Kunagi auto ostes oli kulmudega kapott juba peal, mis muutus ühel saatuslikul päeval kõveraks... Pool aastat hiljem ostsin teise golfi pealt tumesinise kapoti, et vähemalt pritsutid laseksid klaasile normaalselt. Sealt edasi veel pool aastat otsustasin kapolilt värvi eemaldada ning ta Alexander_Dunkeli-soola-äädika seguga rooste lasta ja nüüd siis ca 7 kuud hiljem võtsin end kokku ja lisasin taaskord kulmud oma armasle(nüüd vähe kurjale) autole.
Enne Kulme nägi auto nälja selline:

Selleks vedasin kapoti lennuakadeemia õppeangaari, kus kõik vajalikud tööriistad olemas..
Esmalt valmistasin papist žabloonid, mille järgi plekist tükid välja lõigata. tegin jooned nurgast-nurgani, et mitte liialt muuta kapotti, eesmärgiks ei olnud teha boser hoodi.


Ajasin plekkide servad kapoti kumerustega ilusti klappima, et keevitus oleks asjalikum ning jätsin alt pikemaks, et saaks hiljem nad ilusti sirgeks ajad, juhul kui peab kuskilt veel kärpima. Andsin English wheeliga plekkidele ka kerge kumeruse sisse.

lihvisin pinnad puhtaks ja üritasin TIGiga väga madalate ampritega keevitada, kuid tulemusteta. TIG keevitas kapotti augud kergelt sisse, ning mina ei olnud võimeline sellega normaalset keevist tegema, ilmselt oli viga masina seadistamise ja kapoti enda materjalis ja paksuse.

Pidin kõrvalangaarist laenama MIG keeviajad, millega oli küll lihtne metallid ühendada, kuid keevis ilus ei jäänud ning pidin ohtralt lihvijat kasutama


Lõikasin plekid nüüd sirgeks ja lihvisin lõplikult siledaks,lihvisin paari cm laiuselt kogu vana rooste kapoti esiservalt, et uus rooste oleks ühtlane ja sulanduks vanaga.


Katsin kapoti altpoolt lennundusdinitroliga ning lasin veidi musta krunti peale.

Tulemus jäi selline:

Ning aja möödudes läks esiosa ühtlaselt rooste:

Kokku kulus mul ca 11h , millest ca 3 jamasin TIGiga