Passat B6 tagavedrud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Passat B6 tagavedrud
Soov vahetada 2008 Passat B6 Universaali tagavedrud. Varuosakoodiks 3C0 511 115 AS. Värvikood 1x sinine, 1x lilla, 1x oranž. Probleem aga selles, et pole neid kuskilt normaalse hinnaga saada. Esindusest või Forsist saaks originaali umbes 110€ tk eest kätte aga sinna esialgu ostma ei tõttaks, sest erinevates internetipoodides jäävad kvaliteetsete (SACHS) samaväärsete vedrude, 3C0511115 AR/AT lõpuga hinnad 25-40€ tk juurde, millel aga erinev koormusaste. Vajaminev 1JC (sport suspension) + 0YF (weight range 6). AR ja AT aga vastavalt 0YE (range 5) ning 0YG (range 7).
Seega küsiks, et kas mõni teadjam ehk oskaks öelda, kas näiteks mõnel teisel VW grupi autol mõnda sarnaste omadustega vedrut pole? Vaatasin, et näiteks Škoda Superb-il olemas samadele näitajatele vastav (1JC+0YF) vedru koodiga 1K0 511 115 DG, mis ka päris hea hinnaga saadaval aga pole kindel kas ikka sobiks. Või äkki tohiks sobitada kokku sama koormusastme aga erinevatele amortidele mõeldud vedrusid, näiteks 1JG+0YF?
Seega küsiks, et kas mõni teadjam ehk oskaks öelda, kas näiteks mõnel teisel VW grupi autol mõnda sarnaste omadustega vedrut pole? Vaatasin, et näiteks Škoda Superb-il olemas samadele näitajatele vastav (1JC+0YF) vedru koodiga 1K0 511 115 DG, mis ka päris hea hinnaga saadaval aga pole kindel kas ikka sobiks. Või äkki tohiks sobitada kokku sama koormusastme aga erinevatele amortidele mõeldud vedrusid, näiteks 1JG+0YF?
Viimati muutis KevP, 27 Juun 2019, 18:55, muudetud 2 korda kokku.
Passat B6 tagavedrud
Pool aastat pole keegi küsijale vastanud, aga mind huvitaks sarnane asi. Kas keegi oskab B6 sedaanile ~20mm kõrgemaid tagavedrusid soovitada. Muud mõõdud peaks olema sama, mis originaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat B6 tagavedrud
Tegemist on suht raketiteadusega, jäävad madalad või liiga kõrged. Olen nende B-kati vedrudega mänginud.
Arvan et siin on kaks varianti 1) Tellid originaalid esindusest 2) Otsid originaali, mõõdad vedru pikkuse, läbimõõdu, traadi läbimõõdu(jäikus) ja tellid selle järgi asendusvedru. Seda viimast suht keeruline mõõtmiseks saada, võibolla kuskilt lammutusest markeering-värvide järgi leiad.
Ise eelistan varianti 1 kuna see säästab kahest paigaldusest ühe paigalduse hinna ja valesti valitud b-kati vedrude hinna
Arvan et siin on kaks varianti 1) Tellid originaalid esindusest 2) Otsid originaali, mõõdad vedru pikkuse, läbimõõdu, traadi läbimõõdu(jäikus) ja tellid selle järgi asendusvedru. Seda viimast suht keeruline mõõtmiseks saada, võibolla kuskilt lammutusest markeering-värvide järgi leiad.
Ise eelistan varianti 1 kuna see säästab kahest paigaldusest ühe paigalduse hinna ja valesti valitud b-kati vedrude hinna

-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat B6 tagavedrud
Ma tegin ka selle kallima valiku. Küll vahetasin esimesed, aga ikkagi vastavalt õige markeeringu ja koormus taluvusega.
Oleks teadnud mis värvikood läks kõige tugevamale siis oleks need kõige kõigemad originaalid võtnud.
Oleks teadnud mis värvikood läks kõige tugevamale siis oleks need kõige kõigemad originaalid võtnud.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Passat B6 tagavedrud
Mul on ka jäänud mulje, et tegemist on raketiteadusega. Olen mitmest kohast küsinud kõrgemaid, aga pakutakse originaali või samaväärset B-osa, aga samasugust pole mul vaja, need on praegugi all.
Mõned kohad pakkusid kompensatsiooniks madaldamist ja oli ka selliseid, kes ütlesid et on 20mm pikem, aga pärast selgus, et mõõdud on ikka samad.
Lammariga võib see jama olla, et mõõdad küll, aga on vana vedru ja ära vajunud.

Lammariga võib see jama olla, et mõõdad küll, aga on vana vedru ja ära vajunud.
Passat B6 tagavedrud
Ei saa küll aru, mis raketiteadus siin on. Neile on olemas B-varuosana tugevdatud vedrud ja nendega jääbki tagaots natuke kõrgem kui tavalistega. lisaks võid ka vähe raskemat koormat vedada. Olen kasutanud neid nii bv5 kui ka b6 juures.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat B6 tagavedrud
Tegelikult see on keeruline teema - antud mudeliga kogemusi pole aga nii mõnegi tootja B-osa tugevdatud vedrud annavad sama efekti kui OE vedrud e. mingit kõrgendust ei pruugi olla, eks palju sõltub ka tootjast. Mõistlik oleks oma kogemus siia kirja panna kellel on - mis B-osa tootja vedrusid võiks kasutada saamaks kõrgenduse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Passat B6 tagavedrud
Tugevdatud - see on üldjuhul jämedam teras ja tambib rohkem. Iga b-osa vedru on eri mõõtudega ja palju sa neid testida jõuad
Lambist tagumist otsa ülikõrgeks ajada või ülijäigaks teha pole ju mõtet.
Äkki saad mõne oma b6 vedrude margid-mõõdud anda, kõrguste vahe ära märkida ja arvata midagi ka jäikuse osas. Paha poleks ka teada, mis mõõtu rehvi kasutad.

Äkki saad mõne oma b6 vedrude margid-mõõdud anda, kõrguste vahe ära märkida ja arvata midagi ka jäikuse osas. Paha poleks ka teada, mis mõõtu rehvi kasutad.
Passat B6 tagavedrud


Ülal piltidel passat peale vedrude-amortide vahetust. Originaalis olid sportvedrud-amordid, aga need meie oludesse kahjuks sobimatud. Ette läksid tavalised vedrud ja taha tugevdatud vedrud.
Ei saa aru kuskohast võetakse sellist jama et tagaots tõuseb taevasse ja hakkab jubedalt põrutama. Ega varuosa tootjad ka päris lollid ei ole. Kõik jupid sai ostetud ladu24-st. Tagavedrud näiteks maksid 80- kokku.
Viimati muutis ludvig1, 15 Nov 2019, 00:19, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B6 tagavedrud
Eks hetkel mängib rolli ka rehvimõõt, kuid silmaga näha ju, et p*rse kõvasti kõrgemal, kui esiots.
P.S Ja kus k*rt paigaldatakse selline jube kärukonks?
P.S Ja kus k*rt paigaldatakse selline jube kärukonks?
Passat B6 tagavedrud
Ma ka ei tahaks taguotsa nii kõrgeks ajada, siis peaks esiotsa ka tõstma. Antud juhul on põhikasu see, et saab muretult asju vedada. Sedaaniga sellist vedamist enamasti ei ole.
Passat B6 tagavedrud
See kōvasti kõrgemal on 1,5-2cm. Ja see oligi asja mõte. Sõduomadustele ja mugavusele annab see 0 effekti. Tegemist ei ole vormel-1 ga , mis kihutab 350-km tunnis ja iga millimeeter on oluline.