
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
Re: K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Bilstein jah selline, et on alumine vedrutaldrik eraldi kaasas. Arendustegevuseks hea variant 

Re: K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Turbodiislil kompenseerib natuke raskemat algkulgemist turbo. Turbo vilesse saamiseks on koormust vaja, geomeetrilisega vast vähem aga ikkagidellu kirjutas:Seda momendi kadu on teisedki väitnud, või noh ütleme siis pigem kiirenduse kadu. Mina seda kahjuks kinnitada ei saa. Ma sõitsin ühe ja sama autoga nii kevadisel kui sügisesel AC dragil. Kord oli all 16" ja teinekord tõllarattad 18" (spido viga oli +/- 0). Mõlemal korral oli 400m aeg täpselt sama, kuigi seal ka küsiti, et miks nii suure rattaga. Autoks oli B6 1.9TDI 96kw automaat.
Ntks vabalthingava bensuka puhul ei kujuta ette, et parim kiirendus on kolmanda käiguga (jätame tühja käivad rattad välja) aga diisliga on see täiesti võimalik.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
Re: K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Siit tegelt järgmine küsimus. Vilesse saamiseks A/T kastiga oleks vaja jalga piduril hoida enne minekut. Vanematega sai, uuemad suretab elektroonika ära. On keegi midagi ette võtnud selle asjaga? Miskit lihtsat, ala pedaali anduri juurest juhe lahti vms. Jätaks käigukasti koormamise, tuvalisuse jms teemal targutuse ära.tegelane5 kirjutas:dellu kirjutas: Turbo vilesse saamiseks on koormust vaja,
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Kui esiveoline siis ehk aitab kässar. Aga ega jah muud moodi mingi modddimata ei saagi. Jäginkunks kirjutas:Siit tegelt järgmine küsimus. Vilesse saamiseks A/T kastiga oleks vaja jalga piduril hoida enne minekut. Vanematega sai, uuemad suretab elektroonika ära. On keegi midagi ette võtnud selle asjaga? Miskit lihtsat, ala pedaali anduri juurest juhe lahti vms. Jätaks käigukasti koormamise, tuvalisuse jms teemal targutuse ära.tegelane5 kirjutas:dellu kirjutas: Turbo vilesse saamiseks on koormust vaja,
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Huvitav kas mõni mode pealkirja ei taha ära muuta? Kuidas kiirendades/aeglustades muuta kliirensit.
Ja siis arutleda kui suur mootor ja vile peaks olema, et ees oleks tõste 2" ja taga dropp -4"

Ja siis arutleda kui suur mootor ja vile peaks olema, et ees oleks tõste 2" ja taga dropp -4"

K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Kas keegi on taha midagi head välja mõelnud? Ette vist eelmine omanik v6 vedrud pannud aga tagaots tuleks järgi tõsta
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Tagaotsaga väga lihtne, kust amordipüstak kinnitub kerega sinna puks vahele ja korras (mingi 3cm ideaalne sealt tôsta ja ka odav teha nii, saab ka rohkem kui soovi)
Nelivedusel sai nii tehtud ja super tulemus.
Nelivedusel sai nii tehtud ja super tulemus.
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Ongi nelik. Aga kust selle puksi said või tegid ise? Netis on üks 100 euro kanti, samas pole ju raske see ise välja lõigata
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Mina tegin asja odavamalt tööriista marketist saab ühed jublakad alumiiniumist mida saab seal kasutada, maksavad kokku circa 10 euri + 4 uut pikemat polti.
Õhtul saan pilte teha mis tükid sinna vahele läksid.
Õhtul saan pilte teha mis tükid sinna vahele läksid.
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Oleks hea kui saaksid pildi või viite panna, tänud
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
https://www.tooriistamarket.ee/et/tross ... kpakk-alum
Selline tükk, pikkuselt oli 6cm pikk lõikad kaheks 3cm tükiks selle ja panedki kere ja püstaku vahele pikemad poldid ja voilaa (ehk siis vaja 2tk osta, lõikad mõlemad pooleks ja saad 4 tk et panna mõlemale poole need). Jah ei paista ideaal (toetus pinda pole samapalju kui muidu oli) kuid asi toimib ideaalselt. Ise kasutatud ühel nelikvedusel sellist lahendust (oli talverallikal hüpatud/piinatud ja ei andnud kuidagi midagi järgi)
Selline tükk, pikkuselt oli 6cm pikk lõikad kaheks 3cm tükiks selle ja panedki kere ja püstaku vahele pikemad poldid ja voilaa (ehk siis vaja 2tk osta, lõikad mõlemad pooleks ja saad 4 tk et panna mõlemale poole need). Jah ei paista ideaal (toetus pinda pole samapalju kui muidu oli) kuid asi toimib ideaalselt. Ise kasutatud ühel nelikvedusel sellist lahendust (oli talverallikal hüpatud/piinatud ja ei andnud kuidagi midagi järgi)
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Sama hästi töötavad ka nt kaks number suuremat mutrit. 

