Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
- Auto: VW CC R-Line 2013
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Auto: Passat B8, 2015, 2.0TDI, 140KW, 4Motion
Mure nähtav ja eelkõige kuuldav siin:
https://vimeo.com/387957820
Tehtud:
1) Molleris uus relee - mõju puudub
2) Uus aku - mõju puudub
3) Molleris uus nuka andur (G40 vea peale) - mõju puudub, viga ilmub pärast pikka käivitamist tagasi. Ilmselt tagajärg kui põhjus
4) Molleris kontrollitud rihma asendid - mõju puudub, soovitati uut pihustit
5) Kontrollitud 4 pihustit - üks vajas puhastamist, mõju puudub
6) Kontrollitud sõelad ja vahetatud kütuse filter - metalli puru ei leidnud, mõju puudub
6) Asendatud esimese positsiooni pihusti - käivitamine teravam ja ärksam, pikka käivitust ei ole olnud, kuid turtsus korra samamoodi nagu video esimestel sekunditel.
Asusalt öeldes hakkavad ideed otsa saama ja loodan teie kogemusele/soovitusele. Kas millelegi on tähelepanu pööramata jäänud? Abi ja täpsustavad küsimused teretulnud.
Mure nähtav ja eelkõige kuuldav siin:
https://vimeo.com/387957820
Tehtud:
1) Molleris uus relee - mõju puudub
2) Uus aku - mõju puudub
3) Molleris uus nuka andur (G40 vea peale) - mõju puudub, viga ilmub pärast pikka käivitamist tagasi. Ilmselt tagajärg kui põhjus
4) Molleris kontrollitud rihma asendid - mõju puudub, soovitati uut pihustit
5) Kontrollitud 4 pihustit - üks vajas puhastamist, mõju puudub
6) Kontrollitud sõelad ja vahetatud kütuse filter - metalli puru ei leidnud, mõju puudub
6) Asendatud esimese positsiooni pihusti - käivitamine teravam ja ärksam, pikka käivitust ei ole olnud, kuid turtsus korra samamoodi nagu video esimestel sekunditel.
Asusalt öeldes hakkavad ideed otsa saama ja loodan teie kogemusele/soovitusele. Kas millelegi on tähelepanu pööramata jäänud? Abi ja täpsustavad küsimused teretulnud.
Viimati muutis Teemeister, 29 Jaan 2020, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Väntvõlli andur? Küünlad? Süütepoolid? Kas vahetatud või kontrollitud?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Ikka juhtub!


Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Vanakooli test - pihustitorud kergelt lahti ja kas käivitusel latt kütet on täis või hakkab üles kerima?
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Kas peale anduri vahetamist veakood jäi endiselt üles?
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Kütus alla ei vaju?
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Kütus alla ei vaju?
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
- Auto: VW CC R-Line 2013
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Eelsüüteküünlaid kasutatakse käivitamiseks juba temperatuuridel, mis Eestis on septembris/oktoobris.anonymous2 kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 18:44Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Eks uuematel on juba kindlasti kõigil vist keraamilised küünlad kasutusel, mis toimivad pmst hetkega, kuid mul vanakesed b6 ja Treg põletavad igal hommikul oma sekundid kenasti ära, bemm vaid käivitub koheselt ja spiraali ei näita.anonymous2 kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 18:44Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 02 Juul 2012, 14:59
- Auto: Passat B8, 2015, 2.0tdi 110kw
- Asukoht: Pärnu
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.
Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.
Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.
Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.Kulta kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 21:45 Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.
Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.
Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 05 Apr 2019, 07:07
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Otsi mingi teine töökoda kes suudab viga tuvastada ja likvideerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Kui teist kütust vaja siis Tallinnas võib proovida ka NesteMY Kadaka jaamast.tofetome kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 22:03Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.Kulta kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 21:45 Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.
Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.
Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
Hinna poolest pigem pidupäeva kütus küll

Selgelt teistmoodi hääled ja elu kapoti all kui "tavalise" diisliga.
Viimati muutis ziilike-uduz, 30 Jaan 2020, 08:12, muudetud 1 kord kokku.
elu on nautimiseks
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Jutuks sobib aga reaalsus veidi teine. Liiga palju näinud kuidas ühe küttega töötab ja teisega mitte.tofetome kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 22:03Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.Kulta kirjutas: ↑29 Jaan 2020, 21:45 Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.
Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.
Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
- Auto: VW CC R-Line 2013
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Hetkeseisuga siis niipalju:
1) Kütust tangitud erinevatest tanklatest, vahe peale kuluefektiivsuse puudub
2) Pikk käivitus ilmneb reeglina pärast pikemat seismist (ööläbi või pärast pikemat tööpäeva käivitades). Eriti kui on olnud veel jahedam öö/päev
3) Pärast pikka käivitust on iga järgmine käivitus probleemivaba. Korratud kümneid kordi
4) Pärast pikka käivitust on esimene pihusti 0,78 - 1,34mg (oli vana ja on uue pihustiga sama), teised 0,50mg ümber
See viitaks justkui "tegelane5" poolt viidatud videole, kus ajast lähtuvalt midagi muutub.
Soovitused jätkuvalt teretulnud
1) Kütust tangitud erinevatest tanklatest, vahe peale kuluefektiivsuse puudub
2) Pikk käivitus ilmneb reeglina pärast pikemat seismist (ööläbi või pärast pikemat tööpäeva käivitades). Eriti kui on olnud veel jahedam öö/päev
3) Pärast pikka käivitust on iga järgmine käivitus probleemivaba. Korratud kümneid kordi
4) Pärast pikka käivitust on esimene pihusti 0,78 - 1,34mg (oli vana ja on uue pihustiga sama), teised 0,50mg ümber
See viitaks justkui "tegelane5" poolt viidatud videole, kus ajast lähtuvalt midagi muutub.
Soovitused jätkuvalt teretulnud
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Aga veakoodi pole teemas nagu näinud....
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 15 Veebr 2012, 19:37
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Juba mainiti, aga jätkuvalt välistatud pole: õhk kütusesüsteemis, ehk kütus vajub tagasi. Ei ole 100% täpne diagnoos, aga vähemalt üsna lihtne osade vahetamisele ja suuremale diagnoosimisele raha kulutamata välistada. Sellele viitab ka asjaolu, et probleem avaldub peale pikemat seismist. Läbipaistev voolik kuskile toitevoolikule (miks mitte ka tagasivoolule) vahele ja ehk aitab selgusele jõuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
- Auto: VW CC R-Line 2013
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Veakood ilmneb ainult pika käivituse tagajärjel, kui see on kestnud 7-8 sekundit. Auto on siiski käivitub, kuid selleks ajaks annab ajus veakoodiks:
4113 - Camshaft Position Sensor (G40)
Sensor on vahetatud ja pandud uus. Mõju puudub
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Minul oli sarnaste sümptomitega ühe teise kontserni diisel millel sai ka kõike tehtud ning lõpuks selgus, et pika seismisega vajus küte tagasi ning õhk süsteemis. Samuti esimene käivitus pikk ja pärast seda polnud mingit probleemi kuni järgmise hommikuni, kui jälle pikemalt käiamist tahtis saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Mul suri 140kw B8 suht tihti välja, panin käima ja suri jälle. Teinekord läks kolmanda korraga. Oli kehtiv tehase garantii ja Mäöller vahetas välja kütusepumba aju/relee? vms ära ja sai pidama.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Võid pulli pärast proovida parkida tagaots kõrgemal, näiteks kõnniteele, tellistele jne. Kahel auto see parandas käivitamist, kuigi reaalne viga oli pd pihustitihendid. Sellel ilmselt muu pihusti tüüp.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood
Ka cr süsteemiga on pihustite tagasivooludega probleeme olnud.
Teemaalgataja mainib küll, et pihustid kontrollitud, kuid kus ja kuidas seda tehti? Kas ka tagasivoolud kontrolliti?
Endal isiklik kogemus küll mb mootoriga jeebiga, millel oli samuti pikk käivitus ning ühel hetkel enam üldse käima ei läinud. Selgus, et üks pihusti ei suutnud rõhku üleval hoida ja tänu sellele masin käima ei läinudki. Peale pihusti vahetust probleem kadus.
Teemaalgataja mainib küll, et pihustid kontrollitud, kuid kus ja kuidas seda tehti? Kas ka tagasivoolud kontrolliti?
Endal isiklik kogemus küll mb mootoriga jeebiga, millel oli samuti pikk käivitus ning ühel hetkel enam üldse käima ei läinud. Selgus, et üks pihusti ei suutnud rõhku üleval hoida ja tänu sellele masin käima ei läinudki. Peale pihusti vahetust probleem kadus.