Mul on kasutatud pump olemas kui keegi ei raatsi kohe uut osta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Minu auto tühikäik on ka nüüd korras - veaks oligi lekkiv bensiini kõrgsurvepump.
Tagantjärgi vaadates olid kõik sümptomid olemas: bensiini kulus ka gaasiga sõites, sooja mootoriga kohapeal gaasikulu ca 0,2-0,3 kg/h, õlivarras lõhnab nagu lekkiv mootorsaag. Kaabliga näeb ära ka langeva kütusesurve, kui auto on mingi aja seisnud.
Pumba ja tõukuri ostsin forsist (koodid 03C127026 ja 06H109311B), vahetasin ise.
Nüüdseks ca 1500km sõitnud ja tühikäik nagu siid.
Tänud Martole õige suuna kättenäitamise eest.
Jälgin ka teemat.
On paar korda puterdanud peale tankimist, ehk bensiini pealt. Vigu lugedes oli "misfire 2 cyl" - ise kahtlustan pihustit. Tõesti, sõidan 97% vahemaadest gaasiga, selleks see auto saigi ostetud.
Ehk proovin ka selle pihustipuhastuse aine ära.
Bensiini peale saab ümber vahetada, kui kapoti alt releede osakonnast gaasiseadet juhtiv relee välja võtta.
Ei pea paake tühjaks sõitma selleks, et viga diagnoosida. Kui relee nr teada saan, katsun infot jagada.
Minul on B7, see läks ka täna -7 külmakraadi juures kohe gaasi pealt käima.
Edit:
Kapoti all aku kõrval musta kaane all on kaks nr 370 releed, neist salongipoolse eemaldamine teeb bensuautoks. Pärast käivitub gaasilt nagu oleks tankimas käinud, u 1km sõitu või pikalt koha peal.
Viimati muutis lunatic, 29 Mär 2021, 19:27, muudetud 1 kord kokku.