Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Tere
Probleem sai alguse kusagil möödunud suve lõpupoole.Algas see selliselt,et korra pikemal sõidul puhkus mõned minutid külma,olgugi,et soendus oli keeratud põhja(+26c).Autol peal climatic süsteem(mitte digitaalne).Ei pööranud tol korral sellele suuremat tähelepanu,kuniks nii umbes kuu-poolteist tagasi lõppes sooja salongi puhumine täielikult ja vaid pikematel otsadel(ca 50+km) sooja andma hakkas.Mõnel väga harval juhul ka kuni mootor saavutas 70c.Mootori temp tõuseb ka ebaloomulikult kiiresti 90-ni,mis iseenesest viitaks õhule süsteemis?Paisupaagist on näha tuure andes korralikku mullitamist(plokikaane tihend?),olgugi,et vedelik pole mitte grammigi vähenenud ega segunenud millegi muuga...Igaks juhuks valasin sisse ka lekkepeataja ja õhutasin süsteemi nii hästi,kui sain(tulemus null).
Ehk on keegi millegi analoogsega kokku puutunud ja oskab ennem,kui ploki kallale lähen midagi veel soovitada?
Tänud igasuguse abi eest!
Probleem sai alguse kusagil möödunud suve lõpupoole.Algas see selliselt,et korra pikemal sõidul puhkus mõned minutid külma,olgugi,et soendus oli keeratud põhja(+26c).Autol peal climatic süsteem(mitte digitaalne).Ei pööranud tol korral sellele suuremat tähelepanu,kuniks nii umbes kuu-poolteist tagasi lõppes sooja salongi puhumine täielikult ja vaid pikematel otsadel(ca 50+km) sooja andma hakkas.Mõnel väga harval juhul ka kuni mootor saavutas 70c.Mootori temp tõuseb ka ebaloomulikult kiiresti 90-ni,mis iseenesest viitaks õhule süsteemis?Paisupaagist on näha tuure andes korralikku mullitamist(plokikaane tihend?),olgugi,et vedelik pole mitte grammigi vähenenud ega segunenud millegi muuga...Igaks juhuks valasin sisse ka lekkepeataja ja õhutasin süsteemi nii hästi,kui sain(tulemus null).
Ehk on keegi millegi analoogsega kokku puutunud ja oskab ennem,kui ploki kallale lähen midagi veel soovitada?
Tänud igasuguse abi eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Mingeid lekkepeatajaid ei tasu üldse kasutada, need võivad salongiradika ummistada või siis moodustavad settekihi seintele, mis takistab soojusülekannet vedelikult metallile. On olemas keemilised testrid heitgaaside tuvastamiseks jahutusvedelikus. Aga tõsisema jama korral ajab tavaliselt vedeliku välja paisupaagist, paak ise tahmane seest jne., pigem vist pole selles viga. Asjale võiks puhta loogikaga läheneda, võtta salongi minev voolik lahti ja vaadata kas liigub vedelik seal tühikäigul või gaasi andes jne.. Olen näinud B5 PD Passatit, millel oli veepumba tiivik lahti võlli pealt ja ringlust polnud, aga temperatuur püsis ilusasti 90 peal, üle ei kuumenenud. B6 võib vedelik mingi pika ringiga salongi jõuda, EGR-jahutid, Webastod jne..
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 25 korda
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Ma diislispets ei ole, aga kas termostaat avaneb ikka suurele ringile?
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Termostaat neil mootoritel tavaliselt generaatori taga, radika alumise lõdviku otsas, seega lihtne katsuda lõdvikuid. Aga praeguste ilmadega võib ka mitte avaneda üldse, sooja peab ikka puhkuma.
