UUS R32
Moderaator: etnies858
sa teed ikka nalju ju eks? r32 ei ole mingi type-ri konkurent. See j??gu ikka rullidele ma arvan. r32 p?letab pigem klassi v?rra k?rgemate masinate taldu. GTI on r-typega paras paar jagelema (kasv?i juba hinnaklassi poolest) 6,2seki on v?he? Pole palju autosid mis sellest paremini kirendavad... wrx on ralliauto t?navaseades - sellega ma ?le n?dala s?ita ei tahaks t?navaautona - per.el pole piisavalt pekki et seda puukaarikut kauem v?lja kannatada.Originally posted by Aiq
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 6.2sec 0-100km/h on kuidagi nelikveo kohta v?he. Nautke jama kui ikka r32 4 motion pepu all ja kimad civic type-r'iga k?rvuti! V?iks ikkagi impreza wrx'ga k?rvuti astuda.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Valed andmed, tehased v?idavad, et R32 kiirendab 6.2sek ja seda manuaaliga!!! Oodata onkindalsti parema d?naamikaga DSG versiooni. TypeR tehaseandmed on aga 6.8sekki sajani. Ei saa aru mille taha sul mingi asi j??b? Njuutoneid on niikuinii rohkem kui hondal seega R32 s?stib igast asendist, vastukaaluks hondale kellel j?ud tipus asub.Algselt postitas: Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
loe v?hem mingit arvustatistikat ja p??a numbrite taha ka n?ha... Esiteks on autodel meeletu kaaluvahe - R-type on k?rbeskaallane V6 4M Golfi k?rval. Teiseks - nagu siin mainiti hakkab Honda liikuma alates 4000-st (kui mitte rohkemgi) p??retest . P??rdemoment on tal mingi m?ttetu 196nm-i. Usu mind - igap?evaselt p??rdeid pidevalt k?rgel hoida et masin "valvel" oleks on v?sitav - tean sest olen seda autot mitu p?eva proovinud. Minu GIV V6 on moment tehase andmetel 270nm ja kiirendab auto mul ka 1500 p??rde pealt. Kujutan ette et R32-l on nm-e alates 350-st. Kolmandaks - R32 ei konkureeri absoluutselt hondaga. Juba hind on pea kahekordne. Sinu loogika j?rgi on BMW 330i ka pask sest see kiirendab ju "k?igest" 6.5s sajani. R32 on juba otsene konkurent eelnimetatud autoga imo.Originally posted by AiqMillised andmed mul valetasid? Civic kiirendab 6,6 ( http://www.rsportscars.com/eng/cars/civic_type-r.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ) ja ainult esiveoga. 4 motion R32 184kw mootoriga peaks aga v?imu poolest vabalt alla 6 sekundi minema, j?relikul kaob mootori j?ud kuskil enne ratasteni j?udmist ?ra, kas siis k?igukastis, diffrites, jne. mis iganes mootori ja rataste vahele veel j??b. Millegi p?rast kahtlen 4 motioni veos?steemis.Algselt postitas: SilverionuValed andmed, tehased v?idavad, et R32 kiirendab 6.2sek ja seda manuaaliga!!! Oodata onkindalsti parema d?naamikaga DSG versiooni. TypeR tehaseandmed on aga 6.8sekki sajani. Ei saa aru mille taha sul mingi asi j??b? Njuutoneid on niikuinii rohkem kui hondal seega R32 s?stib igast asendist, vastukaaluks hondale kellel j?ud tipus asub.Algselt postitas: Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
Ja ?ra kahtle "millegi p?rast" 4M veos?steemis - see on omataoliste seas ?ks paremaid - endal ei vahetaks seda millegi vastu.
ps. muuseas audi s4-l on nelivedu, v8 ja 344 (!) hobust. Kiirendus k?igest 0.6 seki parem kui r32-l - si** auto ju. Sellisel peaks sajani j?udmiseks minema v?hem kui 5 sekundit onju;)
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mul tuli pisar silma, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuidas jookseb s?lg suhuOriginally posted by ents
nii- igatahes minul tuli niuksatus seda n?hes. Vaadake ja ilastage (ja muidugi kommenteerige)
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1472.shtml

