Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Apr 2007, 20:08
- Telefon: 56 989 939
- Auto: Vabal ajal:Chevrolet Corvette & Vw T3 ning tööd aitab teha 1 tubli Vw Sharan
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Minu kätte saabus mõni aeg tagasi üks 2004a. Vw Touareg 4.2 V8 automaat millel pole midagi teada käigukasti õlivahetusest....läbisõit 196000km.
Mu sõber oli eelmine omanik ja samas ka esimene omanik Eestis.....toodud on masin paar aastat tagasi Rootsist.
Oskab keegi nõu anda mis välba tagant sellisel tuleks kastis õli vahetada?
Ette tänades!
Mu sõber oli eelmine omanik ja samas ka esimene omanik Eestis.....toodud on masin paar aastat tagasi Rootsist.
Oskab keegi nõu anda mis välba tagant sellisel tuleks kastis õli vahetada?
Ette tänades!
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18 Apr 2007, 20:08
- Telefon: 56 989 939
- Auto: Vabal ajal:Chevrolet Corvette & Vw T3 ning tööd aitab teha 1 tubli Vw Sharan
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Huvitav kas piisab lihtsalt õli+filter vahetusest või peaks olema popi pealkirjaga nö. "dünaamiline ülivahetus"???
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Ega see DSG pole, et mingi välp on antud, ikka eluaegne.
Siin võiks küll seda dünaamilist kaaluda.
Siin võiks küll seda dünaamilist kaaluda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Esindus ütles mulle ka, et kui ennem muret ei ole siis peale vahetust võib tekkida.
Ja pigem siis teha korralik dünaamiline õli vahetus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Samas, ega see dünaamilinegi 100% kindlust anna, et miski koll kuskilt kanalist hiljem uue õliga lahti ei pesta, mis dünaamilises veel kinni jäi. Aga eks dünaamilise pakkujad peavad selle riskiga arvestama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Ka käigukastis tuleb õli vahetada olenemata sellest, kas sõiduki komplekteerinud tehas seda näeb ette või mitte. Ükski õli ei ole eluaegne. Mootoris ju vahetatakse teatud välba järel õli, miks siis käigukastis ei peaks. Kindlasti ei pea seda tegema nii võrd tihedalt, kui mootoris tehakse kuna seal puudub kokkupuude kütuse ja põlemisega ning õli määrdub ja kaotab omadusi vähem, kuid ta kaotab neid siiski. Pika aja peale määrdub õli friktsioonketaste kulumisest ning pika kasutamise peale kaotab ka oma määrdeomadused, mis on vajalikud käigukasti korrektseks tööks. Seega käigukasti tootja annab alati mingisuguse välba, millest peaks kinni pidama. Soovituslik õlivahetuse välp tavalisel ehk siis planetaar käigukastil on 90-120000 km`i sõltuvalt sellest, kus sõidukiga liigeldakse. Kui tehakse palju sõite linnas, mis tähendab pidevaid käiguvahetusi või siis veetakse koormaid, siis tuleks õli vahetada tihedamini ning kui peamiselt tehakse pikki maantee sõite, siis võib õli vahetada harvemini, kuid vahetama peab siiski.
See kas teha dünaamiline või tavaline õlivahetus on puhtalt omaniku otsustada. Dünaamilise õlivahetuse käigus saadakse kätte ja vahetatakse välja kõik õli, mis käigukastis on. Tavalise õlivahetuse käigus saadakse kätte vaid see kogus, mis on käigukasti karteris ja valgub mehhatroonika plokist välja. Turbiini, käigukasti ja jahutisse jääv õli jääb vahetamata.
Tegelikult on iga õlivahetus olenemata meetodist käigukastile hea. Kui aga jätta õlivahetus sellele hetkele, kus käigukasti töös on juba häireid esinenud, siis on hilja.
Õlivahetusega mehaanilist probleemi ei remondi ning reeglina probleemid just süvenevad ning siis hakatakse süüdistama õlivahetust teostanud ettevõtet selles, milles on süüdi hoolimatu omanik.
Ühesõnaga minimaalne soovitus oleks teha tavaline õlivahetus, kuid soovitatav oleks teha dünaamiline õlivahetus. Siis on vähemalt kindel, et õli tagajärjel selle käigukastiga midagi ei juhtuks.
See kas teha dünaamiline või tavaline õlivahetus on puhtalt omaniku otsustada. Dünaamilise õlivahetuse käigus saadakse kätte ja vahetatakse välja kõik õli, mis käigukastis on. Tavalise õlivahetuse käigus saadakse kätte vaid see kogus, mis on käigukasti karteris ja valgub mehhatroonika plokist välja. Turbiini, käigukasti ja jahutisse jääv õli jääb vahetamata.
Tegelikult on iga õlivahetus olenemata meetodist käigukastile hea. Kui aga jätta õlivahetus sellele hetkele, kus käigukasti töös on juba häireid esinenud, siis on hilja.