Viimati muutis teet82, 27 Nov 2019, 21:04, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Okt 2016, 16:59
- Auto: VW Passat B5 1.9tdi 81kw MY00; VW Passat B6 1.9tdi 77kw MY08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Täpsustuseks küsin, et kas kõikidest avadest tuleb sama jahedat õhku? Enda B6`ga oli murekoht selles, et juhile puhus sooja, aga kõrvalistujale mitte. Viga oli armatuuri taga olevas servomootoris, mis ei töötanud ning selle johtuvalt ei avanud soojaõhu kanalit kundele.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Tänud kõigepealt kiirete vastuste eest!
See veepumba katse käis ka mingi aeg peast läbi,kuigi rihmad koos pumbaga said sellel aastal märtsis vahetatud(mingi kahtlus on olnud,et äkki oli tehase praak).Termostaadi vahetasin ka suht hiljuti ära.Hetkel paistab avanevat nii,nagu varemgi.Avanemine iseenesest võtab aga jahedamate ilmadega muidugi ilmatuma aja.Kummaline on veel nö.vaakum jahutussüsteemis,ehk kui käiva mootoriga on üldiselt vedelik paagis poole peal,siis korki maha keerates tahab koos survega vedeliku välja visata(arusaadav,et mingi surve peabki süsteemis olema aga kas just nii suur?
Ah jaa,aegajalt,kuid väga harva viskab mootori temp-i 105 lähedale,kuid õnneks langeb suhteliselt kiirelt 90 peale tagasi.
Üks kummaline asi veel :Probleemi algfaasis,ehk siis suve lõpu poole täheldasin huvitavat fenomeni,nimelt puhus tol ajal sõitu alustades salongi normaalset sooja õhku,kuid kummalisel kombel täpselt 12 km või siis 12 minutit(vastavalt sellele,kumb ennem täitus) peale sõidu algust asendus see külmaga.Üritasin tol korral manuaalidest ja netist leida,kas siis soendus süsteemis või mootoris toimuvaid muutusi,mis oleks kuidagi selle ajaga seotud.Kahjuks küll tulutult.
Salongi radika puhkusin ka juba õhuga läbi, veendumaks,et see umbes poleks..
See veepumba katse käis ka mingi aeg peast läbi,kuigi rihmad koos pumbaga said sellel aastal märtsis vahetatud(mingi kahtlus on olnud,et äkki oli tehase praak).Termostaadi vahetasin ka suht hiljuti ära.Hetkel paistab avanevat nii,nagu varemgi.Avanemine iseenesest võtab aga jahedamate ilmadega muidugi ilmatuma aja.Kummaline on veel nö.vaakum jahutussüsteemis,ehk kui käiva mootoriga on üldiselt vedelik paagis poole peal,siis korki maha keerates tahab koos survega vedeliku välja visata(arusaadav,et mingi surve peabki süsteemis olema aga kas just nii suur?
Ah jaa,aegajalt,kuid väga harva viskab mootori temp-i 105 lähedale,kuid õnneks langeb suhteliselt kiirelt 90 peale tagasi.
Üks kummaline asi veel :Probleemi algfaasis,ehk siis suve lõpu poole täheldasin huvitavat fenomeni,nimelt puhus tol ajal sõitu alustades salongi normaalset sooja õhku,kuid kummalisel kombel täpselt 12 km või siis 12 minutit(vastavalt sellele,kumb ennem täitus) peale sõidu algust asendus see külmaga.Üritasin tol korral manuaalidest ja netist leida,kas siis soendus süsteemis või mootoris toimuvaid muutusi,mis oleks kuidagi selle ajaga seotud.Kahjuks küll tulutult.
Salongi radika puhkusin ka juba õhuga läbi, veendumaks,et see umbes poleks..
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Mis aga puutub avadest sooja puhumisse,siis külmemaks hakkab õhk minema kõrvalistuja poolt-juhi poole,ehk siis viimasena puhub leiget õhku vaid juhi kanal..Auto ostust alates peksab segast klapp V168 (kui nr õigesti mäletan),see,mis sooja ja külma regullib.Sooja(punase skaala) peal ei taha paigal seista ja tõmbleb,külma peal jääb vait.