Aga hind saab meie maal olema kindlasti 550+ tuhhi.
Lisame veel DSG, naha jne. nipet-n?pet ja olemegi 650kilo juures.
Peab raha koguma hakkama v?i panka r??vima minema

'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Noh eeldame, e DSG maksab lisavarustuses samaplaju kui GTI puhul, siis 30k hinnale otsa, naha laseks niikuinii Evensil teha, kuna siis saaks t?pse kujunduse ise valida.. ei kerki see hind midagi k?rgeleAlgselt postitas: DaveWoss
Mul tuli pisar silma, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuidas jookseb s?lg suhu
Aga hind saab meie maal olema kindlasti 550+ tuhhi.
Lisame veel DSG, naha jne. nipet-n?pet ja olemegi 650kilo juures.
Peab raha koguma hakkama v?i panka r??vima minema![]()

anna n??d j?lle andeks et nokin aga kus karup..st sa v?tad et sinu mainitud Impreza l?heb alla 6 seki sajani. Mina tean hoopis teist numbrit... ?kki tood mingit t?estusmaterjali ka oma jutu kinnituseks. peace.Originally posted by Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
Lisan ka veel ?he lingi, G4 baasil r32 v?rdluses impreza ja evo 8-ga:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _330.shtml
Samas vaidluse j?tkuks. Et 0-100 on vaid ?ks n?itaja, sellest ei saa j?reldada auto v?imekust. Aga samas, eks see r32 ole ikka t?ielik luksus toode ja arvatavasti tavaline inimene valib midagi muud selle summa eest. Ja arvatavasti valiksin ise ka midagi muud.
http://www.vwvortex.com/artman/publish/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _330.shtml
Samas vaidluse j?tkuks. Et 0-100 on vaid ?ks n?itaja, sellest ei saa j?reldada auto v?imekust. Aga samas, eks see r32 ole ikka t?ielik luksus toode ja arvatavasti tavaline inimene valib midagi muud selle summa eest. Ja arvatavasti valiksin ise ka midagi muud.
Dubs dont leak oil... they mark their spot
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
r32: 5% taga 95 ees ja kuni 50%dini reguleeruv l?bi haldeksi mis j?lgib jaotst vastavalt tee oludele, gaasi asendi ja absi abil. Yhendatud on vihma sensorid ja veel ?hte teist.
Originally posted by AiqEhk oskab keegi ?elda mis on R32 veoj?u jaotus? ?tleme nii et R32 on neist 3'st autost k?ige kenam, nii seest kui v?ljast. T?pselt nagu jutu l?pus ?eldi et artikli autor v?taks STi ja pistaks sellesse r32'sse. STi ja EVO on t?esti t?nava ralliautod, R32 see vastu on v?ike t?nava luks-sport tasku rakett. STi'ga olen s?itnud (j??rajal) ja mulje oli suurep?rane, R32 j??bki vist unistuseks, EVO't on veel v?imalus proovida, saaks k?ik j?rgi proovida oleks h??. Siis teaks kogemuste p?hjal kommenteerida, mitte mingite artiktlite ja andmete p?hjal!Algselt postitas: misiganes
Lisan ka veel ?he lingi, G4 baasil r32 v?rdluses impreza ja evo 8-ga:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _330.shtml
Samas vaidluse j?tkuks. Et 0-100 on vaid ?ks n?itaja, sellest ei saa j?reldada auto v?imekust. Aga samas, eks see r32 ole ikka t?ielik luksus toode ja arvatavasti tavaline inimene valib midagi muud selle summa eest. Ja arvatavasti valiksin ise ka midagi muud.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
no jumalauta kuidas see 50/50 jaotus sellele kiirendusele m?juma peaksOriginally posted by Aiq
Kui oleks veoj?u jaotus pidevalt 50-50 peaks ka kiirendus ikka palju j?ulisem olema. Ei tea kuda 4 Motioniga n?iteks j??rajal s?ita oleks, auto juhitavus kipub vast liigapalju muutuma, kui veoj?udu jaotatakse vastavalt teeoludele ja pedaali tallamisele.

Ja muuseas - 4Motioniga on v?ga hea j??rajal s?ita - kurvides k?itub pisut ?lejuhitavana ehksiis enamaltjaolt nagu subarud ja co. Audi quattro s?steem aga on piirisituatsioonis just alajuhitav - seega raskemini kontrollitav.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/