Õlivahetusega mehaanilist probleemi ei remondi ning reeglina probleemid just süvenevad ning siis hakatakse süüdistama õlivahetust teostanud ettevõtet selles, milles on süüdi hoolimatu omanik.
Ühesõnaga minimaalne soovitus oleks teha tavaline õlivahetus, kuid soovitatav oleks teha dünaamiline õlivahetus. Siis on vähemalt kindel, et õli tagajärjel selle käigukastiga midagi ei juhtuks.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Väga keeruline on ka vastupidist väita kui dünaamilise õlivahetuse käigus mõni lahti pääsend koll kuskil solenoidi ummistab. Mida see omanik valesti tegi? Jah valis just selle töökoja kus asi puppu keerati!
Nagu jussike ütles on teenusepakkuja risk et miskit ka ebaõnnestuda võib.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Muide, kui tähte hakata närima, siis on kõik õlid eluaegsed. Kui õli eluiga läbi saab, siis sureb ka see mehanismus, nii lihtne see ongi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Tito: Siin vaidleks veidi vastu. Kuidas saab teenusepakkuja selles süüdi olla, et kui käigukastis mõni tahma või metalliklimp kuskilt lahti tuleb ja midagi ära ummistab? Käigukasti õlivahetaja vastutab ju siiski omalt poolt vaid tehtud töö kvaliteedi eest ehk, et käigukasti saab õige kogus vastavat sertifikaati omavat õli ning kasutatakse ka õiget õlifiltrit ja töövõtteid.
Samamoodi võiks siis ju väita, et kui mootor peale õlivahetust kokku jookseb, siis on õli vahetaja selles süüdi. Päris nii must-valge see siiski ei ole.
Õnneks on tänasel päeval võimalik ka käigukasti probleemide põhjus ekspertiisiga tuvastada.
Aga tegelikult on Jussikese viimane postitus kõige õigema sõnastusega üldse.
Samamoodi võiks siis ju väita, et kui mootor peale õlivahetust kokku jookseb, siis on õli vahetaja selles süüdi. Päris nii must-valge see siiski ei ole.
Õnneks on tänasel päeval võimalik ka käigukasti probleemide põhjus ekspertiisiga tuvastada.
Aga tegelikult on Jussikese viimane postitus kõige õigema sõnastusega üldse.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Okey, ütleme et inimesed on sama tublid kui mina ja vahetavad käigukastiõli 60 000 tagant, siis mis ma valesti teen, et läbipesu käigus midagi solenoidi ummistada võib? Päris minu viga see ka ei ole ju, vastutab ikkagi teenusepakkuja! Iseasi kuidas see tõestada...POZ kirjutas: ↑11 Dets 2019, 09:44 Tito: Siin vaidleks veidi vastu. Kuidas saab teenusepakkuja selles süüdi olla, et kui käigukastis mõni tahma või metalliklimp kuskilt lahti tuleb ja midagi ära ummistab? Käigukasti õlivahetaja vastutab ju siiski omalt poolt vaid tehtud töö kvaliteedi eest ehk, et käigukasti saab õige kogus vastavat sertifikaati omavat õli ning kasutatakse ka õiget õlifiltrit ja töövõtteid.
Samamoodi võiks siis ju väita, et kui mootor peale õlivahetust kokku jookseb, siis on õli vahetaja selles süüdi. Päris nii must-valge see siiski ei ole.
Õnneks on tänasel päeval võimalik ka käigukasti probleemide põhjus ekspertiisiga tuvastada.
Aga tegelikult on Jussikese viimane postitus kõige õigema sõnastusega üldse.
Mis puutub Juušeki väitesse, siis on see vale, aga ma annan talle andeks. Õlidetootjad hoiavad mootoriõlisid leiutades hambaid ristis ja loodavad et nende õlid välba lõpuni kestaks.
Ükski õlitootja ei ütle, et nende õlid kestavad igavesti ( va Ukraina sõjatööstuse kahasse NASA tehnoloogiaga leiutatud õlid nagu XADO jms ) autotootjad ütlevad seda, et kestavad elu lõpuni!
Viimati muutis tito, 11 Dets 2019, 10:51, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Vw Touareg 4.2 V8 ATM kasti õlivahetus?
Tehas ütleb jah, et eluaegne, aga mille eluaegne, kas õli, kasti, auto või selle omaniku, seda ei mainita kuskil.
Kõik asjad maailmas kestavad täpselt selle asja elu lõpuni, ei minutitki rohkem. Järelikult on kõik asjad maailmas eluaegsed.
Kõik asjad maailmas kestavad täpselt selle asja elu lõpuni, ei minutitki rohkem. Järelikult on kõik asjad maailmas eluaegsed.
Viimati muutis jussike, 11 Dets 2019, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....