Igatahes proovin esimesel võimalusel salongi radika toru uuesti lahti võtta ja vaatan kas käivitamisel ajab ikka vedelikku piisava hooga ringi või mitte..
Igatahes proovin esimesel võimalusel salongi radika toru uuesti lahti võtta ja vaatan kas käivitamisel ajab ikka vedelikku piisava hooga ringi või mitte..
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Ega salongiradikas ei pea täielikult umbes olema, et sooja ei puhu, selles mõttes ei näita see õhuga läbi puhumine midagi, ikkagi võib olla sete seintel või osa kanaleid kinni. Mõistlik alustuseks see heitgaaside test teha vedelikule, küsi mõnest suuremast töökojast. Ja nagu kirjutasin, siis sõltuvalt varustusest võib vedeliku tee salongi olla väga pikk. Osadel näiteks plokikaane tagumisest otsast EGR jahutisse, sealt Webastosse ja alles siis salongi, sellisel juhul peaks ka elektriline veepump töökorras olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Okt 2017, 19:10
- Telefon: 56471110
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Oli juhus kus pool radikat oli umbes. Kõrvalistuja poole umbes ja puhus külma .juhi poole sooja . Tükk aega sai enne pead vaevatud ja asja uuritud . Kõik servomootorod töötasid nagu vaja ja hoovad omal kohal. Radikasse sisse ja väljaminev voolik läksid ka soojaks. Lõpuks vahetasin radika ära ja asi korras. Veendumaks kas radikas umbes lõikasin kaaned maha ja nii oligi.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Huvitav kas salongiradikaga võib olla ka nii,et mingist väiksest osast kogu radikast käib vedelik läbi,olgugi,et suurem osa umbes?
Olen siiani põhisüüdlaseks pidanud plokikaane tihendit kuna paisupaagis mullitab + rõhk.Samale õhule võiks viidata ka mootori temperatuuri ülikiire soojenemine töö temp-ni ja harvad juhud,kus seier 100+ kraadini tõuseb.
Tundub võimalik muodugi ka see võimalus,et veepump ei aja vedelikku korralikult ringi ja seetõttu ka temperatuuri kiire tõus ja kuumenemine.
Üritan vist tõesti leida esmajoones töökoja,kellel heitgaaside test komplekt oleks.
Olen siiani põhisüüdlaseks pidanud plokikaane tihendit kuna paisupaagis mullitab + rõhk.Samale õhule võiks viidata ka mootori temperatuuri ülikiire soojenemine töö temp-ni ja harvad juhud,kus seier 100+ kraadini tõuseb.
Tundub võimalik muodugi ka see võimalus,et veepump ei aja vedelikku korralikult ringi ja seetõttu ka temperatuuri kiire tõus ja kuumenemine.
Üritan vist tõesti leida esmajoones töökoja,kellel heitgaaside test komplekt oleks.
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Siin ei ole midagi môelda, tegemist plokikaans tihendi veaga. Omal sama asi just läbi tehtud sama mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Sept 2017, 17:40
- Auto: passat B6 2006 1,9 77kw,mitsubishi sigma 1995 3,0 125 kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Passat 1.9 77kw ei puhu sooja?
Võtan sellel töö siis lähiajal ette.Loodetavasti ei ole plokk kõver ja mingeid muid suuremaid üllatusi ei tule.
Millise paksusega peaks uus tihend olema,või saab selle teada alles siis kui plokk maas?
On selle töö juures ka mingeid asju,mida kindlasti peaks teadma ja kas nukkvõll tuleb eemaldada või pääseb poltidele ka niisama ligi?
Leidsin õnneks ka ühe täispika video,millelt üldist tööde järjekorda näha on.
Millise paksusega peaks uus tihend olema,või saab selle teada alles siis kui plokk maas?
On selle töö juures ka mingeid asju,mida kindlasti peaks teadma ja kas nukkvõll tuleb eemaldada või pääseb poltidele ka niisama ligi?
Leidsin õnneks ka ühe täispika video,millelt üldist tööde järjekorda näha on.