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Ma ei hakkagi ilmselt seda teed minema, aega leian otsin paksu plasti ja teen korralikud flantsid vahele. Kuna esiotsa tõstetud, sõidan praegu nagu vana volgaga ringi
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Pane taha ka korralikud tugevdatud vedrud vahele ja ongi kõik korras.
Olen näinud täitsa tehasest kõrgeid passateid ka eestis.
Küsid omanikelt kuidas siis räägivad, et kõik originaal!
Samzik tegi ka terasest flantsid vahele. Nii ette kui ka taha.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Vaata vajalik läbimõõt üle ja näiteks Alaskuulis pakutakse plastik või kapron ümarmaterjali ja treial laseb sulle kui paksud seibid soovid, augud sisse, pikemad poldid. Maasturimehed on kasutanud ka keretõstetel näiteks hokilitreid...kestavad küll, kuid seal natuke teine variant ja puuritakse vaid keskelt auk läbi ja läheb raamivahele.
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Treimisega saaks ise ka hakkama aga seal veidi teine süsteem. Vaja mingi 20mm plasti 100x200mm ja nendest ovaalsed tükid teha. Ennem põllu-jahimehe auto olnud, põhja all väga sirgeid kohti pole ja kõik mis välja ulatub on minema sõidetudTiitRE kirjutas: ↑28 Dets 2019, 20:09Vaata vajalik läbimõõt üle ja näiteks Alaskuulis pakutakse plastik või kapron ümarmaterjali ja treial laseb sulle kui paksud seibid soovid, augud sisse, pikemad poldid. Maasturimehed on kasutanud ka keretõstetel näiteks hokilitreid...kestavad küll, kuid seal natuke teine variant ja puuritakse vaid keskelt auk läbi ja läheb raamivahele.
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Sõbral autol oli ka tagaots madal, pani uued gaasi amordid ja tugevdatud vedrud, midagi ei muutunud. Sis keevitas alt äkki 15-20mm amordi pikemaks ja nüüd mõnus kõrge
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Tema4x4 lehel tõste jupid olemas, mingi 2200 rubla (30+euri) aga ei jaga vene keelt väga ja ei tea kuidas idast saatmisega lood on
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
No sellisel juhul amort ju lihtsalt piiras vedru pikkust? Lihtsam oleks kohe pikem amort poest osta? Ma oma jahikal hiljuti just tegin tõste ja taha läksid 60mm pikemad amordid, kuna flexis hakkas orig. amort vedrutõstet piirama.ermik kirjutas: ↑28 Dets 2019, 20:18Sõbral autol oli ka tagaots madal, pani uued gaasi amordid ja tugevdatud vedrud, midagi ei muutunud. Sis keevitas alt äkki 15-20mm amordi pikemaks ja nüüd mõnus kõrge
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Vot k*rt ei saa pihta hetkel? Ei jõudnud tõsta ja pikendati lihtsalt amorti ja siis ok? Mingis punktis siis surnud seis v? Miks kohe pikemat amorti ei pandud? Oleks igasugu lõikamine ja keevitamine ära jäänud? Või saan midagi valesti aru?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Eks keevitati amordi alumisele silmale pikendus otsa, sama effekt mis ülesse mingi flants vahele panna.

-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Mul kahel eelmisel passatil on olnud see nn: Halbade Teede Vedrustus. Auto oli kõrgemal küll kui tavavedruga. Otsi värvikoodi järgi sildadele kõige tugevamad originaal vedrud.B juppe pole mõtet võtta need on pehmed. Amordid olid minu mäletamist mööda ka u 1,5-2cm pikema käiguga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Nalja teete mehed (ma ei mõtle passatisti)? Pange tung autole alla ja vaadake palju auto tõuseb enne kui ratas maast lahti saab! 
Alates G lõpuga tulevad tugevdatud vedrud, aga ei ole kirjas kui tugevad.
Oleks hea võrrelda füüsiliselt kõrvuti neid. Et kui suur pikkus ja spiraali jämedus on. Muidugi ka karastus mida silmaga ei mõõda niisama!
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 22/511150/

Alates G lõpuga tulevad tugevdatud vedrud, aga ei ole kirjas kui tugevad.
Oleks hea võrrelda füüsiliselt kõrvuti neid. Et kui suur pikkus ja spiraali jämedus on. Muidugi ka karastus mida silmaga ei mõõda niisama!

https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 22/511150/
Viimati muutis MustVälk, 28 Dets 2019, 23:16, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
K: Passat B5.5 tõstmine (kliirensi suurendamine) 2cm
Ma kunagisel Ventol tõstsin tagumistel amortidel vedru taldrikut ca 3 cm kõrgemale,( neil oli ju taldrik ka lahtine, täpses mõõdus torujupp vahele ja korras), tõusis ilusti kikki, võrdseks esiosaga, neil oli miski aastaarvu teema, et viimastel oli juba tehasesest esiosa vs taga osa kõrgused nõmedalt paigast ära.. ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. vot ei mäleta, enam kas B5-l on taga küünal amort või ei, hakkab vist vanaks jääma....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....