märgitud oleks - või plaanid ise küljekarpe väänama hakata?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Keegi võiks teha nagu 4x4 foorumis! Lihtsalt karp raud ja otsad kinni peale õli sisse laskmist!
Ma ei mõtle raami asemele vaid ikka täitsa vanade mädanenud karpide ja plekkide asemele niisama nelikant toru ja ongi olemas.
Kaugelt keegi niikuinii aru ei saa!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
ei noh , p*rnot pole ka vaja kokku lasta .
Seest on põrandat küll veel , tasub teha küll kui keevitus käes püsib
Karbid ja uus plekk lase epokrundiga üle , enne kui kinni keevitad , pärast korkidest karbiõli järgi .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Nüüd on asi nii kaugel, et karbid keevitatud ja nüüd oleks vaja, et keegi jagaks nippe kuidas edasi toimida
Millega sellised keerulisemad kohad lihvida?
Haljale metallile happekrunt peale + siis epokrunt veel ?
ja siis pahteldamine ?
kas happekrunti võib vana org värvi peale panna ?
või eelnevalt vaja matistada see org värv ja hiljem kogu täiega happekrunt peale ? Millise liivapaberiga matistada?
Roostes uurded lastakse liivapritsis puhtaks aga seda tehakse ikka enne uute asjade külgekeevitamist - sul tööde järjekord on veits segamini läinud. Uusi keredetaile ei keevitata roostes vanade kereosade külge, eelnevalt vabanetakse kõigest mis on läbi roostetanud.
Kas sa selle uue karbi sisekülje ikka kruntisid enne ära?
Viimati muutis GTI, 18 Okt 2019, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas: ↑18 Okt 2019, 17:33
Roostes uurded lastakse liivapritsis puhtaks aga seda tehakse ikka enne uute asjade külgekeevitamist - sul tööde järjekord on veits segamini läinud. Uusi keredetaile ei keevitata roostes vanade kereosade külge, eelnevalt vabanetakse kõigest mis on läbi roostetanud.
Kas sa selle uue karbi sisekülje ikka kruntisid enne ära?
rooste sai välja lõigatud+ põhjale mõni plekikene lisaks keevitatud
uut sisekülge ei kruntinud
kas see õõnsuste vaha ei aja asja ära ?
nüüd vist hilja seal liivaga mässata ?
marko38 kirjutas: ↑18 Okt 2019, 18:43
rooste sai välja lõigatud+ põhjale mõni plekikene lisaks keevitatud
esimesel pildil on näha et uus karp on roostes augulise koopa pleki peale keevitatud (kuidas see keevitus seal kinni jäi on ebaselge). Kõik mis seal koopas kobrutab ja on roostes tuleks välja lõigata ja uue plekiga asendada, muidu lööb kiiresti seal uuesti rooste välja. Liivaprits aitaks aga tulemus võib jääda küll puhas metall kuid auguline ehk uue pleki asendamisest ei pääse.
Viimati muutis GTI, 18 Okt 2019, 18:58, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
kuidas selle happekruntimisega on, haljale metallile tahaks happekrundi peale lasta aga kuidas need üleminekut tehakse?
kas mõistlik selle musta triibuni haljaks lasta plekk või karestab seda vanat punast värvi ja laseb selle ka happega üle ?
Vahet pole, kui kõrgele ja et läheb värvitud pinna peale ka.
Ära ainult teipi sinna joonele pane, muidu jääb rant.
Mina laseks ainult epokrundiga üle.
Uuele pinnale ei ole ju roostest puhastatud kohta, mida võiks veel hapekas närida.
Üldiselt on 5+
Viimati muutis ryan, 20 Okt 2019, 19:43, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
tito kirjutas: ↑21 Okt 2019, 08:49
Peale värvitöid võta tagant karbi korgid maha ja uha nii kuis mahub ka sisepinnale kaitse peale.
Kas karpe kruntisid ka seest poolt?
Ei kruntinud kahjuks.
Karbi ääred alt on veel keeramata kas tuleks ennem see hermeetik sinna panna ja siis keerata ja pärast krunt peale
Või ennem kruntida ja siis see hermeetik sinna vahele?
Mul on värvimiseks 1.3 düüsiga püss aga kruntimisel alates 1.6 düüsid, kas pean selleks uue püssi ligi võtma või saab 1.3 düüsiga ka krunditud?
Tee ikka plekitöö lõpuni, siis krundi ja siis hermets vm.
Krunt lase ära kivistuda ja siis vajadusel pisut matista, siis hermets jne.
Kasutad Fine lappi, sellega paar korda liited kergelt üle, nii et metall välja ei tule.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Äkki mul oli 1,4 düüs värvimiseks aga ilmselt saad sussutatud ka 1,3-ga.
Sul ainult karbid ka.
Aga sul tuleb kivikaitse alla tõmmata ju !?
Lase krunt karbi peale ära, peale kuivamist, kergelt matista ja kivikaitse peale.
Kivikaitse lase ära kuivada, see tuleks jällegi matistada ja siis värv peale (ilma matistamata lasi mul värvi lahti).
Ja enne kruntimist oleks hea seal koopas olev roostes karbi ots roostesurmaga üle käia ja siis vastavalt toimimisele oodata 12-24h, ja uuesti trelliga haljaks ja kohe krunt selga. Sinna võid hapekat tõmmata alla küll, pärast lase kõik epoga üle.
Viimati muutis ryan, 21 Okt 2019, 20:45, muudetud 5 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
1,3 düüs on väga okei värvimiseks.Suuremad düüsid kruntimiseks.
1,3 sega kruntida siis peab krundi suht vedela tegema aga hädapärast ajab asja ära.Materjalikruvi tuleb täiesti lahti keerata lihtsalt.
Mina fännan isiklikult epokrunti rohkem kui happekrunti.Vähesed happekrundid mis hoidma jäävad.Epokrunt on ainus krunt mis hoiab ka niiskuse eest.Üldiselt ei kehti see ütlus ,et mida rohkem seda uhkem ehk siis mina ei leia pointi kasutada happekrunti ja veel lisaks epokrunti ning roostesurm ka.Oluline on et kui on peale kantud krunt siis see jääb ka katma ning ei lihvi kuskilt läbi.Rooste vastu aitab eelkõige õiged tingimused.Haljas metall peaks saama kaetud 4h jooksul peale viimast töötlust.
Üldiselt on neid erinevaid arvamusi palju ning ka selle töö puhul on lause ,et tähtis on töö tulemus mitte see kuidas see saavutatud on.
vaikselt võtan hoogu selle tegemisega.
pinnad puhastada, siis epokrunt ja siis lasen karbid seda karbivaha täis.
siis põhja alla, kust karbi äär on ylesse keeratud panen tihendushermeetikut ja pärast vööpan põhjamastiksiga üle?
kas see kivikaitse läheb siis epo peale ja hiljem sellele veel värv peale ?
selle kivikaitsmega tuleks siis kust maalt see karp teha ?
Viimati muutis marko38, 22 Okt 2019, 17:53, muudetud 1 kord kokku.
Kuna tegu ju G4-ga, siis lihtsam ja valutum teha kivikaitsmega sinna ülemise randini (nr. 1), kuid kui tahad natuke originaalsemat, siis sinna kolmveerandi peale kuhugi (nr. 2). Või noh, mina teeks